Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Uratowany pilot i kilka pytań o immo, diody
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Czw Lis 18, 2010 18:53
[R400] Uratowany pilot i kilka pytań o immo, diody
Autor Wiadomość
tomke 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 77
Skąd: Pleszew



  Wysłany: Pią Kwi 27, 2007 22:16   [R400] Uratowany pilot i kilka pytań o immo, diody
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000

Witam serdecznie.

Parę tygodni temu kupiłem roverka "jak w temacie". Niestety dostałem do niego kluczyk i 1 pilota ( nie działał ).Dobrze że chociaż dostałem 1. Auto otwierałem i odpalałem z kluczyka. Myślę ktoś immo wyłączył ( kodu nie mam ). Lampka w liczniku nie świeci, alarm się uaktywnia bo kierunki migają, czujniki ruchu oczywiście nie działają, diody w drzwiach też nie mrugają ( wydaję się że są ).
Zdecydowałem się na zaprogramowanie (znalazłem sponsora :) ). Zakupiłem komplet pilotów poza allegro ( 150zł ) 3txb ( taki posiadam ). Przyszły ale w opłakanym stanie. Dałem do elektronika ( trochę się obawiając ). Okazało się że wszystkie łącznie z moim były uszkodzone. Jestem u niego na dugi dzień i ...
Facet -- jak najbardziej godny polecenia powiedział że poszły jakieś układy od wysyłanie sygnału i już zamówił 20gr sztuka heheheheh ;) i żebym przyszedł za 2 dni. Myślę sobie, jasne jakaś sciema, ale cóż. Jestem za 2 dni a facet mi mówi że wszystko śmiga. Sprawdzał na oscylatorze i wszystkie działają prawidłowo ( myślę super ale niepewność pozostaje ). Za naprawę i wyczyszczenie koszt 20 zł ( niewiele ). Wracam do chatki, 20km nie dotykając pilota (oryginalnego ) bo strach, kto mnie lawetą ściągnie? hehehe :)
Podjeżdżam pod domek, synchronizacja i nic ( myślę dolina ). Wychodzę z auta i jeszcze z odległości 2m ciach ( tak dla sprawdzenia). O działa ..:) hip hip hura.
Nowa bateria i odległość zamykania i otwierania około 5m . Dla mnie bomba.

Teraz mam pytanie.
Po załączeniu pilota powinien się uzborić immo i alarm.
Nie wiem czy uzbraja się immo bo lampka w liczniku jak nie świeciła tak nie świeci. Diody w drzwiach też martwe.
Dobra, myślę sprawdzę alarm. Alarm działa ( czujnik ruchu ). Zamknąłem drzwi pilotem i zostawiłem uchylone okno. Po 15s wkładam rękę i macham, alarm wyje. Jest git.
Ale jak sprawdzić immo ?
Zamykam drzwi pilotem. Otwieram kluczykiem i odpalam auto, wszystko gra. Czy imo działa?
2 próba.
Wchodzę do auta i zamykam się pilotem ( mam 15 sek do uzbrojenia alarmu ). W tych 15s próbuję odpalić auto i "kiszka". Uruchamia się syrena. Czy to efekt alarmu czy immo ?
Następne pytanie.
Jak sprawić żeby te "cho... " diody w liczniku i w drzwiach zaczeły działać? Dodam ze sprawdziłem wszystkie bezpieczniki. Wszystkie sprawne.
I ostatnie pytanie.
Czy możliwe że nie mam immo, lub ktoś je zmyślnie wyłączył ?

Pozdrawiam i wielkie "sorry" za tak długi post :lol:

P.S. Aha i jeszcze jedno. Jak powinna się zachowywać ta dioda w liczniku?
_________________
Rover 400 1.4Si 16v
www.tomke78.fotosik.pl
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Gru 26, 2010 12:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 27, 2007 22:16   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
morris 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 219
Skąd: Kraków/Lublin



Wysłany: Sob Kwi 28, 2007 00:41   

tomke napisał/a:
Czy możliwe że nie mam immo


możliwe, że masz. Spróbuj otworzyć auto kluczykiem i odpalić, ale pilota zostaw na zewnątrz, bo on nawet nie włączany wysyła sygnał do immo (u mnie czujka immobilaizera jest gdzieś przy stacyjce).
_________________
Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sob Kwi 28, 2007 08:43   

tomke napisał/a:
Jak sprawić żeby te "cho... " diody w liczniku i w drzwiach zaczeły działać?

Z tego co sie orientuje, to jak swieci dioda w liczniku (jak jest) to nie swieca w drzwiach i na odwrot, nie wiem czym to jest uwarunkowane. Ja mam w drzwiach a w liczniku brak.

tomke napisał/a:
Czy możliwe że nie mam immo

po zgaszeniu silnika nie wyciagaj kluczykow ze stacyjki i poczekaj jakis czas, nastepnie ponownie sprobuj odpalic-- gdy masz immo to po przekreceniu stacyjki nie powinien odpalic a tylko dac sygnal pipkaniem do ponownego odblokowania za pomoca przycisku na pilocie.
 
 
 
tomke 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 77
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Kwi 28, 2007 09:04   

morris napisał/a:
tomke napisał/a:
Czy możliwe że nie mam immo


możliwe, że masz. Spróbuj otworzyć auto kluczykiem i odpalić, ale pilota zostaw na zewnątrz, bo on nawet nie włączany wysyła sygnał do immo (u mnie czujka immobilaizera jest gdzieś przy stacyjce).


Ok sprawdzę, przeprowadzę kilka prób. Zamknę drzwi pilotem i zostawię go w domu. Pójdę otworzyć kluczykiem i odpalę. Moim zdaniem nie powinienem odpalć. Zobaczymy.

Ale możliwe żeby żadne diody nie świeciły? Dzisiaj jeszcze wyciągne licznik i omaram go z tyłu.

A czy komp od immo jest razem z kompem od centralnego i alarmu ??

[ Dodano: Sob Kwi 28, 2007 9:08 am ]
Lechos napisał/a:

po zgaszeniu silnika nie wyciagaj kluczykow ze stacyjki i poczekaj jakis czas, nastepnie ponownie sprobuj odpalic-- gdy masz immo to po przekreceniu stacyjki nie powinien odpalic a tylko dac sygnal pipkaniem do ponownego odblokowania za pomoca przycisku na pilocie.


Zastosuję się też do tej rady. :cool:

[ Dodano: Sob Kwi 28, 2007 10:15 am ]
Dobra.
Pierwsze testy już za mną.
Auto było zamknięte całą noc na pilota. Rano zostawiłem pilota w domu i zasuwam z samymi kluczykami. Otwieram drzwi ( alarm zdeaktywowany ) -- ogólnie dolina, ale spodziewałem się tego ( czytałem o tym wcześniej) :roll: . Wkładam kluczyki i wrrr.... Hmmm???? Odpalił.
Wyłączam silnik. Czekam ponad 1 minutę i robię ponowną próbe. Wrrr... autko odpaliło.

Wniosek. Jak dla mnie to immo nie działa. Ale jak jednoznacznie to stwierdzić, nie podłączając się pod kompa? Nie mam kodu immo a nie chciałbym żeby się okazało że będzie potrzebny 300km od domu.
_________________
Rover 400 1.4Si 16v
www.tomke78.fotosik.pl
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sob Kwi 28, 2007 14:54   

jeśłi tobie nie działa imoo to jakiś geniusz wywalił go z komputera , tym bardziej jak kupiłeś auto z niedziałającym pilotem . Nietety tak robią w naszej (twoje) okolicy . Pleszew jarocin a środa wlkp, wszyscy elektronicy wycinają imoo z rovera bo nie mogą sobie poradzić z synchronizacją, ja wiem że ponad połowa tak robi w Polsce.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
tomke 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 77
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Kwi 28, 2007 15:50   

PHJOWI napisał/a:
jeśłi tobie nie działa imoo to jakiś geniusz wywalił go z komputera , tym bardziej jak kupiłeś auto z niedziałającym pilotem . Nietety tak robią w naszej (twoje) okolicy . Pleszew jarocin a środa wlkp, wszyscy elektronicy wycinają imoo z rovera bo nie mogą sobie poradzić z synchronizacją, ja wiem że ponad połowa tak robi w Polsce.


Witam witam dodaj jeszcze Gniezno i masz komplet.
Szczerze to tak po cichu myślałem. Geniusze z komisu nie mogli sobie dać rady z naprawą pilota i wywalili immo.
Myślałem żeby do Ciebie podjechać w tym tygodniu, ale to się odezwę na maila.

Robię jeszcze jedną próbę. Odłączam aku na jakąś godzinkę i zobaczymy. Zdam relacje.

[ Dodano: Sob Kwi 28, 2007 4:41 pm ]
No i zrobiłem rozeznanie.
Podłączyłem aku, krótka synchronizacja pilota ( 4 razy przycisk ) i tak jak było tak jest.
Pilot, centralny i alarm działa. Immo nie działa, dioda się nawet nie zajarzyła.
Zdążyłem jeszcze ustalić że żadnych diod w drzwiach nie ma -- sorry za zamieszanie.
A skoro immo nie działa to dioda też nie bo po co?
Pozostaje tylko podpiąć sie pod komputer i finito. Zdam relacje co i jak jak będzie po.

Pozdrawiam :cool:
_________________
Rover 400 1.4Si 16v
www.tomke78.fotosik.pl
 
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



  Wysłany: Wto Maj 01, 2007 22:53   

Powitać, podepnę się, żeby nie mnożyć topików :mrgreen: Problem jest bardzo podobny.
Nabyłem nie dawno 400 '99 z fabrycznym alarmem, mam dwa piloty, oba działają, alarm i immo też (sprawdziłem w/g opisów na forum) ale mie działa dioda w zegarach- całkiem martwa, jak ją sprawdzić i wymienić?
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
wolarz 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2006
Posty: 127
Skąd: Włocławek



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 22:56   

Witam!

mmaniek napisał/a:
Powitać, podepnę się, żeby nie mnożyć topików :mrgreen: Problem jest bardzo podobny.
Nabyłem nie dawno 400 '99 z fabrycznym alarmem, mam dwa piloty, oba działają, alarm i immo też (sprawdziłem w/g opisów na forum) ale mie działa dioda w zegarach- całkiem martwa, jak ją sprawdzić i wymienić?


A działają diody w drzwiach?
_________________
Pozdrawiam :)
wolarz
 
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 23:01   

W drzwiach nie mam diod ( kurczę mówi się: "diod" czy "diód" )... znaczy nie mam lampek :lol:
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
String 




Pomógł: 27 razy
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 638
Skąd: Zielona Góra



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 23:34   

ja też na początku myślałem że mam diody w drzwiach - ale tam chyba jest miejsce na diodę. U mnie też nie ma. Co do dostania się do diody na desce, to musisz wyciągnąć całą deskę rodzielczą i dobierać się do elementu od tyłu. Prosta sprawa żeby wymontować dechę wypinasz włącznik halogenów, odkręcasz yyyyy 9 śrubek, odpinasz przewody i masz dechę na kolanach :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tomke 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 77
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Maj 01, 2007 23:41   

mmaniek napisał/a:
Powitać, podepnę się, żeby nie mnożyć topików :mrgreen: Problem jest bardzo podobny.
Nabyłem nie dawno 400 '99 z fabrycznym alarmem, mam dwa piloty, oba działają, alarm i immo też (sprawdziłem w/g opisów na forum) ale mie działa dioda w zegarach- całkiem martwa, jak ją sprawdzić i wymienić?


No witam.

Dzisiaj rozebrałem licznik i nie jest to zbyt trudna sprawa. Krótka instrukcja.
Myślę że chłopaki z hondy się nie pogniewają :lol:

