Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 14:43 [R200 1.4 99r] Korek do baku
Witam!
Jestem kompletnie zalamany...kupilem Rovera 214 w niedziele z polowa baku...
dzis pojechalem na stacje zatankowac...i sie okazalo ze niemoge odkrecic kurka bo moj klucz niepasuje ((( co mam teraz zrobic bo zostalem kompletnie uziemiony a do pracy tylko autem sie moge dostac
poza tym zagotowal mi sie dzisiaj plyn do chlodnicy...tzn ze mam go malo i musze dolac czy jak? jakis taki brazowy jasny jest czy cos...sorki ale jestem kompletne 0 jesli chodzi o auta...
Prosze o jak najszybsza pomoc
Z gory dziekuje
Ostatnio zmieniony przez Brt Sro Wrz 26, 2007 20:27, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 14:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Z korkiem ciężka sprawa, jedyne wyjście to chyba rozwiercić małym wiertełkiem zamek. Co do płynu chłodniczego to nie waż się wyjeżdżać autem choćby na 2m póki nie uzupełnisz płynu lub najlepiej go wymienisz... brązowy? Jeżeli nie uzupełnisz/wymienisz płynu to Rover będzie zabity... Swoją drogą ciekawe, dlaczego kluczyk do korka nie pasuje... dziwne dziwne
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzieki
Debil bylem i niesprawdzilem czy korek sie odkreca jak kupowalem...
Pewnie jest inny kluczyk do baku tylko go qrde niemam
A jaki trzeba plyn kupic? I ile sie go wlewa i na ile to powinno starczyc?
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
pawelsmiechu jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji <edytuj> w pierwszym poście) ...
a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
pawelsmiechu napisał/a:
...co mam teraz zrobic bo zostalem kompletnie uziemiony a do pracy tylko autem sie moge dostac
przede wszystkim skontaktuj się ze sprzedającym i zapytaj o ten brakujący klucz (jeśli masz oczywiście taką możliwość)
pawelsmiechu napisał/a:
...jakis taki brazowy jasny jest czy cos...
a nie poszedł przypadkiem olej do układu chłodzenia ? ... obwaiam się, że to padnięta uszczelka pod głowica
i jeszcze jedno ... jeśli masz możliwość to zrób fotkę tego korka (podejrzewam jakąś podróbkę, zamiennik itp. ) ...kluczyk od stacyjki powinien również otwierać korek
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
--------------------------------------------------
dopisek od moderatora:
pawelsmiechu jeśli chcesz, by temat nadal funkcjonował i nadal chcesz uzyskiwać
odpowiedzi na swoje pytanie to popraw proszę nazwę tematu na
obowiązującą na naszym forum (użyj funkcji <edytuj> w pierwszym poście) ...
a wystarczyło przeczytać TO
--------------------------------------------------
mam nadzieje ze udalo mi sie sprostac wymaganiom forum
Byli u mnie dwaj znajomi mechanicy i powiedzieli co sie stalo...uszczelka do wymiany rzeczywiscie i niestety prawda jest tez to co mowicie panowie ze olej podszedl do ukladu chlodniczego...ale jak sie okazalo troche odpowietrzyli a uszczelke wymienia w sobote tylko musze skolowac nasadowy klucz polcalowy TORX z dwoma nasadkami...zebym qrcze wiedzial jak to jeszcze jest po angielsku to byloby super...cholerna szkocja no
a co do korka do baku to sprzedajacy ma mi wyslac poczta klucz ktory twierdzi ze moze byc do tego korka...pewnie korek nieoryginalny ale wole taki niz zaden...przynajmniej na poczatku...
a co do wymiany uszczelki pod glowica to juz widzialem cene ze mozna zaplacic nawet 200funtow = 1100zlotych...a oni chociaz zrobia mi to za darmo ufff ciekawe tylko ile taka uszczelka kosztuje no i te dziwne klucze...
Dziekuje wszystkim tym ktorzy raczyli pomoc kompletnie zielonemu
DZIEKI [/quote]
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 58 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Wrz 26, 2007 22:23
a podpinają się pod temat składam zapytowywanie, czy da się dorobić korek do baku ( teraz mam nieoryginalny z dodatkowym kluczem) żeby działał z oryginalnym kluczem ? wie ktoś może czy te korki rovera są uniwersalne? ( jeden klucz do wszystkich) , bo nie podoba mi się ten drugi kluczyk na kółku
Cytat:
nasadowy klucz polcalowy TORX z dwoma nasadkami
może "basal half inches torx wrench witch two nasadkas? ":D powodzenia
Ostatnio zmieniony przez mbombka Sro Wrz 26, 2007 22:29, w całości zmieniany 1 raz
dzieki za tlumaczenie bardzo sie przydalo juz mam nasadke musze tylko isc sie zapytac czy dobra kupilem i jeszcze tylko uszczelka...podobno jakies 10 funtow = 55zl? tyle mniej wiecej kosztuje?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum