Forum Klubu ROVERki.pl :: [R827] PILNIE! POMOCY! BRAK WYCIERACZEK
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R827] PILNIE! POMOCY! BRAK WYCIERACZEK
Autor Wiadomość
MadAnt 



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 13
Skąd: Gorzów i okolice



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 18:21   [R827] PILNIE! POMOCY! BRAK WYCIERACZEK
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1994

Witam. Potrzebuje szybko pomocy, jutro muszę jechać w długa trasę i padły wycieraczki. Nie ma też spryskiwaczy i zapalniczka nie działa (zapalniczka jest na tym samym przekaźniku co wycieraczki), przekaźnik sprawdzony, bezpieczniki całe. Gdzie mam szukać? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 11:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lip 10, 2009 18:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 19:11   

Już ktoś inny wcześniej raportował podobny problem >>click me

Sam nie miałem problemów z wycieraczkami, ale tak jak pisałem , sprawdziłbym jeszcze raz bezpiecznik 20A, czy jest napięcie, zamienił przekaźnik i przelutował CCU, najważniejsze są styki od wtyczek. >>click

Może też być kwestia zaśniedziałych styków na silniczku, otwórz maskę i sprawdź, po stronie pasażera.
 
 
MadAnt 



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 13
Skąd: Gorzów i okolice



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 19:39   

Sprawdziłem, nie ma prądu na bezpieczniku... Co dalej? Gdzie idzie kabel od tego bezpiecznika(20A)? Może jakoś na krótko da się to obejść?
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 20:48   

w załączeniu schemat z 'Mk2 Electrical.pdf', musisz sobie ściągnąć z sieci biblię SuperCD2.iso.

na schemacie widać dwa przekażniki. pierwszy (w kabinie) zapodaje napięcie na bezpiecznik 20A po włączeniu stacyjki. Ze schematu wydaje się być na skrzynce bezpieczników? albo za. Właściwie to może też być sławna usterka z suchymi lutami.
http://www.sound-research.co.uk/fusebox/fuse1.htm

Dopiero wtedy bezpiecznik zapodaje napięcie na drugi przekaźnik (pod maską) po kablu LGN (light green -brown).
 
 
MadAnt 



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 13
Skąd: Gorzów i okolice



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 21:40   

Zrobione :razz:
Dzięki wielkie Blue, miałeś racje z tymi suchymi lutami... Poprawiłem wszystkie, nasmarowałem i nawet szyby działają jak należy.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
 
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 21:45   

to gratulacje, że tak szybko Ci to poszło! i o tej porze.
 
 
MadAnt 



Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 13
Skąd: Gorzów i okolice



Wysłany: Pią Lip 10, 2009 21:56   

Determinacja i browar robią swoje :wink: Miałem też dobrego pomocnika, mam takie szczęście, że moja kobieta lubi grzebać ze mną w garażu.
 
 
 
maniekott 



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 57
Skąd: olkusz



Wysłany: Wto Sty 14, 2014 20:53   

odnawiam temat mianowicie mam taki sam problem jak kolega wczesniej tylko ze w 825 SD gdzie moge znalesc CCU i przekazniki odpowiedzialne za wycieraczki spryskiwacz i zapalniczke. prosze o jakies pomocne odpowiedzi bo na schamatach elektrycznych sie nie znam
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Sty 16, 2014 00:24   

obawiam sie ze z pamieci nikt Ci nie poda dokladnej lokalizacji, no chyba ze tam zagląda co tydzień :-)
Musisz zassac sobie dokument o ktorym pisał blue, potem dojsc np po kolorach kabli, przekazniki czy to w kabinie (chyba nad pedałami) czy pod maska sa raczej w jednym miejscu. CCU tez jest nad pedałami.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
maniekott 



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 57
Skąd: olkusz



Wysłany: Czw Sty 16, 2014 20:41   

ok dzieki szkoda tylko ze w wiekszosci na CD2 jest do benzyniakow podane
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sob Sty 18, 2014 00:58   

no ale pytales o osprzet elektryczny, a to z wersja silnika raczej malo ma wspólnego
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
maniekott 



Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 57
Skąd: olkusz



Wysłany: Sob Sty 18, 2014 18:23   

wycieraczki zrobione, jakis balagan mi sie porobil, przy okazji odkrylem kilka nie pewnych lutow pod bezpiecznikami, a jesli chodzi o osprzet w PB i ON to sa roznice np w ABS-ie do dzis nie znalazlem gniazda zeby bledy zczytac
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R827] wycieraczki , silnik wycieraczek
blue827 Rover serii 800 14 Pon Lut 14, 2011 21:44
blue827
Brak nowych postów [R827] Stukający zawór. POMOCY !
MadAnt Rover serii 800 14 Wto Lut 09, 2010 00:42
Greeg1987
Brak nowych postów [R827] Brak klimy
ryszard168 Rover serii 800 11 Sob Maj 08, 2010 23:12
Tomek1212
Brak nowych postów [R827] Alarm - brak pilota
Tomek1212 Rover serii 800 3 Czw Lis 13, 2008 20:55
blue827
Brak nowych postów [R827] Nie zapali, brak iskry
Tomek1212 Rover serii 800 9 Sob Lut 20, 2010 01:53
maciej



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink