Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.7 Rok produkcji: 1994
Witam. Potrzebuje szybko pomocy, jutro muszę jechać w długa trasę i padły wycieraczki. Nie ma też spryskiwaczy i zapalniczka nie działa (zapalniczka jest na tym samym przekaźniku co wycieraczki), przekaźnik sprawdzony, bezpieczniki całe. Gdzie mam szukać? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Sty 04, 2011 11:13, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 18:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 19:11
Już ktoś inny wcześniej raportował podobny problem >>click me
Sam nie miałem problemów z wycieraczkami, ale tak jak pisałem , sprawdziłbym jeszcze raz bezpiecznik 20A, czy jest napięcie, zamienił przekaźnik i przelutował CCU, najważniejsze są styki od wtyczek. >>click
Może też być kwestia zaśniedziałych styków na silniczku, otwórz maskę i sprawdź, po stronie pasażera.
Pomógł: 115 razy Dołączył: 09 Kwi 2007 Posty: 1078
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 20:48
w załączeniu schemat z 'Mk2 Electrical.pdf', musisz sobie ściągnąć z sieci biblię SuperCD2.iso.
na schemacie widać dwa przekażniki. pierwszy (w kabinie) zapodaje napięcie na bezpiecznik 20A po włączeniu stacyjki. Ze schematu wydaje się być na skrzynce bezpieczników? albo za. Właściwie to może też być sławna usterka z suchymi lutami.
http://www.sound-research.co.uk/fusebox/fuse1.htm
Dopiero wtedy bezpiecznik zapodaje napięcie na drugi przekaźnik (pod maską) po kablu LGN (light green -brown).
Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 13 Skąd: Gorzów i okolice
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 21:40
Zrobione
Dzięki wielkie Blue, miałeś racje z tymi suchymi lutami... Poprawiłem wszystkie, nasmarowałem i nawet szyby działają jak należy.
Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam
odnawiam temat mianowicie mam taki sam problem jak kolega wczesniej tylko ze w 825 SD gdzie moge znalesc CCU i przekazniki odpowiedzialne za wycieraczki spryskiwacz i zapalniczke. prosze o jakies pomocne odpowiedzi bo na schamatach elektrycznych sie nie znam
obawiam sie ze z pamieci nikt Ci nie poda dokladnej lokalizacji, no chyba ze tam zagląda co tydzień
Musisz zassac sobie dokument o ktorym pisał blue, potem dojsc np po kolorach kabli, przekazniki czy to w kabinie (chyba nad pedałami) czy pod maska sa raczej w jednym miejscu. CCU tez jest nad pedałami.
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
wycieraczki zrobione, jakis balagan mi sie porobil, przy okazji odkrylem kilka nie pewnych lutow pod bezpiecznikami, a jesli chodzi o osprzet w PB i ON to sa roznice np w ABS-ie do dzis nie znalazlem gniazda zeby bledy zczytac
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum