Wysłany: Sob Cze 07, 2014 17:26 [MG ZT 190] Wymiana płynu do wspomagania
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2002
Panowie chciałbym wymienić sobie płyn do wspomagania bo stary wyglada na porzadnie zużyty i zaczyna kierownica ciezko chodzic. Wymieniałem juz kiedys plyn w moim poprzednim aucie i dosc latwe to bylo. Czy w mg zt jest to rowniez takie proste i szybkie ze nie potrzebuje jechac do mechanika?
Ostatnio zmieniony przez goonzo88 Nie Cze 08, 2014 12:44, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 07, 2014 17:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Unosisz przód auta do góry.
Odkręcasz zbiorniczek, wylewasz z niego płyn.
Zdejmujesz przewód, który idzie od maglownicy i wkładasz w butelkę. Króciec w zbiorniczku zaślepiasz folią i zaciskasz gumką.
Kręcisz kierownicą w lewo i prawo, stary płyn leci do butelki. Cały czas dolewasz nowy płyn do zbiorniczka, do czasu aż do butelki będzie leciał czysty.
Przelewasz przez układ litr i jest prawie w 100% wymieniony.
dlatego mnie to dziwi W "normalnym aucie wystarczy ściągnąć ze zbiorniczka wąż zwrotny i zlewać w czasie pracy stary płyn uzupełniając brak w zbiorniczku nowym i tak az czysty płyn zacznie lecieć
a tu w roverkó zoonk niby inna procedura dlatego pytam
W żadnym aucie nie wymienisz całego płynu w opisany przez siebie sposób, tylko to co masz w zbiuorniczku i pompie. Żeby wymienić (prawie) cały płyn, należy zrobić tak pisze Pieta, nie tylko w Roverze a w każdym innym aucie. To że robiłeś zawsze tak jak piszesz nie znaczy że robiłeś dobrze..
_________________ Chrysler Voyager, Chrysler Stratus, VW T5, Citroen Xsara
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum