Wysłany: Sob Sty 23, 2010 17:42 [R75] Przepływomierz, moc silnika
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Ponoc tanie zamienniki sie nie sprawdzaja w naszych Roverkach jesli chodzi o przeplywomierz,czy ktos moze z doswiadczenia poradzic jakiej firmy kupic zeby dobrze sie sprawowal i byl w przystepnej cenie Z gory dziekuje za rady
Ostatnio zmieniony przez apples Nie Cze 12, 2011 17:33, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 23, 2010 17:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie bądźcie takimi leniami żeby sam wkład wymieniać łatwo sie go wyciąga tylko dwie śróbki torx i zaczaski,na ściankach przepływki sie osadza syf a zwłaszcza na sitku ,i tylko BOSCH
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sro Lut 10, 2010 14:12
Artykuły wyżej wskazane wiszą już parę (co najmniej trzy) lat. Nie wiem co się zmieniło od tamtego czasu ale w opisywanym stanie nie było zamienników Pierburgh do R75, tym bardziej nie miał prawa wystąpić Pierburgh jako oryginał na pierwszy montaż. Aby zastosować przepływomierz Pierburgh trzeba było użyć dodatkowo Mafam produkowany przez autora tej strony, lub power box Synergy2 (to samo źródło), który posiadał ten Mafam wbudowany. Pierwsza wersja Synergy nie miała wbudowanego modułu Mafam.
Bez tych dodatków nie było możliwe zastosowanie Pierburgh'a.
Mafam + Synergy jest stosunkowo często stosowane i dosyć dokładnie opisywane przez użytkowników angielskiego forum R.
Artykuły wyżej wskazane wiszą już parę (co najmniej trzy) lat. Nie wiem co się zmieniło od tamtego czasu ale w opisywanym stanie nie było zamienników Pierburgh do R75, tym bardziej nie miał prawa wystąpić Pierburgh jako oryginał na pierwszy montaż. Aby zastosować przepływomierz Pierburgh trzeba było użyć dodatkowo Mafam produkowany przez autora tej strony, lub power box Synergy2 (to samo źródło), który posiadał ten Mafam wbudowany. Pierwsza wersja Synergy nie miała wbudowanego modułu Mafam.
Bez tych dodatków nie było możliwe zastosowanie Pierburgh'a.
Mafam + Synergy jest stosunkowo często stosowane i dosyć dokładnie opisywane przez użytkowników angielskiego forum R.
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Czw Lut 11, 2010 00:09
1. Nie wiem kto i co kupił, odnosiłem się do kwestii "Pierburgh oryginał". Już po zakończeniu produkcji R75 Anglicy próbowali szukać różnych zamienników, między innymi dlatego opisywali Pierburgh. Próbowali wkładać coś z X-Parts i też się nie udało - było mnóstwo zwrotów. Sprawę prowadził i opisywał Roverron, czyli autor strony o tuningu R75.
2. Nie wiem czy rzeczywiście oryginał do Freelandera spełnia wymagania R75, nawet jeżeli silnik ten sam. A sterowanie?
3. Na stronie głównej 4land piszą, że sprzedają: "produkty oryginalne lub pochodzące od dostawców Land Rovera oraz sprawdzone zamienniki."
4. Nie wykluczam, że Pierburgh w tej chwili produkuje zamiennik rzeczywiście pasujący do R75 ale nie śledzę w tej chwili tego tematu, stąd moje zastrzeżenie, że informacje podane w w/w linkach mogą nie być kompletne i aktualne.
5. Temat przepływomierzy jest często poruszany na forach R75 i gdyby się gdzieś ujawnił wiarygodny zamiennik Bosha, to byłoby o tym głośno.
6. apples, nie mam CDTi. Z tego co wiem, CDTi ma ten sam przepływomierz. Nie wiem do czego służy dodatkowy czujnik na intercoolerze poza tym, że w przypadku zaślepienia egr, akurat w cdti potrafiła się zapalać kontrolka "check engine", a w cdt nie opisywano takich przypadków.
7. W/w informacje pochodzą z lektury forów, nie opierają się na mojej wiedzy i nie biorę za to odpowiedzialności.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum