Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] Wymiana miechów/ gruszek zawieszenia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] Wymiana miechów/ gruszek zawieszenia
Autor Wiadomość
plp 



Dołączył: 03 Sie 2020
Posty: 15



Wysłany: Sob Maj 15, 2021 17:09   [MGF] Wymiana miechów/ gruszek zawieszenia
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1997

Zakupiłem nowe (regenerowane) gruszki z prosto z wysp, ale tak się zastanawiam: jak napełnić od zera opróżniony układ? On nie ma tam chyba żadnego odpowietrzenia. Na youtubie widziałem jak koleś robił to amatorsko i mówił że wystarczy posadzić auto na nowych, pustych gruszkach, i pod samym ciężarem auta powinny się opróżnić z powietrza i to wystarczy. Na jakimś brytyjskim forum mignęła mi informacja że najlepiej by było użyć pompy próżniowej, ale nie wiem jak miałoby to zadziałać skoro zaworki są jednostronne. Ktoś przerabiał tematy wymiany gruch? A może się nie przejmować i ta resztka powietrza w układzie nie ma ażtakiego znaczenia?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 15, 2021 17:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sob Maj 15, 2021 21:05   

Zaworki nie sajednostronne. To takie same zaworki jak w wentylkach, albo w klimatyzacji. Jak wcisniesz guzik w środku to jest otwarty w obie strony.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
plp 



Dołączył: 03 Sie 2020
Posty: 15



Wysłany: Sob Maj 15, 2021 23:20   

sTERYD napisał/a:
Zaworki nie sajednostronne. To takie same zaworki jak w wentylkach, albo w klimatyzacji. Jak wcisniesz guzik w środku to jest otwarty w obie strony.
no dobra, to jedna sprawa wyjaśniona.. A wiesz może jak z napełnianiem? Bo kombinowanie pompy próżniowej, złączek, a do tego wprowadzenie czynnika to trochę problem. :(
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10932
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Maj 16, 2021 18:46   

Końcówki to nie problem. Pompa próżniowa jak dla mnie też, bo mam, ale nigdy zawieszenia nie promowałem od zera. Jak faktycznie złącze w gruszce jest u góry, to logiczne jest, że po zalaniu plynem i otworzeniu zaworka gazy wypluje. Także ten... Nie wiem, nie znam się.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF] Płyn do zawieszenia MGF
biolyvyoob MGF i MG TF 3 Wto Cze 05, 2012 16:37
mar15ek
Brak nowych postów [MGF] pompowanie zawieszenia
Maciek MGF i MG TF 9 Wto Lip 16, 2013 06:43
remess
Brak nowych postów [MG-MGF]Pompowanie zawieszenia
ZbyszekMGF1998 MGF i MG TF 8 Pon Cze 10, 2019 06:29
ZbyszekMGF1998
Brak nowych postów [MGF] Podnoszenie zawieszenia
scooby MGF i MG TF 40 Pią Mar 07, 2014 20:54
K-750
Brak nowych postów [Mgf] Pompowanie zawieszenia
treblamarian MGF i MG TF 1 Nie Lip 21, 2019 17:58
Lars



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink