Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Potrzebuje pomocy bo nie mam juz pojecia gdzie szukac przyczyny. Po wymianie tulei wachacza z przodu pojechalem na geometrie.Geometria ustawiona a kierownica minimalnie na prawo a auto po puszczeniu kierownicy minimalnie do srodka jezdni.Pojechalem z reklamacja,poprawiono ale nadal to samo i tak trzy razy bez skutku.Gosc rozlozyl rece i sie poddal. Wiem ze przy wymianie tulei jedna zalozylem prawidlowo na zdjetym wachaczu,a druga niestety bez zdejmowania wachacza przekrecona o jeden zabek w stosunku do drugiej.W rezultacie po opuszczeniu samochodu na kola jedna guma jest naciagnieta,a druga stoi prawidlowo,co w rezultacie skonczy sie szybszym zerwaniem gumy to wiem.Pytanie ,czy spiepszony prze zemnie montaz tulei moze skutkowac takimi objawami? Czy przyczyna lezy zupelnie gdzie indziej,ale gdzie??? Przed geometria oczywiscie sprawdzane byly wszystkie luzy i bylo ok.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 28, 2018 16:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja bym zmienił majsttra na twoim miejcu. Mój mi tydzień temu nie wziął się za robotę jak tydzień temu pojechałem z kupionymi końcówkami drążków do niego bo nalazł luz. Za zwozniu wachacza i mi powiedział że do ustawiania zbieżności bnoe może byc żadnego luzu bo potem będą problemy to samo z tulejami musi być tip top wszystko przed geometria
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum