Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam.
Szukam na forum i nie znalazłem.
Jak w temacie jak wymienić linkę tylną prawa strona nijak nie mogę wyciągnąć jej z piasty, zdemontowałem szczęki ściągnąłem z rozpieraka. Oraz jak wypiąć z uchwytu w tunelu, nie mam dostępu do kanału.
Dzieki za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam Zdzisław
SPAMU¦
Wysłany: Sro Kwi 25, 2018 09:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam.
Szukam na forum i nie znalazłem.
Jak w temacie jak wymienić linkę tylną prawa strona nijak nie mogę wyciągnąć jej z piasty, zdemontowałem szczęki ściągnąłem z rozpieraka. Oraz jak wypiąć z uchwytu w tunelu, nie mam dostępu do kanału.
Dzieki za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam Zdzisław
Powiem ci jak ja to robiłem ale najpierw ci narysuje temat
-pancerz linki z metalową końcówką wchodzi w taką tuleje tarczy kotwicznej i jest to strasznie zapieczone, jak się przyjrzysz to zobaczysz że test taka kreska która rozdziela tuleje od metalowej końcówki linki
najlepiej jak byś wyją linki z kabiny jak się dostaniesz pod tunel i rozepniesz je to tam są w miejscu wejścia w karoserie takie pierścionki tak jak by z metalowymi zatrzaskami. Ja to wybijałem przecinakiem i młotkiem ta żeby wyszły po kolei zatrzaski z karoserii.
potem odkręcasz piastę, szczęki i tarczę kotwiczną
jak wyjmiesz tarczę kotwiczą z linką to wtedy linkę końcówkę pancerza wkładasz w imadło i walisz młotkiem i jakimś cienkim wkrętakiem po obwodzie przy tej tulei tarczy kotwicznej aż zacznie się pancerz linki rozchodzić potem można większy wkrętak aż przez wagę wypchasz to z tulei .
Zeby to poskładać później musisz przeczyścić tuleje w tarczach kotwicznych aż będzie to lekko wchodziło. Powodzenia
najlepiej jak byś wyją linki z kabiny jak się dostaniesz pod tunel i rozepniesz je to tam są w miejscu wejścia w karoserie takie pierścionki tak jak by z metalowymi zatrzaskami. Ja to wybijałem przecinakiem i młotkiem ta żeby wyszły po kolei zatrzaski z karoserii.
potem odkręcasz piastę, szczęki i tarczę kotwiczną
Wszystko mam rozebrane do piasty. Przecież nie będę zbijał łożyska z piasty, a inaczej nie zdejmę tarczy kotwicznej, chyba muszę powalczyć siłowo. Jak dostać się od tunelu od środka. Wyjełem schowek z podłokietnika ale tedy nie podejde do mocowania linek.
potem odkręcasz piastę, szczęki i tarczę kotwiczną
Wszystko mam rozebrane do piasty. Przecież nie będę zbijał łożyska z piasty, a inaczej nie zdejmę tarczy kotwicznej, chyba muszę powalczyć siłowo. Jak dostać się od tunelu od środka. Wyjełem schowek z podłokietnika ale tedy nie podejde do mocowania linek. [/quote]
Dzięki Adam.
Nie chcę rozbierać pół samochodu żeby wyjąc linkę z łącznika.
Sądzę że jest jakiś inny sposób żeby dostać się do łącznika linek w tunelu. Sprawdzę jeszcze od spodu podwozia.
pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum