Wysłany: Pon Cze 04, 2018 00:43 [mg zr] 1.8vvc błędy i silnik
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002
Cześć dziś sprawdziłem swojego Mg Zr 160 vvc na kompie i wyskoczyły mi dwa takie błędy jak:
152016
017086
oba błędy są widziane przez komputer jako "nieznany kod usterki" i nie da się ich skasować... też nie widzę żadnych informacji na internecie o tych błędach, bo wszystkie zaczynają się na jakąś literę.
Do tego silnik trochę cicho stuka i jakby nie miał równych obrotów mimo, że obroty cały czas się trzymają, proszę o pomoc bardziej doświadczonych.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 04, 2018 00:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
P0170 Fuel system Adaptations out of range
Auto nie pracuje w trybie adaptacyjnym.
P1530 faktycznie nie ma w RAVE ale od 15 zaczynają się błędy silniczkiem krokowym.
Info traktuj jako wskazówkę, a nie wyrocznię, bo nie wiemy czego użyłeś do diagnozy.
Akurat Delphi (nawet klon) powinien 'wspierać' ZR'a tylko nie wiem czy 2014. Wersja 2013 była dosyć skuteczna. Wraz z aktualizacjami usuwali kompatybilność wsteczną.
Dzięki za odpowiedz Program którym sprawdzaliśmy to delphi ds 150e 2014r. release2
Silniczek krokowy prawdopodobnie i tak będzie do wymiany, ponieważ obroty szaleją... Raz jest 800, czasami 1000 i często falują pomiędzy 1100-1200, wszystko zależy od dnia
Po wyłączeniu silnika i otwarciu maski słychać jeszcze parę minut jak krokowy piszczy, dodatkowo mechanik mi go odłączył przy odpalonym silniku i auto nie zgasło.
Mam jeszcze pytanie, gdzie dostanę zestaw naprawczy wybieraka skrzyni biegów? bo szukałem i poszukiwania skończyły się marnym skutkiem... z jakiego auta by pasował ten zestaw?
Piszczenie silniczka po odcięciu zapłonu jest objawem jak najbardziej prawidłowym!
A czemu miało zgasnąć? Jak odłączył w pozycji otwartej, to krokowy powraca do pozycji domyślnej dopiero po podłączeniu zasilania. Mechanik mało ogarnia.
Przy skrzyni nie pomogę. Poczekaj na odpowiedź kolegów.
Zapomniałem dodać jednej rzeczy, parę dni temu zgasł mi na biegu jałowym i przy zwykłym odpaleniu miał obroty po 300-400 i gasł, od czego to może być? nie oczekuję diagnozy, ale chociaż jakieś wskazówki
wyczyść tek krokowy w benzynie i kanał dolotowy od niego też i będzie brykał
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Okazało się, że cały rozrząd był przestawiony, od czasu złożenia go prawidłowo obroty są w porządku, jednak mimo iż vvc jest w dobrym stanie silnik dalej stuka
druga sprawa jest taka, że dalej nie mogę znaleźć zestawu naprawczego do skrzyni, a luzy są ogromne i problemy z wrzuceniem wstecznego strasznie denerwują...
czujnik temp. silnika też chyba będzie do wymiany, trzeba będzie zerknąć... wskazówka pokazuje na ok 70-80 stopni, nigdy więcej, a na kompie pokazuje po 100-104 stopnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum