Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam.
Mam problem z centralnym zamkiem, a dokładnie z pilotem który reaguje z bardzo bliska i nie zawsze zamyka. Wie ktoś co może być przyczyną? Otwieranie działa dobrze. Dodam, że niedawno był wymieniany zamek od kierowcy (został wymieniony na wersję z anglika), na wymianę czeka jeszcze zamek od drzwi tylnych prawych.
Wiem, że temat był wałkowany na forum już dużo razy, ale nie znalazłem odpowiedzi na swój problem. Bateria w pilocie jest nowa, przyciski są prawidłowo przylutowane do płytki, a pilot był synchronizowany kilka razy.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 24, 2018 21:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Wrz 25, 2018 07:29
Ozi546 napisał/a:
Mam problem z centralnym zamkiem, a dokładnie z pilotem który reaguje z bardzo bliska
bardzo blisko to pojęcie względne , ale pierwsze R75 tak mają , bo odbiornik pilota jest w środku auta w tunelu pod ręcznym. Później montowano za zegarami.
Bardzo blisko w moim przypadku znaczy przy samej szybie ale to nie jest takim wielkim problemem, problemem jest to, że nie zawsze reaguje na zamykanie pilotem.
Dzisiaj zauważyłem, że tak jakby cała centralka sie zawiesiła, bo samochód nie reagował na pilot i nie można było zamknąć od środka przyciskami. Dopiero gdy samochód chwilę odstał udało się go zamknąć. Czy to może być wina odbiornika sygnału, czy lepiej wymienić moduł BCU?
problemem jest to, że nie zawsze reaguje na zamykanie pilotem.
Przyciski na PCB pilota są sprawne ?
Ozi546 napisał/a:
Dzisiaj zauważyłem, że tak jakby cała centralka sie zawiesiła, bo samochód nie reagował na pilot i nie można było zamknąć od środka przyciskami. Dopiero gdy samochód chwilę odstał udało się go zamknąć.
Moim zdaniem przypadek, i prędzej jakis czujnik zamkniecia drzwi/klapy słabiej działa.
Sprawdz błędy w BCU.
To są wszystkie błędy związane z centralnym zamkiem.
Ogólnie w BCU było dużo błędów a mianowicie:
0B - Przekaźnik szyby elektrycznej, drzwi pasażera
0A - Przekaźnik szyby elektrycznej - drzwi kierowcy
80 - Sterowanie silnika szyby drzwi kierowny
A0 - Wejście czujnika opóźnienia przedniej wycieraczki
90 - Wyjście sterownika klaksonu/spryskiwacza reflektorów
8F - Wyjście sterowania nawiewu powietrza recyrkulowanego
93 - Wyjście sterowania ogrzewania tylnej szyby
8D - Wyjście sterowania prędkości przedniej wycieraczki
A3 - Spalony bezpiecznik przedniej szyby
9A - Magistrala sterowania szyb elektrycznych uszkodzona
81 - Sterowanie silnika szyby drzwi pasażera
8C - Wyjście sterowania zezwolenia załączenia przedniej wycieraczki
8E - Wyjście sterowania nawiewu świeżego powietrza
Skasowałem wszystkie błędy i jutro zobaczę które sięponownie pojawiły.
[ Dodano: Pon Paź 01, 2018 18:56 ]
Po ponownym podłączneiu toafa ukazały się tylko błąd:
11 - Alarm nieuzbrojony - kluczyk w stacyjce
Pilot w dalszym ciągu nie zamyka drzwi, jedynie otwieranie działa normalnie.
Gdy toafem zapisałem zmiany w BCU pilot zaczął działaś, lecz tylko do czasu odpalenia samochodu. Po odpaleniu i zgaszeniu pilot przestał zamykać, a jedynie działa otwieranie. Przyciski na tulenu środkowym działają za każdym razem. Co może być przyczyną?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum