Wysłany: Sob Cze 20, 2020 20:57 [R75] Mg ZT190 Blokady.
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999
Poszukuję blokady rozrządu do MG zt 190 2.5V6.
Czy ktoś z Kielc i okolice posiada takie blokady? I czy, ktoś by użyczył odpłatnie takie blokady? Szykuję się do zmiany rozrządu na przyszły piątek.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 20, 2020 20:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Zmieniałem bez blokad .
Najpierw male paski potem główny. Nie ma problemu.Nie wolno tylko kół walków od strony paska głównego odkręcać. bo sa bez klina. Sprawdź napinacz hydrauliczny rozrządu czy żyje
Tak tylko u mnie jest taka przypadłość że zmieniać będę wałki z 2.0 v6 na wałki z MGzt190. Więc wiąże się ze zmianami wałków i rozkręceniem kół. A druga sprawa to nie przypominam sobie a żeby był tam wałek gładki. Wałki miały wycięcia na klin koła.
[ Dodano: Nie Cze 21, 2020 21:10 ]
Adaptery na mgzt 190 mam już załatwione. Kto w okolicach kielc posiada blokady do r75 2.5 v6?
Daj znać czy tłoki spotykają się po takim zabiegu z zaworami. 2.5 ma wyższą krzywkę. Wydaje mi się że nie bez powodu zrobili inne wałki do 2.0
[ Dodano: Pią Cze 26, 2020 13:31 ]
Ile płaciłeś za komplet wałków ?
Mapkę wgrywasz z MG, czy wymieniasz kompa lub stroisz ? Jeśli wgrywasz to czy TOAFem da się to ogarnąć ?
Po niedzieli będę robić. Przecież zawory 2.0v6 i 2.5v6 są takie same. wcześniej sprawdzałem jak miałem silnik 2.0 v6. Za wałki dałem 300zł z przesyłką. Jak zrobię to się odezwę. A będę wgrywać od MG, tylko muszę się ugadać z Mariuszem. Toaf chyba nie da rady przy benzynie.
Zawory takie same ale wał robi jeden obrót a tłok w 2.0 robi mniejszy przesuw w tym czasie czyli przy jakimś tam małych obrocie wału tłok w 2.0 robi ciut mniejszy suw niż tłok w 2.5 i tutaj zastanawiające jest dlaczego wałek wydechowy zrobili 1 mm niższy. Może jest miejsce, tylko zwracam uwagę na okoliczność. Skręć sobie te kilka Nm na starych uszczelkach i popatrz co się dzieje. Rozrząd pracuje kątowo razem z wałem sztywno. W razie czego można przefrezować tłoki.
Jeszcze warto przeanalizować ( ja nie mam wiedzy ale mi świta ) czy wałki wydechowe jednak nie były by lepsze od 2.0. Do tego strojenie zamiast wgrywania softu z MG 190 ? krutszy skok to pole do popisu na większe obroty mocy max
[ Dodano: Nie Lip 19, 2020 11:39 ]
jak to wyszło wszystko ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum