Wysłany: Wto Paź 02, 2007 19:05 [R620] Kupno nowego pilota?
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam wszystkich sympatyków ROVERKÓW. Przy kupnie mojego autka nie dostałem pilota (w zasadzie dostałem, ale był on kompletnie zrójnowany, bez przycisków, połamana obudowa o tym że baterii nie było nie wspominam) był on raczej jako breloczyk używany chyba, bo do użytku kompletnie się nie nadawał. Moje pytanko jest takie, czy mam możliwość kupienia pilota do swojego autka,czy wystarczy kupic odpowiedni pilot do auta czy to jakiś większy problem i gdzie w Warszawie lub okolicach mógłbym go dostać, no i ile to może kosztować? Pozdrawiam!!!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Sty 12, 2011 00:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 02, 2007 19:05 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Paź 02, 2007 23:10
UUU to jest wielki problem. W R600 (bo chyba taki posiadasz) z pilotami zawsze był wielki problem napisz może jaki masz rocznik samochodu i jak wygląda pilocik (1 czy 2 przyciski)
Tak czy siak radził bym próbę reanimacji posiadanego bo podmianka na pilocik z innego auta chyba nie wchodzi w grę.
Zawsze można wyciągnąć centralkę (alarmu) z bagażnika i wysłać ją do angoli
Rozrózniamy 2 typy pilotów Valeo i lucas, no moze 3 dodatkowo w starych hondach i chyba roverach byl pilot na podczerwień. Jak ktos wczesniej pisał najlepiej reanimacja posiadanego pilota a jesli nie to wymiana centralki alarmu (zakup kompletu centralki z pilotem). Przy wymianie trzeba wymienic centralke i pilot jako komplet i ewentualanie odbiornik ( ale to niezawsze). Ja kupilem komplet za 100 ale cena tego typu przyjemnosci to zazwyczaj 250. Centralka jest w bagazniku po prawej stronie pod boczna wykladzina a odbiornik w tunelu obok recznego.
Do '95 lub '96 w R600 i R800 były piloty na podczerwień.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Mój rover to 620sdi 96r., a pilot ma sciety rog i dwa przyciski.
To jest pilot radiowy Valeo(na odwrocie powinno byc napisane) i bez czerwonego klucza serwisowego nic nie zrobisz - nie zaprogramujesz pilota - mozesz jedynie poszukac centralki lacznie z pilotami na rynku wturnym
Rozumiem , iz posiadasz gruby kluczyk i kontrolke w ksztalcie klucza w obrotomierzu od immobilajzeru
Wiec przylacze sie do moich przedmowcow, radze ci isc do dobrego elektronika i prubowac reanimowac starego pilota
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Wto Paź 30, 2007 23:39
Cytat:
przy okazji... po co jest ten czerwony kluczyk i jak sie go używa? Dostalem takowy zalaminowany wraz z 2 kompletami kluczyków.
Farciarz - ja dostałem dwa czarne i niedziałający pilot.
Znacznie tańszym rozwiązaniem niż babranie się z starą centralką jest wymiana alarmu na nowy. Mam zamiar to uczynić (jak tylko będę miał zbędne $$), przy okazji wstawię se automatyczne domykanie szyb i klapę bagażnika na pilocik.
Firmowe alarmy mają ten jedyny plus że są firmowe i idealnie zintegrowane z całą konstrukcją ale ich funkcjonalność i stopień zabezpieczenia samochodu raczej niski. Z ciekawych alarmów znalazłem alarm EXUS V10 i to chyba on u mnie wyląduje. Jeszcze kombinuje z Turbo timerem ale prawdopodobnie nici ze względu na immo.
Cytat:
To jest pilot radiowy Valeo(na odwrocie powinno byc napisane) i bez czerwonego klucza serwisowego nic nie zrobisz - nie zaprogramujesz pilota - możesz jedynie poszukać centralki łącznie z pilotami na rynku wtórnym
To nie do końca tak. Czerwony kluczyk jest do programowania nowych kluczyków a do zaprogramowania pilotów na pewno niezbędny jest Test Book i nowy pilot to właśnie z nim jest największy problem bo z tego co się orientuję raczej niedostępny. W linku który podałem wcześniej firmie wystarcza centralka do zaprogramowania nowych pilotów...
Czerwony kluczyk jest do programowania nowych kluczyków a do zaprogramowania pilotów na pewno niezbędny jest Test Book i nowy pilot to właśnie z nim jest największy problem bo z tego co się orientuję raczej niedostępny. W linku który podałem wcześniej firmie wystarcza centralka do zaprogramowania nowych pilotów...
Do programowania nowych kluczy, tez jest potrzebny Test Book, a czerwony klucz nie do konca(juz to zostalo udowodnione).
W EPC jest wyraznie napisane, ze do zaprogramowania pilotow czerwony klucz jest nieodlaczny, poniewaz on posiada jakas tam czestotliwosc i mozna na raz zaprogramowac cztery piloty
arszenick napisał/a:
po co jest ten czerwony kluczyk i jak sie go używa?
To jest klucz serwisowy i dzieki niemu mozna zaprogramowac nowe piloty i kody immo w nowych kluczach
arszenick napisał/a:
Dostalem takowy zalaminowany wraz z 2 kompletami kluczyków.
Tez mialem zalaminowany
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Sro Paź 31, 2007 19:00
Czerwony klucz służy do kodowania tylko kluczy , a pilota oryginalnego można zamówić nowego lub używanego tyle że on musi być z kodami (podobnie jak R 75)na kartce i wtedy na podstawie tego kodu wprogramowuje się go testbookiem. Mowa o pilocie prostokątnym -z diodami po 1996 , co do tego starszego małego to zamawia się go pod numer nadwozia i on już przychodzi zaprogramowany
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum