I nadal się leciutko trzesie na wolnych obrotach.........zarówno na benzynie jak i na gazie (na gazie bardziej to czuć).
Dodatkowa informacja, na zimnym silniku - odpalanie na benzynie, mam wrażenie jakby nie przepalał do końca na wszystkie garnki, chodzi lekko w stylu jak czołg (brum brum brum) albo kto wie jak silnik V, ale to jest minimalne, ale odczuwalne.
A chciałbymm mieć malinę
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 25, 2010 23:14, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 27, 2007 16:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
NIerówna praca nie objawia się "falowaniem" obrotów, objawy są podobne do "przebicia" na przewodach zapłonowych (a te są nowe).
Jest możliwe, że spece mechanicy, przy wymianie paska i napinacza rozrządu, przestawili coś?
Zawór EGR powinien być w okolicy kolektora ssącego i mieć wtyczkę.
Sorry piter, ale Twoje wcześniejsze odpowiedzi były bardziej "wylewne", nie cholery nie wiem co to jest i do czego służy, jak wpływa na pracę silnika itp jestem zielony a co dopiero sprawdzić czy to jest sprawne.....:)
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Pią Maj 04, 2007 07:30
jeśli się silnik trzęsie to przeczyście kopółke od aparatu. w tym tygodniu też miałem taki przypadek ,i przeczyściłem aparacik i było ok. ale egr też ma takie objawy.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
jeśli się silnik trzęsie to przeczyście kopółke od aparatu
Kopułka jest nowa.
R420KOMBI, silnik krokowy oraz sonda tez mogą odpowiadać za szarpaną pracę silnika.
Silnik może źle ustawiać trzpień i obroty mogą np. delikatnie za niskie, a sonda może pracować wokół złego punktu "neutralnego" i błędnie informować komp o stanie mieszanki. Ten np. wzbogaci/zuboży i silnik źle pracuje.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
OK, może z innej beczki.
Podejrzewam, źle ustawiony rozrząd - po zdjęciu osłonki paska oraz koła pasowego wyszło nam że jest ok - ale patrząc po znakach, które zrobił ktoś wcześniej. Wyglądało też tak jakby rozrząd był przekoszony o pół zęba. Spróbowaliśmy, ale nie dało się tego poprawić - założyliśmy tak jak było i nadal się trzeęsie tak jak sie trząsł......
Może macie rycinę, rysunek, zdjęcie itp jak to powinien być fabrycznie ustawiony rozrząd ? W następną sobotę zrzucamy pokwywę zaworów - zajrzymy jak stoją wałki......
Co do sondy - to nie mam katalizatora - ma to znaczenie?
Co do sondy - to nie mam katalizatora - ma to znaczenie?
Nie powinno mieć...
R420KOMBI napisał/a:
Może macie rycinę, rysunek, zdjęcie itp jak to powinien być fabrycznie ustawiony rozrząd ? W następną sobotę zrzucamy pokwywę zaworów - zajrzymy jak stoją wałki......
Patrz do załącznika
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Fajnie, już cos mamy, ale nie widzę znaku na wale......czy masz może objaśnienia + ewentualnie jeśli mogłbym prosić o ustawienie wałków rozrządu pod pokrywą i do czego się odnoszą....
Fajnie, już cos mamy, ale nie widzę znaku na wale......czy masz może objaśnienia + ewentualnie jeśli mogłbym prosić o ustawienie wałków rozrządu pod pokrywą i do czego się odnoszą....
Wszystko znajdziesz w RAVE.
Ten screen jest z AutoDaty.
Nie da się w łatwy i szybki sposób wyeksportować opisu ustawiania rozrządu (dosyć lakonicznego) do formatu nadającego się do wrzucenia na forum.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum