Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2003
Witam. Znowu mam problem z MG a mianowicie auto mi zgasło podczas postoju, po próbie odpalenia nic. Auto kręci, ale nie odpala. Dodam, że przy przelaczeniu zapłonu nie słychać, że pompa podaje benzynę. A zewsze było słychać przez jakieś 3 sekundy przepływ paliwa. Teraz jedynie słychać dźwięk cykanie przekaźnika. Czy to normalne? Czy przekaźnik walnął? Czy pompa paliwa? A tak poza tym Mg ma tylko jedną pompę w baku? Czy może też 2 przy silniku? Od czego się zabrać?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 23, 2018 12:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 170 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Sty 23, 2018 18:01
Otwórz maskę, między przepustnicą a plastikowym kolektorem ssącym powinieneś mieć wystający przewód metalowy z czarną końcówką(blisko końcówki linki gazu). Tak przynajmniej jest w ZT 190. Jeżeli tak nie będzie, to zawsze możezs odpiąć przewód paliwowy przy listwie wtryskowej i zobaczyć czy jest tam jakiekolwiek ciśnienie(wcześniej kilka razy przekręć zapłon żeby pompka napompowała ciśnienie)
Robilem to bez kanalu, odkrecasz 2 sruby zeby opuscic opaski trzymajace bak, odpinasz wtyke od plywaka, weze od pompy, wlewu i odpowietrzenia zrzucasz na glebe i wymieniasz pompe
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum