Forum Klubu ROVERki.pl :: [25 1.4 R2000]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[25 1.4 R2000]

Pytanie do użytkowników i sympatyków gazu !!!!!!!!!!!!!!!
Autor Wiadomość
Jarkow 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 44
Skąd: Bielsko-Biała



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 10:51   [25 1.4 R2000]

Co myslicie o instalacjach gazowych polskiej produkcji "Stag" IV gen. ?? ????
Podobno mają dobrze rozwiązaną sprawę programowania ponieważ mapę pracy instalacji dostosowuje sie do mapy pracy silnika otrzymanej w czasie jazdy.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 31, 2007 10:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Maj 31, 2007 11:01   

Na naszym forum jest jak najbardziej polecana. Wpisz "Stag" w szukajkę forumową, a pewnie znajdzie sie kilka tematów ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sob Cze 02, 2007 11:45   

Jarkow napisał/a:
Co myslicie o instalacjach gazowych polskiej produkcji "Stag" IV gen. ?? ????

Stag to sterownik i elektronika (czujniki, przewody), ale to chyba już znalazłeś w szukajce. ;-)
Ogólnie jest to instalacja budżetowa, ale jednocześnie "dobra", pod warunkiem, że gazownik dobrze dobierze listwę wtrysków oraz reduktor (najczęściej listwa to Valteki, a reduktory dobiera się zależnie od mocy).

Jarkow napisał/a:
Podobno mają dobrze rozwiązaną sprawę programowania ponieważ mapę pracy instalacji dostosowuje sie do mapy pracy silnika otrzymanej w czasie jazdy.

Taka kalibracja jest prawie w każdej instalacji IV generacji.
W przypadku Staga program możesz sobie pobrać za darmo ze strony producenta (klik) łącznie z instrukcją montażu i programowania. Interfejs kupisz na allegro.

Poczytaj sobie instrukcję programowania, to staniesz się pewnie mądrzejszy od niejednego gaziarza. Niestety wielu z nich poprzestaje na autokalibracji na postoju i w ogóle nie tworzy map podczas jazdy.
Autokalibracja na postoju powinna być jedynie przygotowaniem do jazdy kalibracyjnej oraz służyć do weryfikacji doboru średnicy dysz w listwie wtrysków oraz ciśnienia wyjściowego z reduktora.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Zigg 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 19 Maj 2007
Posty: 131
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Wrz 01, 2007 08:57   

Piter, wydaje mi sie, że wiekszość gaziarzy pozostaje przy autokalibracji na początku i ma to sens !
Nim cały układ popracuje i zgra się z autem to i tak ustawienia i mapy mogą sie troche rozjechać. Po 1000 km tak czy siak musisz przyjechac na bezpłatny, gwarancyjny przegląd, na którym dokonują ostatecznych regulacji ( ja tak miałem) .
Jeśliby wszystko dokladnie zgrali przed oddaniem Ci auta to zapewne taka sama regulacja czekała by ich po wspomnianym 1 000 km. ;)

Pozdrawiam
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Wrz 03, 2007 10:19   

Zigg napisał/a:
Piter, wydaje mi sie, że wiekszość gaziarzy pozostaje przy autokalibracji na początku i ma to sens !

Jaki w tym sens?
To najszybsza droga do rozjechania map benzynowych w Twoim aucie.
Nie wszyscy mają tak, że wystarczy odpiąć aku i mamy zresetowaną mapę paliwową.
W Twoim aucie można to zrobić tylko na ROVERkowym TestBooku :lol:

Cytat:
Nim cały układ popracuje i zgra się z autem to i tak ustawienia i mapy mogą sie troche rozjechać.

Nie nie. Nie rozjadą się jeśli tylko zrobi się porządną kalibrację podczas jazdy. Trzeba na to poświęcić 30min-1h, ale warto, bo potem klient nie będzie wracał z pretensjami.
Większość gaziarzy tego nie robi, bo albo nie umie albo nie mają czasu lub im się nie chce.
A później to już nie jest "klient nasz Pan". :(

Zigg napisał/a:
Jeśliby wszystko dokladnie zgrali przed oddaniem Ci auta to zapewne taka sama regulacja czekała by ich po wspomnianym 1 000 km. ;)

Jeżeliby zrobili dobrą mapę (nawet nie "bardzo dobrą"), to po 1000km wystarczyłyby drobne korekty, a nie robienie wszystkie od nowa.
Poza tym po 1kkm przyjechalibyśmy do gaziarza z rozjechaną mapą benzynową, a wtedy to żadna kalibracja LPG nie ma sensu...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [25 1.4 R2000]
Zwiększ moc silnika K 84KM w górę można ??
Jarkow Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Sro Kwi 22, 2009 13:23
Jarkow
Brak nowych postów [25 1.4 R2000]
Uszkodzony wentylator gł. pytanie o możliwość regeneracji ??
Jarkow Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pon Sie 13, 2007 12:17
Chester
Brak nowych postów [25 1.4 R2000]
Problem z temperaturą silnika po założeniu gazu, przy uszkodzonej klimie
Jarkow Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Wto Lip 03, 2007 09:54
piter34
Brak nowych postów [25 1.4 R2000]
Pytanie !Gdzie szkać łącza do kompa ster benzyną i temat nowej inst LPG
Jarkow Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 14 Pią Cze 15, 2007 20:24
orson
Brak nowych postów [25 1.4 103KM LPG R2000]
Temperatura rośnie przy wysokich obrotach czy to w R norma ??
Jarkow Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Maj 05, 2009 08:16
NEOSSS



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink