Forum Klubu ROVERki.pl :: [220SD] V-max
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Paul
Pią Lis 19, 2010 10:43
[220SD] V-max
Autor Wiadomość
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Sob Lip 07, 2007 20:41   [220SD] V-max

Witam drodzy panowie i piękne panie :mrgreen: Mam pewny dylemat odnośnie mojego Rovera. Jak wszyscy wiedzą jestem szczęśliwym posiadaczem turbo gnoja o mocy 86 koni. Na stronie pisze że jego V-max Wynosi 169km/h a 2 dni temu na zegarze było 180km/h a gdy sie zapytałem taty czy pedał na podłodze to powiedział że brakuje jeszcze z 8 może 9 milimetrów a po wciśnięciu do oporu wskazówka pzesuneła sie powoli na 183km/h. Nie wiem czy może on jest coś dłubnięty czy co. Ale obroty były 2900obr/min. przy 180km/h. Powiedzcie co sądzicie. Zawsze mnie zastanowiało czemu turbo słysze z 20 metrów na każdych obrotach może tam jest coś ukryte. jakie macie sugestje??? :mrgreen:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 07, 2007 20:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Lip 07, 2007 21:02   

niewiedomo czy w danych techniznych jest prędkość licznikowa, czy rzeczywista ;) licznikowa zawsze przekłamuje trochę w górę wiec moze to być włąśnie to ;)
SDi ma max 185 a ja leciałem licznikowo powyżej 190 i droga się kończyła ;) , Violki dieselek podobnie ;) więc może tak ma być ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
benio_bicos 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Wrz 2006
Posty: 112
Skąd: Erbil /Wa-wa



Wysłany: Nie Lip 08, 2007 11:02   

Adrian355 napisał:obroty były 2900obr/min. przy 180km/h.
180km/h przy 2900 :shock: coś tutaj nie pasi,muszę swojego klekota przetestować!
_________________
Były RoVerki ,Saab 9-3, Bertona Cabrio
 
 
 
danielp 



Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 74
Skąd: Pułtusk



Wysłany: Nie Lip 08, 2007 12:53   

Witam ja swoim 420 TDI jechałem 185 km/h i jak by mi odcieło zapłon a miałem 4200 obr.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lip 08, 2007 13:49   

bicos napisał/a:
Adrian355 napisał:obroty były 2900obr/min. przy 180km/h.
180km/h przy 2900 coś tutaj nie pasi,muszę swojego klekota przetestować!


eeee niemożliwe :mrgreen: pewnie 3900 i to jest realna i prawdopodobna wartość ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Nie Lip 08, 2007 20:02   

No może 3400obr/min więcej na pewno nie!!! Musze czas do 100km/h zmierzyć :mrgreen: Ale dopiero jak w baku chlupotać będzie V-Pover Diesiel

Ps. Jeszcze nie prezentowałem swojego Rovera więc gdzie moge zdięcia i opis wkleić bo w czwartek robie :twisted:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Lip 08, 2007 20:27   

Przecież masz skrzynię PG-1 zapewne o takich samych przełożeniach jak w SDi, a w SDi przy 3000obr masz 140km/h co daje po prostych przeliczeniach ~3860obr dla prędkości 180km/h ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Nie Lip 08, 2007 20:42   

Adrian355 napisał/a:
No może 3400obr/min więcej na pewno nie!!!

Czyli co?
Skrzynię biegów Ci ktoś podmieniał? :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Adrian355 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 306
Skąd: Radom



Wysłany: Nie Lip 08, 2007 21:05   

A no to juz wiem czemu jest taki szybki :mrgreen: mam inną skrzynie :razz: NO nie wim podpuszcze tate jeszcze raz to sie dowiem :twisted:
_________________
był od 13 Kwietnia Rover 220SD ...
 
 
 
matmario 



Dołączył: 02 Lut 2007
Posty: 36
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Lis 24, 2007 02:21   

Trochę odkopię temat ale ma ktoś przelicznik ile powinno być przy tej skrzyni i silniku 20T2R przy np 110km/h obrotów?
 
 
Chali 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 47
Skąd: Pruszków



Wysłany: Sob Lis 24, 2007 07:39   

Witam. Kolejna sprawa to felgi i opony. Może kolega Adrian ma sporą różnice od seryjnych. Kiedyś miałem escorta seria była 185/60/14 a ja miałem 195/50/15. Na liczniku miałem 190 km/h a GPS pokazywał 173 km/h Jestem pewien, że taką różnice spowodowały właśnie koła (choć był to standardowy zamiennik dla 185/60/14) no i oczywiście standardowy błąd licznika. Pozdrawiam
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lis 24, 2007 10:17   

Mój 420D wskazuje 180, a czasem nawet trochę lepiej.
 
 
Pyzdra 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 83



Wysłany: Sob Lis 24, 2007 10:18   

U mnie (silnik 20TR2) przy obrotach ok. 2900 szybkość wynosi 125 - 130 km/h
Faktycznie opony maja znaczenie ,ale jest to z reguły przekłamanie o kilka %
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Sob Lis 24, 2007 10:20   

Dodam, że na seryjnym rozmiarze opon i oryginalnych alu.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 03, 2007 11:24   

matmario napisał/a:
Trochę odkopię temat ale ma ktoś przelicznik ile powinno być przy tej skrzyni i silniku 20T2R przy np 110km/h obrotów?

110kmh:
4 bieg to ok. 3250rpm
5 bieg to ok. 2500rpm

...oczywiście na ogumieniu seryjnym.
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Ornatus 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 86
Skąd: Opole Lubelskie



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 11:25   

Odkopie trochę temat. Wczoraj miałem okazję sprawdzić prędkość max. i się rozczarowałem = 160 km/h, piąty bieg i 3500 obr. pedał gazu wciśnięty i nie chce dalej iść. Myśle że to za mało nawet na zimowych oponach. Na innych biegach mogę dociągnąć do czerwonego pola i autko jest żwawe, a na 5 tylko 3500 obr. = 160 km/h.
_________________
Kto pyta nie błądzi
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 11:29   

przepływomierz ?? :hm: jak tam z dynamiką u Ciebie ?? zmierz np: 0-100 albo 60-100 (na 4 biegu) i podaj czas ;) ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ornatus 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 86
Skąd: Opole Lubelskie



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 11:42   

dynamika mi się podoba bo to mój pierwszy samochód, innym 2.0 sdi nie jeździłem. O 140 długo się prosić nie trzeba. Dzisiaj sprawdze czasy i odpisze. i sprawdze jeszcze napięcia na pinach przepływki. podawałeś kiedyś jakie powinny być - to jeszcze aktualne?
_________________
Kto pyta nie błądzi
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 11:47   

Ornatus napisał/a:
sprawdze jeszcze napięcia na pinach przepływki. podawałeś kiedyś jakie powinny być - to jeszcze aktualne?
)
no tak :D tylko musisz tego posta poszukać ;) (wrzuć tutaj link jak znajdziesz ;) )

Trochę dziwne, że do 140 idzie żwawo a później kupa :hmm:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ornatus 




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 86
Skąd: Opole Lubelskie



Wysłany: Pon Lut 25, 2008 23:36   

to jest link do tego postu z napięciem
http://forum.roverki.eu/v...ight=napi%EAcie


Problem chyba rozwiązany. Puściły hamulce podczas prób czasowych (albo coś innego). Wcześniej nie byłem świadomy, że trzymają (to mój pierwszy samochód). Teraz na luzie toczy się nawet pod lekkie wzniesienie.

czasy:
(0-100)
1. 12,90s
2. 12,70s
(60-100 na "4")
1. 11,50s


Po "cudownym" odblokowaniu:
(0-100)
3. 10,56s
4. 10,45s
(60-100) na "4")
2. 6,93s
3. 7,47s
4. 7,24s


Zmierzyłem napięcie przepływomierza:

Pin 2 z masą aku = 0,08V
Pin 3 z masą aku = 15,87V po dodaniu "gazu trochę spada (napięcie aku = 16,13V)
Pin 4 z masą aku.: wolne obroty = 1,64V
1500 obr = 1,91V
2000 obr = 2,13V
2500 obr = 2,46V
3000 obr = 2,83V
3500 obr = 3,50V
4000 obr = 4,13V

Brt napisał/a:
Pin nr 2:
napięcie to około 0,1V i po dodaniu "gazu" trochę spada.

Pin nr 3.
napięcie "plusa" z akumulatora

Pin nr 4 - napięcie w [V]
wolne obroty 1,48
1500 obr 2,01
2000 obr 2,33
2500 obr 2,62
3000 obr 2,92
3500 obr 3,15
4000 obr 3,35


Czuję, że teraz polece ze 200 :lol:
Jak te moje czasy? (niech ktoś się wypowie. Ja pierwszy raz to robiłem :oops: :wink: )
_________________
Kto pyta nie błądzi
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [220SD] Jaki olej od Roverka 220SD?
k4rol3k031989 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sro Paź 23, 2013 12:34
tronsek
Brak nowych postów [220sd] Numer silnika 220sd?
mlodyjp Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Sob Paź 08, 2011 10:49
szoso
Brak nowych postów [220SD] Termostat
misiu26 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Nie Paź 28, 2007 23:19
Micen
Brak nowych postów [220SD 98"]
grzegorz187 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Wrz 01, 2007 21:20
giewu
Brak nowych postów [220SD] CZy w EPC sa zdjecia?
misiu26 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Sie 30, 2007 17:12
giewu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink