Wysłany: Pon Paź 15, 2007 10:24 problem z piskiem w tweeterach badz w midibasach w R200
wymiznilem przod na lanzar opti i podpiete teraz to jest do wzmacniacza lanaar opti, i jak radyjko wyciszone to slyszw lekki pisk ktory zmienia czestotliwosc wraz zwrastaniem oborotow silnika co to jest lecz gry robie losniej to poprostu jest to zaluszoane, i we wnetrrzy mam lekki efekt jak turbosperzarka,jak to zrobic sprzed mailem zakaldny w car audio stduio . POMOCY czyzby radio moje dalo dupy ? hmm nie wiem <radyjko obecnie zastepstwo pionierka> a radyjko podalczone na zapoln z kluczykami .!!!help
[ Komentarz dodany przez: thef: Wto Paź 16, 2007 18:18 ]
pod000, czy Ty piszesz na wyścigi, czy masz jakiś problem z klawiaturą? Popraw, proszę, te literówki, bo ciężko się czyta
Ostatnio zmieniony przez thef Wto Paź 16, 2007 17:19, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Paź 15, 2007 10:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Slyszysz prawdopodobnie alternator
problem moze byc bardziej zlozony, niz sie wydaje, a w zasadzie pracochlonne
jego rozwiazanie.
1 filtr na alternator (czyli kondensator, ktory dziala odklucajaco)
2 kable zasilajace i sygnalowe zbyt blisko siebie. puscic je w wiekszej odleglosci
3 tworzy sie petla masy, czyli masa radia i wzmacniacza nie sa brane z jednego punktu,
czasem pomaga podlaczenie zasilenia i masy do radia bezposrednio od akku.
4 mozna wpiac w instalacje zasilajaca wzmacniacz kondensator - opcja zdecydowanie najdrozsza. Ale akurat w moim przypadku kiedy i tak i tak zakladalem, pomoglo.
witam,, mase do wzmaka mam z baaznika, podpieta przed wzmakeim ma mkondensator 1,6 F kable dobrej firmy grybe 10-15 mm, hmm sam nie wiem chyba podajde do car aduio, bo duzo "marcin" wymienil a co najlepsze wszystko bylo montowane w car audio., sorrki za bledy !!!
pociagnij + - z aku dodam ze sygnalowe i zasilajace powinny byc jak najdalej od siebie
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Marcin [Usunięty]
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 12:59
Zrob jeszcze jeden test
Odlacz kabel sygnalowy od radia - sprawdz czy wtedy jest, jesli nie - wina po stronie
radyjka, jesli jest, to teraz odlaczasz od wzmaka (od radia dalej odlaczone) jesli dalej jest
problem we wzmaku, jesli nie ma pisku - problem w kablach sygnalowych, nie ekranowane
albo za blisko zasilania
jesli pisk rosnie wraz zobrotami silnika to na99% petla masy sie zrobila... na elektrodzie jest bodajrze schemat filtra przeciwzakluceniowego z zasilacza komputerowego nie pamietam adresu...
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum