Wysłany: Sob Sty 12, 2008 08:12 Rover 75 - dostępność części
Jak wiecie przymierzam się do kupna Roverka 75 (mam na tą inwestycję około 40 tys), przeczytałem już stronę, większość forum i ogólnie muszę stwierdzić, że raczej jestem już przekonany do zakupu.
Wątpliwości zasiał we mnie jestem gościu, który napisał mi że części są bardzo trudno dostępne i drogie. Oto wiadomość od niego:
"...w teori masz racje
w praktyce wyglada to gorzej
pisze to jako przyjaciel goscia ktory posiada roverka, jest cholernie z
niego zadowolony
ale juz nie dziala mu abs - bo pierscienia nie mozna kupic - jakis serwis
zaproponowal naprawe za 2700
kontrolka SRS sie swieci - i nikt nie podejmuje sie sprawdzic o co biega
a z wahaczem przez 4 miesiace jezdzil zanim cos dopasowal..."
Na stronie są wiadomości i adresy z których wynika, że to nieprawda...Czy możecie zweryfikować ta wiadomość?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 12, 2008 08:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wszystko co ten gość pisze to bzdury....
Części jakie tylko chcesz można spokojnie dostać. Napewno nie za taką cenę jak on podał, musiał się minąć z powołaniem chyba Jeśli dobrze poszukasz to znajdziesz każdą część czy to nową czy używaną, każdą! Zapewniam Cię. A co do SRS to pewnie kwestia wtyczek pod siedzeniem, wystarczy je docisnąć i będzie działać. Tak jest w 90% przypadków.
Ciekawa historia o tym wahaczu
Nie wiem jak z nowym, ale ja do ZT dostalem wahacz, zanim kupilem auto.
Kosztowal mnie (uzywany, z anglika) jakies 200 zł
Powiedz koledze, zeby jako serdeczny przyjaciel goscia co to ma roverka,
powiedzial mu, ze jest taka strona jak www.roverki.pl
Pewnie po kilku postach wszystkie problemy mu znikna
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
nie dziala mu abs - bo pierscienia nie mozna kupic - jakis serwis
zaproponowal naprawe za 2700
Fakt - pierścienia nie można kupić, bo ... jest zintegrowany z łożyskiem. Jeśli chodzi o koszt to - cała piasta na tył kosztuje ok 500PLN (nowa oczywiście), więc skąd te 2700???
Jeśli chodzi o wahacze, to na Allegro jest ich pełno (na przód) w cenie od 350 do 600 PLN (nowe).
Argumenty Twojego kolegi są trochę z kosmosu.
Drogie w tym aucie są: pompka sprzęgła (1200 PLN), wysprzęglik (500 PLN) i wentylator chłodnicy (2000 PLN, ale da się go zastąpić innym za ok. 500PLN). Ceny pozostałych części są porównywalne do innych marek (jedne troszkę tańsze, inne troszkę droższe).
Pozdrawiam!
_________________ Znalazłeś rozwiązanie problemu - opisz w ostatnim poście.
Witam wszystkich poszukujących części w normalnych cenach czytaj niższych niż na aledrogo itp. Tak więc szukając części do mojego R natknąłem się na sklep w którym wahacz prawy kosztuje 100zl KAGER (jak już się orientując często ta marka do swoich pudełek wkłada produkty np trw) tarcze tylne z ate za 64zl szt lub klocki kamoka za 37zl chociaż tu bym to mocno przemyslal niewiem tylko czy od tak mogę reklamować ta stronę na forum jeśli tak to podam adres po odpowiedzi na to pytanie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum