Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Problemy z zapasowym pilotem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Problemy z zapasowym pilotem

oczywiście po wymianie baterii :|
Autor Wiadomość
yoonior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 125
Skąd: Krak-uff



Wysłany: Pią Paź 12, 2007 15:34   [R400] Problemy z zapasowym pilotem
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1999

Witam,
Od razu na wstępie chciałbym uprzedzić pytania i oświadczyć, że czytałem:
- artykuł o wymianie baterii
- ten wątek
- i ten wątek
i kilka innych :)

W czym probem:

Kupując auto, dostałem co prawda 2 komplety kluczyków i 2 piloty (kodu immo niestety nie, tylko numer kluczy Rxxxx - który jest podobno inny niż KAC), ale okazuje się, że drugi pilot chyba jednak nie działał w momencie zakupu. Postanowiłem wymienić w tym zapasowym (de facto głównym sądząc z zużycia guzika zamykania) baterię, żeby mieć komplet obu działających. Niestety po wymianie baterii, pomimo dokładnego postępowania według poradnika FAQ nie udało się zsynchronizować immo.

Pytanie - czy da się jakoś sprawdzić czy sam pilot jest sprawny/niesprawny a ja nie potrafiłem go zsychronizować? Jeżeli nie, to co może być nie tak z pilotem (kiedy go rozebrałem nie wyglądał na uszkodzony czy brudny w środku)?

Na szczęście bez zarzutu działa mi drugi pilot, ale oczywiście to nie daje całkowitego poczucia pewności.

Za wszelkie sugestie i pomysły będę wdzięczny!

pozdr
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Sty 01, 2011 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 12, 2007 15:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10921
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Paź 12, 2007 16:51   

jeśli masz jakiegoś znajomego elektronika (takiego co się zajmuje naprawą komórek np) to Ci powinien sprawdzić i naprawić ;)
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
yoonior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 125
Skąd: Krak-uff



Wysłany: Pią Paź 19, 2007 12:41   

sTERYD napisał/a:
jeśli masz jakiegoś znajomego elektronika (takiego co się zajmuje naprawą komórek np) to Ci powinien sprawdzić i naprawić ;)


Na razie bez sukcesu - byłem w polecanym przez mechanika zakładzie od autoalarmów (firma DX Auto w Krakowie na Chełmońskiego). Pilot podobno działa, coś tam wysyła 'w eter', ale nie mają możliwości sprawdzenia czy to co nadaje jest poprawne. Próbowałem znów zsynchronizować pilota (oczywiście według przepisu z FAQ) ale bez rezultatu :(

Czy któryś z kolegów/koleżanek z Krakowa ma jakieś sprawdzone miejsce, gdzie mogliby tego pilota sprawdzić ew. zsynchronizować? Skoro pilot działa i generuje jakieś informacje, to co może jeszcze być nie tak? Może gdzieś popełniam jakiś banalny błąd przy próbie synchronizacji?

Inaczej czeka mnie chyba wizyta np. w Euro-Car w Kielcach gdzie zdaje się, że znają się na rzeczy.
 
 
morris 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 219
Skąd: Kraków/Lublin



Wysłany: Pią Paź 19, 2007 13:23   

yoonior napisał/a:
Na razie bez sukcesu - byłem w polecanym przez mechanika zakładzie od autoalarmów (firma DX Auto w Krakowie na Chełmońskiego). Pilot podobno działa, coś tam wysyła 'w eter', ale nie mają możliwości sprawdzenia czy to co nadaje jest poprawne

Tak banalnie spytam - drugi kluczyk pasuje? Może pilot od innego auto i trzeba go zaprogramować.
_________________
Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
 
 
yoonior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 125
Skąd: Krak-uff



Wysłany: Pią Paź 19, 2007 13:30   

morris napisał/a:
Tak banalnie spytam - drugi kluczyk pasuje? Może pilot od innego auto i trzeba go zaprogramować.


Pasuje, oba kluczyki są identyczne (zresztą kluczykiem od niedziałającego pilota otwieram ręcznie drzwi jak w poradniku o synchronizowaniu pilota po wymianie baterii). Piloty są oryginalne, jest też numer kluczyków na metalowej blaszce.

Rozumiem, że jeśli nie uda się naprawić/zsynchronizować opornego pilota, przeprogramowanie go od nowa sprawi, że zadziała?
Oj, chyba będę musiał do Kielc jechać........
 
 
henryk 



Pomógł: 74 razy
Dołączył: 28 Maj 2007
Posty: 625
Skąd: Opole



Wysłany: Pią Paź 19, 2007 18:38   

komentarz do artykule o wymianie baterii, który przywołałeś:
"6. Otworzyć samochód używając kluczyka. Wskazane jest fizyczne otworzenie drzwi. "
Większość przeczytanych przeze mnie postów nt. resynchronizacji pilota jednak wskazuje, że samochód otworzyć z kluczyka, ale drzwi powinny przy synchronizacji pozostać zamknięte. Synchronizację spróbuj w tej pozycji zrobić przy pomocy przycisku zamykania. Sygnałem udanej synchronizacji będzie zamknięcie zamków.
Może tak jak we wspomnianym artykule potrzeba jednak parę prób.
W tym przypadku udało się po naciśnięciu przycisku zamykania w pilocie 5 razy:
http://forums.mg-rover.or...light=fob+synch
"Many thanks to all you guys (Esp. Chris T). Unlocked with key then pressed lock button 5 times, and it worked a treat!!
Brilliant!! And saved me £35 at the dealers!! They of course will not be so happy!! :-) "
Ponieważ drugi pilot Ci działa to przyczyną musi być resynchronizacja (oby) lub pilot (niestety).
U mnie to był odbiornik pilotów idiotycznie mocowany pod kanałem zimnego powietrza i w związku z tym przegnity z wilgoci. Ale mi nie działały obydwa piloty. Synchronizacja wg Rave zadziałała bez pudła w obydwu pilotach.
Zanim pojedziesz do Kielc popróbuj jeszcze.
_________________
Pozdrawiam, Henryk
 
 
yoonior 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Sie 2007
Posty: 125
Skąd: Krak-uff



Wysłany: Nie Gru 16, 2007 21:46   

henryk_w napisał/a:
Ponieważ drugi pilot Ci działa to przyczyną musi być resynchronizacja (oby) lub pilot (niestety). U mnie to był odbiornik pilotów idiotycznie mocowany pod kanałem zimnego powietrza i w związku z tym przegnity z wilgoci. Ale mi nie działały obydwa piloty. Synchronizacja wg Rave zadziałała bez pudła w obydwu pilotach.
Zanim pojedziesz do Kielc popróbuj jeszcze.


Niestety, okazało się że jednak pilot jest popsuty. Byłem w Kielcach, nie byli w stanie go zaprogramować. Pilot uszkodzony :(

Dobrze, że chociaż kod KAC mam odczytany :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Problem z pilotem
cholewka30 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sro Maj 02, 2007 18:30
PHJOWI
Brak nowych postów [R400] Problem z pilotem
danielp Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Sro Lis 21, 2007 11:58
TomaszFa
Brak nowych postów [R400] Wielki problem z immo i pilotem
piotrek821 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sie 31, 2016 09:08
corpse13
Brak nowych postów [R400 r98'] Zgubiony jedyny zestaw kluczka z pilotem
K_zik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Mar 01, 2012 11:42
Adrian
Brak nowych postów [R400] Immo z pilotem LUCAS 3TXB -wieczny problem.
bakas2 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Czw Lut 02, 2012 01:17
dorkanred



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink