Wysłany: Pon Cze 08, 2020 08:40 R75 - Co wymienic w sprzęcie grającym- radio czy glosniki
Hej!
Przywitam się na forum
Od 1.5 roku jestem posiadaczem R75 1.8t.
Dał mi niestety popalić i w zasadzie od roku myslalem nad tym, czy by się go nie pozbyć... ale zdecydowałem, ze mimo wszystko lubie to autko
Do rzeczy - do ogarnięcia mam sporo, min. audio.
Mam fabryczne radyjko CD 413X i prawdopodobnie fabryczne glosniki (nic jeszcze nie otwierałem).
Muzy słucham przez BT-> transmitter FM.
Jest strasznie płasko i plastikowo. Nie mam hajsiwa tyle, by ładować od razu w całe car audio, nie zamierzam też wstawiać tuby itd. Nie znam się na tym, zależy mi na w miarę ładnym brzmieniu i klasycznym wyglądzie.
Poradźcie proszę - od czego zacząć - radio, czy głośniki, a może dorzucenie wzmacniacza?
Pomocne będą też konkretne modele
Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Cze 08, 2020 08:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
maty już do mnie idą prosto od producenta
Zdecyduje sie chyba na poczatek na wymiane radyjka i usuniecie fabrycznego wzmaka...
dawidd napisał/a:
Oklej drzwi matami butylowymi i będziesz mial duzo lepiej. Później wymień głośniki itd itd az audio przekroczy wartość samochodu
Aż tak, to chyba się bawić nie będę, żeby audio przekroczylo wartosc... Prędzej zrobie kompletnego swapa haha Zakupiłbym radyjko 2 din multimedialne, ale jest problem ze spasowaniem ramki... 5 mm roznicy za kazdym razem (ramka ma za maly otwor).
radio 2 din, ale jakie? Jesli jakis chinczyk to bym sie poprawy nie spodziewał. Wszystko zależy co oczekujesz od audio - czy podbicie bassu na radiu uważasz za plus czy minus. Generalnie najdroższe i najlepsze systemy audio graja naturalnie i do tego sie dąży.