http://www.civicklub.pl/f...ighlight=zegary

Ogólnie odkręcasz licznik, i z tyłu mniej więcej gdzie jest dioda jest mała wtyczka ( ta żółta na zdjęciach ). Odpinasz ją i obok niej jest mała śrubka ( obok tej wtyczki) która odkręcasz. Jak odkręcisz tą śrubkę to odejdzie plastikowa płytka trzymająca nadrukowaną płytkę z tą diodą. Pozostaje Ci zabrać płytkę do domu i sprawdzić samemu czy dioda działa podpinając zasilanie 12v (chyba) do wtyczki , pinów odpowiedzialnych za diodę. To nie jest taka typowa dioda ( mała ampulka ) tylko taka z tych nowszych ( płaska). I drugi pomiar na pinach idących z komputer -- kabelki ( z rave) zielony z czerwonym paseczkiem i biały z żółtym paseczkiem. Sprawdzasz oczywiście miernikiem.
Ja wpadłem na to dopiero wieczorem, więc nie sprawdzałem tego od razu. Zresztą nie mam miernika.
Zrobię to po weekendzie. Kupię miernik, a płytkę zaniosę do elektronika co mi robił pilota. Jak będzie to dioda to mi nową wlutuje -- niebieską -- hehehehe.
Jeżeli dioda będzie sprawna, a nie będzie zasilania na stykach z alarmu to założę nową diodę. Myślałem i wymyśliłem że podepnę ją do zasilania czujników ruchu. Tym sposobem będzie świecić jak włączę alarm ( chyba ) -- muszę dodać jeszcze jakiś przerywacz ( a to sie dowiem ).

P.S.Ogólnie w poniedziałek wybieram się na komputer więc będę wiedział więcej.

Pozdro :cool:

Przypomniało mi się i mam pytanie.
Może ktoś z szanownych forumowiczów wie który kabelek należy odciąć żeby uniemożliwić wyłączenie alarmu z kluczyka w drzwiach kierowcy ( dla mnie to jest idiotyczne )?

[ Dodano: Sro Maj 02, 2007 12:28 am ]
A tak sobie pomyślałem że jutro kupię miernik i sprawdzę na wtyczce i na płytce ( przy diodzie ). Za jednym "zamachem".
_________________
Rover 400 1.4Si 16v
www.tomke78.fotosik.pl
 
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Maj 02, 2007 21:20   

Dzięki za opis, jak będzie chwilka czasu to się za biorę za to..

tomke napisał/a:
Może ktoś z szanownych forumowiczów wie który kabelek należy odciąć żeby uniemożliwić wyłączenie alarmu z kluczyka w drzwiach kierowcy ( dla mnie to jest idiotyczne )?

Po rozpracowaniu działania systemu alarmowego(oczywiście z pomocą forum) w moim Roverku, też wydaje mi się to naiwne...
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
WhoLeeGuns 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Posty: 38
Skąd: Białystok



Wysłany: Sro Maj 02, 2007 21:32   

mmaniek napisał/a:
W drzwiach nie mam diod ( kurczę mówi się: "diod" czy "diód" )... znaczy nie mam lampek :lol:


Zdecydowanie poprawna wersja to "DIOD" . Gdy zaczynałem sie uczyć w technikum elektrycznym na początku też nie mogłem sie przyzwyczaić :mrgreen: teraz jest to oczywiste i nie rozumiem dlaczego mówiłem "diód"
 
 
tomke 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 77
Skąd: Pleszew



Wysłany: Wto Maj 15, 2007 22:19   

A więc ciąg dalszy moich perypetii z immo.
Byłem w ten weekend w Nowym Mieście u PHJOWI. Wielkie ukłony. :cool:
Próbowaliśmy podpiąć się pod komputer od immo i alarmu ale bez szans. Diagnostyka połączenia OK, ale zalogowanie do kompa niemożliwe.
Stwierdziliśmy razem że na pewno jest coś namieszane na kablach. O dziwo alarm i jeden pilot który posiadam działają.Pilotów które mam nie udało zsynchronizować. No ale jak to zrobić skoro na kompa się dostać nie można ?? :cool:
Potem podłączyliśmy się pod komputer silnika. Pełna kultura u PHJOWI. Wszystko sprawdzone, wszystkie odczyty prawidłowe: sonda lambda itp. błędów brak. Dodatkowo zrobiona regulacja obrotów na biegu jałowym do ustawień fabrycznych. Super. :mrgreen:
Próbowaliśmy jeszcze dostać sie do immo przez komputer sterujący jednostką ale też nam błąd wywalało.
Była sobota więc nikt z nas nie miał ochoty rozwalać pół auta żeby sie dowiedzieć co tam siedzi. Zresztą nie miałem czasu. Zrobię to sam przy luźniejszej sobocie.
Dzisiaj popołudniu zamontowałem sobie diodę "niebieską" :lol: którą podłączyłem pod zasilanie od czujników ruchu. Tak że zapala się jak zamknę pilotem, a nie zapala sie gdy zamknę kluczykami. Czyli wszystko git.
Zajrzałem też w okolicach komputera i wtyczki gdzie są kabelki od immo. Pomogłem sobie latarką tam luknąć ( bo nic nie widać ) . I na pierwszy rzut oka potwierdziła sie diagnoza bo kable są poklejone taśmą izolacyjną :mad: Jakiś plusik pewnie ktoś dodał. :shock:
Muszę się za to zabrać przy najbliżej wolnej chwili.
Jak znajdę przyczynę to wybieram się znowu do Nowego Miasta.
Dam znać co i jak...

Pozdro

P.S. Polecam warsztat PHJOWI. Pełna kultura, fachowość obsługi i cenowo git . Komputerek z softem T4, co w naszym przypadku "roverkowiczów" super sprawa :grin: Polecam, polecam !! !

Aha. A co tam z piękne autka przed domem stały :razz:
_________________
Rover 400 1.4Si 16v
www.tomke78.fotosik.pl
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Maj 16, 2007 13:50   

tomke napisał/a:
Polecam warsztat PHJOWI. Pełna kultura, fachowość obsługi i cenowo git . Komputerek z softem T4, co w naszym przypadku "roverkowiczów" super sprawa :grin: Polecam, polecam !! !

Oceń PHJOWI na stronie klubowej:
http://www.roverki.pl/gar...&ttitle=PH_JOWI
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
mmaniek 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 01 Maj 2007
Posty: 132
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Maj 16, 2007 19:25   

Ja rozwiązałem swój problem z diodą- przy okazji zakładania aluramek-okazało się, że po prostu nie była podłączona wtyczka do diody :lol:
_________________
Wszystko dla ludzi, byle z głową. ;-)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3631
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 17, 2007 08:53   

PHJOWI napisał/a:
jeśłi tobie nie działa imoo to jakiś geniusz wywalił go z komputera ,


nie wiedzialem ze tak latwo mozna sie pozbyc immo z kompa rovera, myslalem ze trzeba cos tam wylutowac itp
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Maj 17, 2007 11:53   

AndrewS napisał/a:
nie wiedzialem ze tak latwo mozna sie pozbyc immo z kompa rovera, myslalem ze trzeba cos tam wylutowac itp

Na elektroda.pl czytałem, że to wywalenie immo z ROVERka to "pikuś"
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
tomke 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 77
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Maj 17, 2007 17:31   

piter34 napisał/a:

Na elektroda.pl czytałem, że to wywalenie immo z ROVERka to "pikuś"


... ha no właśnie.... :twisted:
Jak się dobiorę do swojego to zrobię fotkę....ale jej nie pokaże hehhehhe :razz:

[ Dodano: Czw Maj 17, 2007 5:33 pm ]
mmaniek napisał/a:
Ja rozwiązałem swój problem z diodą- przy okazji zakładania aluramek-okazało się, że po prostu nie była podłączona wtyczka do diody :lol:


Moja jest podłączona... ( przynajmniej koło licznika ) :mrgreen:

[ Dodano: Czw Maj 17, 2007 5:40 pm ]
piter34 napisał/a:
Oceń PHJOWI na stronie klubowej:

Dzięki piter34 za przypomnienie .. :smile:
_________________
Rover 400 1.4Si 16v
www.tomke78.fotosik.pl
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Wto Maj 22, 2007 12:37   

piter34, a w jaki dokladnie sposob deaktywuje sie immo? Jesli mozesz to podalbys linka do tego watku na elektrodzie bo mi szukajka nie dziala.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Pilot, immo - opis naprawy.
może komuś się przyda.
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Pią Wrz 02, 2011 15:44
krzychot
Brak nowych postów [R400] Kilka pytań
lysy229 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Lis 25, 2008 12:25
lysy229
Brak nowych postów [R400] Kilka pytań
Crayo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Nie Paź 19, 2008 11:55
Lechos
Brak nowych postów [R400] Rover 420 kilka pytań problemów
mariusz66 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Gru 31, 2008 19:44
BetJar
Brak nowych postów [R400 '97 1.6 16V] Płyn chłodzący w oleju. Kilka pytań...
sek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Kwi 16, 2010 13:03
PTE



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink