Ciąg dalszy wymiany uszczelniaczy miedzy silnikiem a skrzynią biegów.
Na poczatek garść info. zebranych od speców, być może przydatnych dla innych posiadaczy R220sdi:
-wyciek oleju miedzy skrzynia a silnikiem to na 99% wyciek z silnika, a zatem do wymiany uszczelniacz wału korbowego-w zależności od numeru VIN będzie w obudowie plastikowej(droższy-ok 240pln) lub w obudowie metalowej(tańszy ok 190 pln)
-rzadziej jest to wyciek oleju ze skrzyni biegów, ale jak robic to robić -uszcelniacz na wałku sprzęgłowym skrzyni biegów znalazłem za 50pln.
Znalazłem wymiary również.
Ale nie mam numerów, oznaczeń oryginalnych tych simeringów. HELP! Konia z rzędem dla tego kto mi poda te oznaczenia -oczywiście mowa o częściach oryginalnych-bowiem od tych numerów moge szukać ewentualnie zamienników.
Pozdro.
_________________ "Real is good, interesting is better"
Stanley Kubrick
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 01, 2007 12:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
...Ale nie mam numerów, oznaczeń oryginalnych tych simeringów. HELP! Konia z rzędem dla tego kto mi poda te oznaczenia -oczywiście mowa o częściach oryginalnych-bowiem od tych numerów moge szukać ewentualnie zamienników.
Pozdro.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum