Wysłany: Sro Gru 27, 2017 13:58 [MG ZT] Prośba o ocenę ogłoszeń i parę porad ogólnych
Witam wszystkich klubowiczów! Muszę kupić swój pierwszy samochód i od dwóch miesięcy przeglądam oferty MG. Mam parę pytań na temat awaryjności tych maszyn (czytałem sporo o uszczelkach pod głowicą ale może jest coś jeszcze?) , dostępnością części (większość informacji na internecie jest z roku ~2007 więc zapewne nieaktualne) oraz mechanikach którzy podejmą się ewentualnej naprawy (jestem z Gdańska, ktoś może wie jak wygląda sytuacja tutaj?). Mam na oku dwie oferty.
Jesteście w stanie powiedzieć mi coś o tych maszynach? Może na pierwszy rzut oka już widzicie, że to szroty? A może wyglądają dobrze? Cena nie ma tutaj najmniejszego znaczenia, chodzi tylko o opinie na temat tych samochodów. Tak jak napisałem w temacie, nie znam się nic a nic na samochodach. Nigdy żadnego nie posiadałem a już zwłaszcza nie wiem nic na temat egzotyków jak MG więc każda konstruktywna opinia i porada będzie na wagę złota ! Dzięki i pozdrawiam , Rafał.
[ Dodano: Sro Gru 27, 2017 13:58 ]
Nie umiem edytować niestety. Nad drugim linkiem (niebieskim) już nie myślę. 9k z komisu zapewne oznacza że kupili go za jakieś 6k i jakoś tak nie przemawia to do mnie. Coś o tym czarnym jesteście w stanie mi powiedzieć?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 27, 2017 13:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Widziałem zarówno w dziale sprzedaż na forum jak i na otomoto, nawet myślałem o nim jakiś czas temu. Zielona Góra odstraszyła mnie... Wybacz ale jako osoba nie mająca zielonego pojęcia o samochodach musiałbym zabrać ze sobą w tą wyprawę kogoś bardziej obeznanego a to już spory problem by był.
Cześć! Co do czarnego to niestety ciężko coś stwierdzić ze zdjęć bo są słabe i nieostre, natomiast jest to MG na dodatek w automacie więc na 1 auto odradzam bo raz, że automat a dwa, że do MG części jest trudniej dostać jak do Rovera + to auto jest bardzo wymagające od mechanika, wymaga jego wiedzy i znajomości a specjalistów jest mało, a i od właściciela: trzeba sprawdzać/kontrolować aby uniknąć przegrzania i w przyszłości HGF (Head Gasket Failure) - padnięta uszczelka pod głowicą.
Od siebie bardziej radziłby Rovera 25/45 w benzynie dowolnej, jest ich więcej, w sklepach z częściami części są dostępne od ręki lub na 2 dzień, nigdy nie miałem problemu coś kupić do auta przez 2 lata i wiele napraw. Także rozglądnij się za 25/45, sam kupiłem 45 jako moje 1 auto
pawlovsky, wcale nieprawda, że do MG jest trudniej o części. Po drugie czarny jest w dieslu, który jest pancerną jednostką i niestraszne mu są hgfy. Ciężko go nawet przegrzać w lato podczas jazdy e mieście
Co do ogłoszeń... Dopóki nie sprawdzi się auta na własne oczy, lub za pomocą kogoś kto się na tym to nie ma co gdybać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wybaczcie jeżeli gadam głupoty ale czytałem bodajże że diesel nie ma problemu z hgf ale za to dwumasa, wysprzeglik i pompa lubią zawodzić, więc jak to jest? Z tego co udało mi się wyczytać to ten silnik jest najbardziej udanym ze wszystkich montowanych w mg zt i bardzo ciężko go zajechać a skrzynia biegów mimo że automat to japońskiej firmy (coś na literę J) z którą też nie powinno być problemów. Jeżeli chodzi o zaangażowanie to mimo że nie znam się na samochodach to mam zamiar na bieżąco uczyć się jak o niego dbać Jesteście w stanie mi powiedzieć jak jest z tymi częściami? Bardzo mocno zastanawiam się nad tym samochodem i po prostu potrzebuje kogoś kto taki posiada żeby napisał mi, że nie taki diabel straszny jak go malują.
Napster, ja swoim r75 w dieslu ze skrzynią manualną jeździłem 17 lat. Nigdy mnie nie zawiódł.
Ale to jest jednak pojęcię względne. Kupując auto od kogoś nie wiesz jak ktoś o niego dbał, a tym bardziej użytkował.
Ja mogę Tobie zachwalać bazując na moim doświadczeniu. Ale o auto dbałem więc mi słuzyło.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 170 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Sty 01, 2018 22:22
Napster napisał/a:
Wybaczcie jeżeli gadam głupoty ale czytałem bodajże że diesel nie ma problemu z hgf ale za to dwumasa, wysprzeglik i pompa lubią zawodzić, więc jak to jest? Z tego co udało mi się wyczytać to ten silnik jest najbardziej udanym ze wszystkich montowanych w mg zt i bardzo ciężko go zajechać a skrzynia biegów mimo że automat to japońskiej firmy (coś na literę J) z którą też nie powinno być problemów. Jeżeli chodzi o zaangażowanie to mimo że nie znam się na samochodach to mam zamiar na bieżąco uczyć się jak o niego dbać Jesteście w stanie mi powiedzieć jak jest z tymi częściami? Bardzo mocno zastanawiam się nad tym samochodem i po prostu potrzebuje kogoś kto taki posiada żeby napisał mi, że nie taki diabel straszny jak go malują.
To co napisałeś o wysprzęgliku, pompce sprzęgła, dwumasie - to wszystko występuje w każdym R75 czy MG Zt, i nie ma tutaj różnicy czy to diesel czy benzyna.
Tak właśnie czytałem. Pozostaje moje pytanie odnośnie mechaników.. Podejrzewam, że nie każdy naprawi mi takie mg. Czy ktoś z Trójmiasta bądź okolic jest w stanie polecić mi jakiś warsztat gdzie zajmują się tymi samochodami?
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Lut 2016 Posty: 170 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sro Sty 03, 2018 19:50
Już nei przesadzajmy że jest to jakiś wynalazek. U mnie w okolicy wiele mechaników widziało 1 raz na oczy taki silnik, a bez problemu go naprawiali. Nie różni się wiele od innych silników, a w szczególności, że występuje w R75 i LandRoverach.
Napster, parę lat po zakupie będziesz wiedział o swoim wozie więcej niż jakikolwiek mechanik
Wyjątkowa złośliwość tych samochodów nauczy cię też umiejętności samodzielnego naprawiania swojego Roverka na trasie, w każdych warunkach
_________________ Kontakt: 780177880 email wiadomość nadmiarowe części, gadżety i akcesoria do Rovera 75 i MG
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum