Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT 190] Remont czy wymiana silnika?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT 190] Remont czy wymiana silnika?
Autor Wiadomość
Pucia 



Dołączył: 09 Maj 2018
Posty: 4



Wysłany: Czw Maj 23, 2019 17:50   [MG ZT 190] Remont czy wymiana silnika?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001

Dzien dobry

MG zt 190
2001r

Auto zaczeło spalać olej - to pewne.
Dymi na niebiesko a zapach palonego oleju czuć 50km dalej.



1. Jeśli to uszczelniacze itd, to jaki jest koszt czesci + robocizny? (średnio)
2. Jeśli jest to duża kwota to może lepiej wymienić słupek silnika i bedzie okej?
Czy przy wymianie słupka coś jeszcze trzeba robic?

3. Gdybym wymieniał silnik, jakie mogą być tego koszty?
4. Jeśli to nie uszczelniacze to czy jest możliwość jakiejś innej awarii?

Przepraszam za ilość pytań ale mam nagłą poważna usterke, brak budżetu i goni mnie czas stad pytam na forum - bo tu najwiecej osób sie zna.

Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 23, 2019 17:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
martinsc 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 76
Skąd: sosnowiec/olsztyn

Rover 75

Wysłany: Czw Maj 23, 2019 23:23   

Na dobry początek polecam sprawdzić odme, bo może kolektor ssacy jest już pełny oleju i dostaje olej razem z powietrzem. To ta wersja optymistyczna. Bo jeśli uszczelniacze zaworowe lub pierścienie tłokowe to już jest droga zabawa tak w przypadku wymiany silnika jak i jego remontu praktycznie ten sam koszt.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pią Maj 24, 2019 14:12   

U mnie popękane były pierścienie uszczelniające na każdym cylindrze. Ja zaczął bym od pomiary kompresji, jeśli wyjdzie słabo to albo pierścionki albo uszczelniacze, wtedy prawdę powie próba olejowa, jeśli sprężanie się poprawi to pierścienie, jeśli nie to uszczelniacze, to tak na chłopski rozum. U mnie taki pomiar wskazał pierścienie i tak tez było w rzeczywistości.

Co do remontu/wymiany pieca, to wymieniaj piec. Remont to dozo większe koszta.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Uszczelka czy remont silnika ? A może wymiana ?
yankes18 Rover serii 75, MG ZT 1 Czw Lut 28, 2019 20:07
mlodyolek
Brak nowych postów [R75] Remont silnika - CDT/CDTi
damianz11 Rover serii 75, MG ZT 27 Sro Lut 23, 2011 09:26
kris-tofer
Brak nowych postów [R75] silnik KV6 2.0 wymiana czy remont
Smog7 Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Sie 20, 2015 21:36
AdaskoC
Brak nowych postów [MG ZT] Producenci części - remont silnika
gandi84 Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Sie 06, 2012 21:33
gandi84
Brak nowych postów [R75] Kapitalny Remont Silnika - Fakty i Mity
keda Rover serii 75, MG ZT 6 Pon Wrz 24, 2012 22:28
kris-tofer



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink