Bosniak napisałeś "Wkurza mnie tylko przerabianie klasycznej pięknej limuzyny, na siłę na cos a'la The fast and the furious rodem z Japonii." Sorki te wyżej wklejone zdjęcie accorda to pewnie twoje dzieło???Naprawdę super miałeś pomysł z tą 5cm gałką normalnie jak w klasycznej Limuzynie rodem z Japonii.Chyba też sobie odetnę z 10cm.Do tego ta jasna skóra moim skromnym zdaniem chyba nie pasuje do czarnej tapicery co innego u PAWCIU87
Ostatnio zmieniony przez jabco Czw Lis 01, 2007 22:33, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 01, 2007 22:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 73 Skąd: wołomin
Wysłany: Czw Lis 01, 2007 22:41
mysle ze tutaj nie ma co dyskutowac nad przerobkami r600 w ten sposob bo kazdy ma swoj gust o ktorym... i nie ma co wypisywac ze np r600 w orginale jest tylko ladny i kazda przerobka jest blee-takie osoby wogole nie powinny tu zagladac bo wiadomo jak ocenia kazda modyfikacje - poprostu blee
dla kolegi ktory ma kogos z wulkanizacjna
1. zeby miec 205/45/17 to trzeba umiec jezdzic na takim profilu a po drugie opony sie nie zdzieraja i nie wychylaja bo nie maja jak a po trzecie jak ktos ma porzadne felgi to nic mu sie nie gnie
2.
bosniak napisał/a:
chcę tylko powiedzieć że to nie golf III, ani calibra
chcialem ci tu napisac historie tuningu i wogole ale nie chce mi sie bo dostrzegasz chyba tylko wies tuning, bo przeciez wszystkie golfy i calibry sa bee
jabco twoje fele i gleba super graja ze soba, zegary bardzo mi sie spodobaly (musze poszukac na allegro) ale mysle ze logo H i type r mozna zlikwidowac
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lut 2004 Posty: 163 Skąd: Nowy Sącż
Wysłany: Czw Lis 01, 2007 23:18
jabco napisał/a:
Bosniak napisałeś "Wkurza mnie tylko przerabianie klasycznej pięknej limuzyny, na siłę na cos a'la The fast and the furious rodem z Japonii." Sorki te wyżej wklejone zdjęcie accorda to pewnie twoje dzieło???Naprawdę super miałeś pomysł z tą 5cm gałką normalnie jak w klasycznej Limuzynie rodem z Japonii.Chyba też sobie odetnę z 10cm.Do tego ta jasna skóra moim skromnym zdaniem chyba nie pasuje do czarnej tapicery co innego u PAWCIU87
nie moja tylko kolegi nie ja odcinałem tylko on a skóra taka jest w standardzie, w accordzie znawco tjuningu wiejskiego kolor deski rozdzielczej był albo czarny albo szary, niestety nie było jak w Rover'ku, przy beżowej skórze, beżowej deski ha ha
[ Dodano: Czw Lis 01, 2007 23:27 ]
orzech napisał/a:
dla kolegi ktory ma kogos z wulkanizacjna
1. zeby miec 205/45/17 to trzeba umiec jezdzic na takim profilu a po drugie opony sie nie zdzieraja i nie wychylaja bo nie maja jak a po trzecie jak ktos ma porzadne felgi to nic mu sie nie gnie
czyt. ze zrozumieniem, chodziło o ten rozmiar z felgą szer. 8 cali, tzw.jojo, niszczy się "bark" opony, a felga się krzywi, jak opona spadnie z felgi (na dziurze, koleinie) bo jest do niej za wąska i chyba nie po to producenci głowią się ze zrobieniem na oponie "wargi" osłaniającej felge przed zadrapaniem, żeby później tego nie wykorzystywać, tylko nieumiejetnie dobierac rozmiar opony do felgi.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 73 Skąd: wołomin
Wysłany: Czw Lis 01, 2007 23:36
bosniak napisał/a:
czyt. ze zrozumieniem, chodziło o ten rozmiar z felgą szer. 8 cali, tzw.jojo, niszczy się "bark" opony, a felga się krzywi, jak opona spadnie z felgi (na dziurze, koleinie) bo jest do niej za wąska i chyba nie po to producenci głowią się ze zrobieniem na oponie "wargi" osłaniającej felge przed zadrapaniem, żeby później tego nie wykorzystywać, tylko nieumiejetnie dobierac rozmiar opony do felgi.
caly czas rozmawiam o szerokosci 8", spojrz na zdjecie i zobacz jakie jajo jest z 205 i czy wedlug ciebie nie ma wargi
moze gdyby zarzucil 185 albo 195 to moze i byla by lipa a tak jest dobrze juz tyle czasu
robienie jaja na oponach to np nieodlaczny element cult stylu
ale sie dyskusja rozgorzala, o tych zegarach indigo mozna dyskutowac tak samo czy jest slusznosc gleby czy nie w moim przypadku nie ma, tym bardziej jak zaloze 15* na zime to bedzie jeszcze troszke nizej stal - wiec nie widze sensu, jak ciezko jest mi znalesc odcinek drogi bez dziur mi w tych zegarach wlasnie nie podoba sie znaczek hondy, dlatego jak juz kiedys pisalem chyba zdecydowalbym sie na te bezowe pytanie brzmi do kolegi jabco, jak sobie poradziles ze scignieciem wskazowek od wymiany tarcz? i czy nie bylo jakis jaj przy tym, bo tego sie najbardziej obawiam przy wymianie wyzej wymienionych
Montaż jest bardzo prosty wskazówek nie trzeba ściągać,bo na tych tarczach jest spory otwór przez który przechodzi wskazówka.Trzeba tylko delikatnie obchodzić się z nimi bo można je uszkodzić przy składaniu licznika.Ja oczywiście jedną uszkodziłem i musiałem dokupić.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 22 Mar 2007 Posty: 139 Skąd: Brzeg Dolny/Wrocław
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 11:38
jabco napisał/a:
tiruces chyba mamy podobne alu
no rzeczywiście są podobne, ja swoje w zimie oddaję do malowania bo są trochę zniszczone, a jeśli chodzi o tarcze indiglo, to skoro robią je na zamówienie, to czy nie można zamówić tarcz do Accorda ale bez znaczków, albo w miejsce ich jakby wsadzili znaczek Rovera??
No moje też są już trochę zniszczone.Niestety już takie kupiłem.Mam zamiar na wiosnę je pomalować lub wypolerować,ale chyba jednak zdecyduje się na malowanie.
[ Dodano: Pią Lis 02, 2007 13:22 ]
Tak to wygląda w dzień.Jak się znudzi zawsze można zdjąć.
[ Dodano: Pią Lis 02, 2007 13:23 ]
Koniecznie muszę zmienić kierownice.Może ma ktoś z jedną na zbycie
Przy wymianie trzeba wziąć pod uwagę różnicę w budowie.
3-ramienna jest "dłuższa"
4-ramienna - pod nią montowana jest taśma poduszki - różnica ok. 1cm, ale wystarczy żebyś nie miał prądu do klaksonu
Ja "wyrzeźbiłem" odpowiednik taśmy, czyli krążek z wszczepionym miedzianym (lub mosiężnym) ringiem z oryginalnej (3-ramiennej) kierownicy.
Zamiasta poduszki oczywiście zaślepka.
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Lis 02, 2007 23:20
Szczerze mówiąc to i mi te zegary nie leżą - fajne bo inne ale ...
Honda accord to można powiedzieć bliźniak R600 ale każdy z tych modeli ma inny styl -Honda bardziej krzykliwa sportowa (i takie zegary są jak ulał) a Rover stonowany, klasyczny, elegancki (jak dobrze dobrany garnitur gdzie honda do dobrze dobrane wdzianko sportowe...)
ktoś podawał na forum link do firmy która może wykonać tarcze na zamówienie trzeba tylko przygotować projekt. Wydaje mi się że wygląd taki jak jest w r75 - całe cyferblaty podświetlane - mógłby wyglądać ciekawie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum