Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Skrzynia automat,typ i wymiana oleju.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Skrzynia automat,typ i wymiana oleju.
Autor Wiadomość
nalesnikplock 



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 2
Skąd: Płock



Wysłany: Wto Cze 12, 2007 01:01   [R620] Skrzynia automat,typ i wymiana oleju.
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

Witam Grupowiczów bardzo serdecznie. od tygodnia jestem szcześliwym posiadaczem 620 Si. jak temacie, potrzebuję pomocy przy wymianie oleju. jeżeli którykolwiek z Forumowiczów będzie w stanie mi pomóc będę bardzo wdzięczny. co muszę zrobić, na co muszę uważać itd. , ponieważ przeglądałem forum i znalazłem troszkę informacji na ten temat, a później pogrzebałem w interneci i znalazłem informacje na temat statycznej i dynamicznej wymiany oleju i lekko się przestraszyłem. obecnie przebywam w Anglii i co mogę próbuje zrobić sam, bo sama wymiana rozrządu to koszt 240ł :cry: . poszukuję też informacji co do typu tejże skrzyni biegów. z góry serdecznie dziękuję i pozdrawiam.
Mariusz
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 05, 2011 22:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Cze 12, 2007 01:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Cze 12, 2007 11:34   

RAVE czytałeś?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1078



Wysłany: Sro Cze 13, 2007 13:37   

Napisz dlaczego chcesz wymieniać olej w skrzyni? czy szarpie przy przełączaniu biegów?

Jeśli masz skrzynie hondy to olej powienien być ze specjalnymi dodatkami , przy normalnym dexronie tarczki nie mają poślizgu przy ząłączaniu i czuć szarpnięcia przy zmianie biegów. Właśnie jak tak mam.
Czytałem że w Anglii jest do dostania MG Rover Hondamatic Transnission Fluid 96 ATF sprzedawany w 2.5 litrowych opakowaniach, spytaj np w www.rimmerbros.co.uk ile kosztuje. Do pełnego flushu byś potrzebował ze 2 opakowania.

Mozna też wlać orginalny olej hondy ATF-Z1 ale on kosztuje u nas 83zł za litr (np w USA ok $5) niestety.

Ja planuje skrzyunie zalać Valvoline Maxlife ATF który jest rzekomo zgodny z ATF-Z1 , a gdy nadal będzie szarpało to doleje Lubegard HFM ktory oczywiście bym musiał najpierw zamówić ze stanów.

Odnośnie samej procedury wymiany płynu to mam taki plan jak na poniższym schemacie:


słoiki plastikowe szczelnie zamknięte i połączone rurką. Tak że stary płyn wypycha powietrze do drugiego słoika, a powietrze w drugim słoiku wypycha nowy olej do skrzyni.
oczywiście wlot i wylot najlepiej wpiąć szeregowo w rurkę powrotną z chłodnicy i wchodząca do skrzyni, więc wymieni się cały płyn, nawet ten który jest w chłodnicy.
Sposób prosty i czysty, ale czy zadziała? tego nie wiem.
 
 
nalesnikplock 



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 2
Skąd: Płock



Wysłany: Sro Cze 13, 2007 20:38   

witam i dziękuje za odpowiedzi.
samochód ten kupiłem od znajomego, za śmieszne pieniądze. chce nim pojeździć tutaj ale nie lubię jak czegoś o samochodzie nie wiem. jak to z japońskim mechanizmem chce być na czysto z wymianami. na pasek rozrządu jestem za cienki, więc resztę chcę zrobić sam. czytałem Grupę i jakoś mi to nie wpadło w oko. ostanio troszkę pracuje i nie mam czasu na dokładne wertowanie Grupy. samochód na razie jeździ, pali i wogóle jest fajny, ale to lekkie zboczenie. no i to mój pierwszy własny PRAWDZIWY samochód. bo PF 126 nie liczę :twisted: zresztą jak go miałem to nie miałem prawka :twisted: . w skrzyni nic nie przeskakuje, nie szarpie, nie hałasuje. ale jak mogę to zrobić to chcę :wink: . w Londynie nie opłaca sie mieć ładnie wyglądającego samochodu. zaraz ktoś go porysuje, pokaleczy. zresztą i ja mam znaki bitewne. ale mechanicznie lubie jak coś jest na swoim miejscu. sorki ze lekkie rozwodzenie i OT :oops: to tak po krótce. Pozdrawiam Grupowiczów. nalesnikplock
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Skrzynia biegów, napęd, wyciek oleju
CHOROMANSKI Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Cze 26, 2010 21:45
Aragorn
Brak nowych postów [R620 SDI] Skrzynia biegów - Wymiana
Kilers Rover serii 600, Honda Accord 19 Sro Kwi 24, 2013 18:26
thorm
Brak nowych postów [R620] Wymiana oleju w skrzyni
herc Rover serii 600, Honda Accord 2 Czw Paź 30, 2008 18:36
blue827
Brak nowych postów [R620] Ile kosztuje wymiana oleju?
Lukasz_R620 Rover serii 600, Honda Accord 5 Czw Gru 27, 2007 00:02
maciej
Brak nowych postów [R620] Wymiana czujnika temperatury oleju
Ziemian Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Lip 11, 2008 10:21
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink