Witam, mam pytanie o instalacje gazową do mojego R. Wiem że temat może się powtarzać ale muszę to wiedzieć na 100% ponieważ będe w tym miesiącu zakładał!!!
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 12, 2007 12:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
snake0908, masz moze screeny z softu do staga z nastawami swoje instalki?
powiedz mi w ktorym miejscu wpieli ci sie z czujnikiem podcisnienia w kolektor? gdzie ci sie wbili z wtryskiem gazu w kolektor? jakbys mogl pomoc i podzielic sie informacjami
jestem w trakcie regulacji nowej instalki u gazownikow i co krok to nowe cos wychodzi.......
powiedz mi w ktorym miejscu wpieli ci sie z czujnikiem podcisnienia w kolektor? gdzie ci sie wbili z wtryskiem gazu w kolektor? jakbys mogl pomoc i podzielic sie informacjami
A Ty masz może fotki jak to u Ciebie zrobili?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 33 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 371 Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sro Cze 13, 2007 11:30
paff napisał/a:
powiedz mi w ktorym miejscu wpieli ci sie z czujnikiem podcisnienia w kolektor? gdzie ci sie wbili z wtryskiem gazu w kolektor? jakbys mogl pomoc i podzielic sie informacjami
Niestety fotek żadnych nie mam, cyfrówka sie zepsuła. Z tego co widziałem to zaraz za przepustnica wpięli sie w kolektor. A z listwy wtryskowej gazu wężyki idą bezpośrednio do wtryskiwaczy. Postaram sie pożyczyć aparat cyfrowy i wrzucę zdjęcia.
Spalanie gazu przy cyklu mieszanym i takiej średniej jeździe (tz. 100-140km/h) to jakieś 8.7l gazu / 100km. To chyba takie normalne spalanie? Ile wam pala auta na gazie? pozdrawiam
W przypadku Staga 300 i tego silnika musisz trafić do fachowców i nie odjeżdżać autem z warsztatu (oraz płacić za usługę) jeżeli wszystko nie będzie OK.
Gazownicy mają problem z takim ustawieniem auta, aby nie gasło przy ruszaniu (opis problemów znajdziesz m.in. na forum producenta; pogadaj też z użytkownikiem paff). Przy dodaniu gazu obroty potrafią na chwilkę zmaleć i jeśli dodatkowo puścisz sprzęgło, to stoisz.
Wężyki od listwy do kolektora muszą być krótkie i równej długości. Najlepiej umieścić listwę pomiędzy kolektorem ssącym i pokrywą wałków (przykręcić listwę do śruby pokrywy). Wtedy wężyki idą w dół prosto do króćców (te należy wkręcić pod kątem, tak jak wtryski benzyny).
Nie warto dopłacać do Omegasa.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Wystąpiły 2 problemy z którymi gazownicy uporali sie w 5 minut na poczekaniu.
Spalanie gazu na krótkich odcinkach to 11L , na trasie przy szybszej,agresywnej jezdzie to 8,5L ...
Wystąpiły 2 problemy z którymi gazownicy uporali sie w 5 minut na poczekaniu.
Spalanie gazu na krótkich odcinkach to 11L , na trasie przy szybszej,agresywnej jezdzie to 8,5L ...
Podobne spalanie na DT Gas System [Gastech 704] i taka sama moc jak na benzynie.
Wystąpiły 2 problemy z którymi gazownicy uporali sie w 5 minut na poczekaniu.
Spalanie gazu na krótkich odcinkach to 11L , na trasie przy szybszej,agresywnej jezdzie to 8,5L ...
U mnie się nie sprawdziła taka konfiguracja. Nie wyrabiały się. Teraz mam PlaniJety z wężykami ok 6cm. Problem z Valtekami jest taki, że przykręcają je z listwą a wtedy ciężko dać krótsze wężyki niż 20-25cm, bo się nie zmieści listwa blisko kolektora. Moim zdaniem lepiej dać osobne wtryskiwacze z krótkimi wężykami.
I jeszcze jedno. Ważne żeby nie podłączyli odwrotnie par wtrysków, bo później jest zdziwienie, że nie przechodzi autokalibracji.
No tak, tylko że jak cena 2350 którą podał Radek kilka postów wcześniej jest prawdziwa, to się zastanawiam, czy warto przepłacać ok. 600zł? Albo założyć taniej i podjechać do Eko Car zrobić setup na hamowni. Koszt chyba 60-100zł.
A propos. Byłem u nich zhamować Civica od brata po swapie, ale niestety jedna z lepszych hamowni na rynku MAHA nawaliła i musi do niej przyjechać serwis. W tę sobotę chyba się wybierzemy ponownie. Podobno ma być zniżka
Gość powiedział, że przy zakładaniu instalacji też robią pomiar mocy na benzynie i lpg. Podobno w Audi 1.8T którym przyjechał różnica wyniosła tylko 4KM.
Moj stag300 - chodzi toto na zoltych Valtekach i to niezle, ale wezyki jak najkrotsze! walka o kazdy mozliwy centymetr (bo nie wszystkie gazowniki zakaldaja na pojedynczych wtryskach)
co do spalania 11 na krotkich dystansach to calkiem malutko i 8,5 na trasie kolego Zigg. 8,5 przy zwawej jezdzie na trasie to nawet na benzyne malutko.
Poza tym zaplon musi byc tip-top i wszyskto inne tez a zwlaszcza krokowiec bo sie lubia robic rozne dziwne sytuacje typu krokowcowego
A stag jest dobry i nieporownywalnie tanszy,
a moje gazowniki to glupie ulungi i 2 miesiace im tlumaczylem ze wezyki maja byc krotki az to przyswoili i wykonali
pytałem tam Stag 300 kosztuje 2350 zł. A Landi Renzo Omegas ok. 3400 zł
Dziś tam dzwoniłem i zaśpiewali 2490zł za Stag300. Dziwne Ale to i tak najtaniej ze wszystkich które dziś obdzwoniłem, a i kilka pochwał znalazłem w necie o tym warsztacie. Zapiszę siędo kolejki jeszcze w tym miesiącu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum