Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 09:11 tuning rovera diesla w niemczech
Panowie wiecie ile mam zapytań z niemiec o komputery do rovera 25 . Niemcy ładują komputery od MG ZR , gdyż są wzmocnione i wiecej mają koni, tak twierdzą, jestem ciekaw jakby wstawić ecu od mg zr do rovera 220 sd
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 07, 2007 09:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 07:05
Świnkę "piggy back"to możesz zastosować jak chcesz zmienić skład mieszanki paliwowo-powietrznej, przesunąć odcięcie lub stworzyć całkowicie własną mapę, a nie SPOSÓB wtryskiwania i kolejność.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Mar 2001 Posty: 99 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 16:22
bosniak napisał/a:
Świnkę "piggy back"to możesz zastosować jak chcesz zmienić skład mieszanki paliwowo-powietrznej, przesunąć odcięcie lub stworzyć całkowicie własną mapę, a nie SPOSÓB wtryskiwania i kolejność.
Czas wtrysku tez mozna ustawiac, a po co zmieniac kolejnosc, nie wiem.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 16:31
Kolejność już jest zmieniona w nowszej pompie w porównaniu do starszej, a świnką tego nie zrobisz, tak samo czasu wtrysku na poszczególnych wtryskiwaczach świnką nie zmienisz, zresztą popularny SMT przewiduje pracę z silnikami turbo-benzyna, a nie diesla.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Mar 2001 Posty: 99 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 17:00
bosniak napisał/a:
Kolejność już jest zmieniona w nowszej pompie w porównaniu do starszej, a świnką tego nie zrobisz, tak samo czasu wtrysku na poszczególnych wtryskiwaczach świnką nie zmienisz, zresztą popularny SMT przewiduje pracę z silnikami turbo-benzyna, a nie diesla.
Moj blad, jakos teraz do mnie dotarlo ze rozmawiamy o dieslu. Nie mniej swinka, box czy jak to nazwiemy do diesla isnieje a Perfect Power to nie jedyna firma. Caly czas nie rozumiem dlaczego piszesz o zmianie kolejnosci wrysku ale na silnikach do traktorow sie nie znam
Tuning diesla = Masters, tam pytac.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Pon Kwi 16, 2007 21:06
Oczywiście że istnieją box'y do diesli i zgadzam się, że perfect power to nie jedyna firma, ale to zupełnie co innego w dieslu, a w benzynce. Jeżeli chodzi o wtrysk w starym dieslu rover'a to z tego co sie orientuje to tam jest prosty najzwyklejszy wtrysk (nawet nie wiem czy bezpośredni, sam taki mam). Po prostu ile powietrza tyle siurka paliwa (dlatego też taki głośny) przy zachowaniu odpowiednich proporcji i naprzód. Natomiast w tych najnowszych 113 czy 115 konnych, gdzie jest wtrysk bezpośredni, czyli cała pompa z układem wtryskowym jest inna niż w poprzedniku to oprócz czasu wtrysku jest jeszcze kolejność wtrysku do poszczególnych cylindrów (dlatego taki cichy).
Ale namotałem
Wtrysk bezpośredni, realizowany poprzez pompę rozdzielaczową sterowaną elektronicznie lub mechanicznie w zależnosci od wersji. Można przyjąć, że w przypadku silników 105KM pompa jest elektronicznie sterowana, a w przypadku wersji 86KM mechanicznie sterowana. Ale chyba były odstępstwa od tej reguły, w kazdym razie rzadko spotykane.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Wto Kwi 17, 2007 12:40
Brt napisał/a:
Wtrysk bezpośredni, realizowany poprzez pompę rozdzielaczową sterowaną elektronicznie lub mechanicznie w zależnosci od wersji. Można przyjąć, że w przypadku silników 105KM pompa jest elektronicznie sterowana, a w przypadku wersji 86KM mechanicznie sterowana. Ale chyba były odstępstwa od tej reguły, w kazdym razie rzadko spotykane.
Napisz jeszcze proszę jak dokładnie wygląda ta sprawa w tych najnowszych dieslach oczywiście rover'owskich.
W R25iDT i R45iDT jest taki sam rodzaj wtrysku i sterowania jak w SDi, tylko jest zmieniona pompa, komputer oraz sterowanie zaworem upustowym turbiny jest już realizowane poprzez komputer, a nie mechanicznie.
W przypadku R75 jest wtrysk typu Common-Rail, ale co do szczegółów to poprosimy Mariana_K do tablicy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum