Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Regeneracja półosi prawej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Regeneracja półosi prawej
Autor Wiadomość
basket56 



Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 14

Rover 75

  Wysłany: Pon Lip 22, 2019 12:48   [R75] Regeneracja półosi prawej
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2004

Witam, niedawno postanowiłem zregenerować prawą półoś
w moim Roverku, skrzynia oczywiście automat. I pojawił się dylemat ponieważ łożysko na podporze półosi miało luz , czyli po zdemontowaniu i zlapaniu za obwodowe podpory półośi, owa półoś chodziła na boki. A problem jest taki że firma regenerujący stwierdziła, że łożysko jest ok i nie ma potrzeby go wymieniać a owy luz jest spowodowany nietypowym łozyskiem w którym występuje takie zjawisko.
I teraz pytanie do was czy ten luz to normalka czy porostu ktoś tu mnie w kanał wpuszcza?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lip 22, 2019 12:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lip 22, 2019 16:11   

nie wiem jak w automatach, ale w manualu nie ma luzu na boki, chyba, że jest wywalone łożysko.
Jedyny problem, to ciężko zdjąć to łożysko, ale za parę dni jak na dobre wrócę do pracy to to rozpracuję :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
basket56 



Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 14

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 25, 2019 06:01   

Ale ma jakie kolwiek luzy czy siedzi sztywno?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Sie 09, 2019 18:06   

tam jest zwykłe łożysko, to raczej luzów jako takich nie powinno być.
Dokładnie tam siedzi łożysko 114-865-2RSR9ZC3 produkcji FŁT-1 (Kraśnik), dzisiaj wydłubałem
Łożysko jak i pierścień pod uszczelniacz są wprasowane na wcisk (pierścień ewidentnie był grzany, bo fioletowy w środku, ale łożysko pewnie wciskane na zmrożony wał).
Jedyny problem to odpowiednio duża prasa, bo trzeba podstawić cały wał przed przegubem wewnętrznym i siedzi solidnie, więc młotkiem można sobie co najwyżej krzywdę zrobić...
Łożysko oczywiście dostępne bez problemu wymiary 35/72/25 łożysko, podwójnie kryte, luz wewnętrzny ZC3.
Jak poskładam to dam znać jak to wygląda.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Wyciek oleju w okolicy prawej półosi
koci_flak Rover serii 75, MG ZT 11 Pią Lut 03, 2012 07:10
SlawekG
Brak nowych postów [R75] Szum z prawej strony silnika
Jacek36 Rover serii 75, MG ZT 17 Wto Paź 05, 2010 12:26
buccaneer
Brak nowych postów [R75] Wymiana prawej lampy - przód
skubi18 Rover serii 75, MG ZT 8 Pon Maj 04, 2015 19:34
gustav.pl
Brak nowych postów [R75] 2.0 Cdti wymiana prawej poduszki nad gruszką
czarek236 Rover serii 75, MG ZT 4 Pią Lip 27, 2018 22:15
sTERYD
Brak nowych postów [R75 ] Klekot w silniku z prawej strony samochodu
estern Rover serii 75, MG ZT 14 Sob Lis 28, 2015 13:51
automechanik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink