Forum Klubu ROVERki.pl :: tuning rovera diesla w niemczech
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
tuning rovera diesla w niemczech
Autor Wiadomość
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 09:11   tuning rovera diesla w niemczech

Panowie wiecie ile mam zapytań z niemiec o komputery do rovera 25 . Niemcy ładują komputery od MG ZR , gdyż są wzmocnione i wiecej mają koni, tak twierdzą, jestem ciekaw jakby wstawić ecu od mg zr do rovera 220 sd :)
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 09:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Nie Kwi 08, 2007 11:24   

PHJOWI napisał/a:
jestem ciekaw jakby wstawić ecu od mg zr do rovera 220 sd


Nieśmiało podpowiem, może sprawdzimy? :-) Może znajdą się chętni :-)
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 10, 2007 14:38   

PHJOWI napisał/a:
ciekaw jakby wstawić ecu od mg zr do rovera 220 sd

Podejrzewam, że by się z pompą wtryskową nie dogadał... :D
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Sob Kwi 14, 2007 18:30   

na 100% się nie dogada, poza tym połowę instalacji trzeba by przerobić, tam jest zupełnie inna pompa i sterowanie direct injection
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Wojtek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Mar 2001
Posty: 99
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Kwi 15, 2007 23:00   

Zdecydowanie lepszym i tanszym rozwiazaniem bedzie wstawienie "swinki", SMT na przyklad.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 07:05   

Świnkę "piggy back"to możesz zastosować jak chcesz zmienić skład mieszanki paliwowo-powietrznej, przesunąć odcięcie lub stworzyć całkowicie własną mapę, a nie SPOSÓB wtryskiwania i kolejność.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Wojtek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Mar 2001
Posty: 99
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 16:22   

bosniak napisał/a:
Świnkę "piggy back"to możesz zastosować jak chcesz zmienić skład mieszanki paliwowo-powietrznej, przesunąć odcięcie lub stworzyć całkowicie własną mapę, a nie SPOSÓB wtryskiwania i kolejność.


Czas wtrysku tez mozna ustawiac, a po co zmieniac kolejnosc, nie wiem.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 16:31   

Kolejność już jest zmieniona w nowszej pompie w porównaniu do starszej, a świnką tego nie zrobisz, tak samo czasu wtrysku na poszczególnych wtryskiwaczach świnką nie zmienisz, zresztą popularny SMT przewiduje pracę z silnikami turbo-benzyna, a nie diesla.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Wojtek 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Mar 2001
Posty: 99
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 17:00   

bosniak napisał/a:
Kolejność już jest zmieniona w nowszej pompie w porównaniu do starszej, a świnką tego nie zrobisz, tak samo czasu wtrysku na poszczególnych wtryskiwaczach świnką nie zmienisz, zresztą popularny SMT przewiduje pracę z silnikami turbo-benzyna, a nie diesla.


:oops: Moj blad, jakos teraz do mnie dotarlo ze rozmawiamy o dieslu. Nie mniej swinka, box czy jak to nazwiemy do diesla isnieje a Perfect Power to nie jedyna firma. Caly czas nie rozumiem dlaczego piszesz o zmianie kolejnosci wrysku ale na silnikach do traktorow sie nie znam :wink:
Tuning diesla = Masters, tam pytac.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 21:06   

Oczywiście że istnieją box'y do diesli i zgadzam się, że perfect power to nie jedyna firma, ale to zupełnie co innego w dieslu, a w benzynce. Jeżeli chodzi o wtrysk w starym dieslu rover'a to z tego co sie orientuje to tam jest prosty najzwyklejszy wtrysk (nawet nie wiem czy bezpośredni, sam taki mam). Po prostu ile powietrza tyle siurka paliwa (dlatego też taki głośny) przy zachowaniu odpowiednich proporcji i naprzód. Natomiast w tych najnowszych 113 czy 115 konnych, gdzie jest wtrysk bezpośredni, czyli cała pompa z układem wtryskowym jest inna niż w poprzedniku to oprócz czasu wtrysku jest jeszcze kolejność wtrysku do poszczególnych cylindrów (dlatego taki cichy).
Ale namotałem :lol:
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 12:07   

bosniak napisał/a:
z tego co sie orientuje to tam jest prosty najzwyklejszy wtrysk (nawet nie wiem czy bezpośredni, sam taki mam).

W serii L jest na 100% wtrysk bezpośredni, ale jak dokładnie zrealizowany to nie wiem...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 12:15   

Wtrysk bezpośredni, realizowany poprzez pompę rozdzielaczową sterowaną elektronicznie lub mechanicznie w zależnosci od wersji. Można przyjąć, że w przypadku silników 105KM pompa jest elektronicznie sterowana, a w przypadku wersji 86KM mechanicznie sterowana. Ale chyba były odstępstwa od tej reguły, w kazdym razie rzadko spotykane.
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
bosniak 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lut 2004
Posty: 163
Skąd: Nowy Sącż



Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 12:40   

Brt napisał/a:
Wtrysk bezpośredni, realizowany poprzez pompę rozdzielaczową sterowaną elektronicznie lub mechanicznie w zależnosci od wersji. Można przyjąć, że w przypadku silników 105KM pompa jest elektronicznie sterowana, a w przypadku wersji 86KM mechanicznie sterowana. Ale chyba były odstępstwa od tej reguły, w kazdym razie rzadko spotykane.


Napisz jeszcze proszę jak dokładnie wygląda ta sprawa w tych najnowszych dieslach oczywiście rover'owskich.
_________________
MG TF 160 z 2004r.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 12:48   

W R25iDT i R45iDT jest taki sam rodzaj wtrysku i sterowania jak w SDi, tylko jest zmieniona pompa, komputer oraz sterowanie zaworem upustowym turbiny jest już realizowane poprzez komputer, a nie mechanicznie.
W przypadku R75 jest wtrysk typu Common-Rail, ale co do szczegółów to poprosimy Mariana_K do tablicy :P
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 10:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [25] Tuning Diesla 2.0
Porady nowicjusza
kepa416 Tuning mechaniczny 13 Sob Cze 13, 2009 22:29
NITRO
Brak nowych postów Chip tuning Diesla
bosniak Tuning mechaniczny 29 Pon Sty 17, 2011 12:40
Pływak
Brak nowych postów [R620SDI] Swap z diesla na benzyne
strupek4444 Tuning mechaniczny 27 Czw Lip 19, 2018 11:24
Excalibue



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink