Podczas jazdy ,w szczególnści,na 2 i 3,a także i 4 wydobywa sie "buczący" dzwięk.Dzwięk/tarcie jest mocno podobne do ocierania się metalu o metal,nie wydobywa się żaden zapach.Sprzęgło działa raczej okej,Sam pedał sprzegła"bierze"w połowie.Wydaje mi się,że może byż zużyta tarcza sprzegłowa,bo auto nie przyśpiesza tak jak powinno.Podczas jazdy z wcisniętym sprzęgłem hałas znika.Na postoju z zapalonym motorem po odpuszczeniu sprzęgła zaczyna sie lekkie "klekotanie" z okolic sprzęgła/tarczy sprzegłowej.Czy coś komuś wiadomo o tym?
Inny problem,a może oba mają coś ze soba wspólnego?
Odpaliłem auto z jednym kołem podniesionym.Obracające koło zaczęło wytwarzać dzwięki,stuki,"klekotanie",objaw ten sam na obu kołach.Czy są to przeguby czy ma to związek ze skrzynią?
Chyba tyle?
W razie pytań-pytać
pozdr.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 25, 2007 20:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mialem podobny problem. Tyle ze na jalowym nie klekotalo u mnie. Przy obciazonej skrzyni zaczynalo sie buczenie. Tzn przy duzych obrotach. Lozysko w skrzyni na koncu walka bylo walniete. Kupa rozbierania
Mialem podobny problem. Tyle ze na jalowym nie klekotalo u mnie. Przy obciazonej skrzyni zaczynalo sie buczenie. Tzn przy duzych obrotach. Lozysko w skrzyni na koncu walka bylo walniete. Kupa rozbierania
czy da rade to zrobić bez kanału ? i jaki jest koszt takiego łożyska?
thx,pozdr
Bez kanału możesz mieć problem. Dojście do śrub, wyciąganie skrzyni. Ja bym nie polecał bez kanału. A i jeszcze dobrze mieć jakąś wciągarkę, można dzięki niej trochę siły i też pieniędzy zaoszczędzić a zwłaszcza czasu. Pzdr
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum