Wysłany: Czw Maj 09, 2024 13:26 [MGF] Pompka do zawieszenia własnej roboty
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam, kupiłem MGFa i jest w nim do podniesienia zawieszenie. Czytałem że da się samodzielnie zrobić taką pompkę ze smarownicy ale wczoraj pompowałem ze 4h i efektu nie widziałem. Czy ktoś może podzielić się jakimś filmem instruktażowym lub szczegółową instrukcją jak taką pompkę poprawnie złożyć? Ewentualnie jeśli jest ktoś na terenie Ostrowa Wielkopolskiego i okolic to chętnie podjadę zobaczyć co i jak i ewentualnie zapłacić za podniesienie trochę samochodu
Cytat:
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 09, 2024 13:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Skoro próbowałeś kilka minut, to albo płyn uciekał Ci pod nogi, albo nie wychodził z pompki, czyli pompka nie działa. Zazwyczaj smarownice nie mają zaworów zwrotnych, koledzy omijają to montując złącze bez dzyndzla wciskającego wentylek w porcie pompowania. Wtedy wentylek zadziała jak zawór zwrotny.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Smarownice się nie sprawdzają zawracanie d...y. nie trzymają ciśnienia płynu, są przeznaczone do wtłaczania smaru a nie płynu. Rozwiązanie, kupno pompy do sprawdzania szczelności układów CO i wody zamontowanie na końcu przewodu przez przejściówkę przewodu giętkiego do pompowania opon, lub kupno w GB przez ebay oryginalnej pompki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum