Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Pon Sty 08, 2018 13:54
Widziałem jakiś czas temu na allegro nówki niby, pytanie po co Ci one? Bo jak do tuningu to zdaje się lepszy były te od SDi z rovera bo LR miał chyba 210, a te z SDI 200 bar
jak chcesz do tuningu to szukaj od SDI bo od LR maja mniejsze srednice koncowek. cisnienie jest takie same czyli 200bar jak w sdi.
Co do regenerowanych do kup sobie nowe koncowki np Firada do SDI i bedzies mial nowki, oddaj na kalibracje do Boscha Nowki sa w sklepach landrovera dostepne ale ksozt jednego wtrysko cos kolo 2ys zl
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Chodzi o tuning tylko słabszy troche bo mam maflessa a wtryski od freelandera z tego co sie dowiadywałem są pośrodku między sdi>freelander>idt nie chce żeby sadza leciała i coś padło
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum