Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie
Witam
W związku z moim projektem MG ZR
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
pojawiają sie nowe trudności do pokonania
Zmieniam obecnie przód na poliftowy i lampy zwykle na xenon. Założenie jest takie - by nie robić partyzantki i jak coś przerabiać to ma być jak powinno
Jako ze MG ZR nigdy w xenonach nie wychodził to jest problem z dorobieniem auto poziomowania i spryskiwaczy automatycznych.
Pomyślałem żeby wykorzystać LSM z r75 do autopoziomowani, 2 czujniki i 2 silniczki z BMW. Pytanie tylko takie - czy LSM bez BCU, bez zegarów zagra? Czy poziomowanie lamp będzie działać?
Wybór na LSM z r75 padl dlatego, bo jest to chyba najtańsze rozwiązanie auto poziomowania, przynajmniej nic innego ciekawego w tym temacie nie znalazłem.
Chyba ze ktoś juz rozpykał ten tema i może coś podpowiedzieć
Pytanie tylko takie - czy LSM bez BCU, bez zegarów zagra? Czy poziomowanie lamp będzie działać?
W zasadzie powinien działać.
To LSM rozsyła komunikaty o przepalonych żarówkach do IKE - ale nie oczekuje żadnej odpowiedzi. podobnie z numerem VIN.
Więc jak najbardziej powinno wszytko działać.
i to jest dobra wiadomość. A masz może pełna rozpiskę pinów LSM? Kiedyś cos takiego krążyło po forum ale raczej tego nei odnajdę. Chodzi mi głownie pod które piny sa czujniki od zawieszenia, silniki do lamp, zasilanie itd.
teraz działa, jest rozpiska wyjść z LSM do silniczków sterujących lampami, nie widzę wejść czujników przy wahaczach ale to do ogarniecie. Co nie będę widział będę podglądał w r75 bo tam mam fabryczny xenon i poziomowanie
dzięki, przyda sie
Dziś cały dzień walczę z przeróbka lampy na xenon nie myślałem ze tyle zachodu z tym jest...
Później jak skończę jakoś fotorelacje zamieszczę w moim temacie o MG
[ Dodano: Pon Cze 15, 2020 09:53 ]
i znów mam problem z doborem LSM
Do tej pory myślałem, ze wersja bez pokrętła wysokości lam jest przewidziana do xenonow
Jednak na allegro takie moduły sa ale maja oznaczenie YWC000190
Na angielskiej stronie znalazłem info ze do xenonow jest moduł YWC000200 wymaga dwóch czujników, a YWC000201 wymaga jednego - tylnego.
To jak to jest z wersja z końcówka 190? Czy tez podejdzie pod ksenon z ta różnicą ze nie ma przycisku halogenów?
I druga rzecz - które systemy są lepsze - oparte na 2 czujnikach czy na 1 umieszczonym z tylu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum