Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 97 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 08:23 [R820] Przerywa ale tylko jak jest gorący
Typ: GTa Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Zawsze na gorącym silniku na całym zakresie obrotów przerywa. Ruszanie jest czasami wręcz niemożliwe, albo bardzo trudne puszczając powoli sprzęgło (szkoda sprzęgła).
Tyle już przy tym samochodzie było robione i ogólnie było by super, ale z tym niemogę sobie poradzić. ( może czujnik polożenia wału wariuje.)
Pasek rozrządu choć jest naciągnięty maksymalnie, to łozysko od napinacza i tak można obrócić. Może w związku z tym coś wariuje w rozrządzie.
Czy to możliwe , czy sugestie mmechanika mogą być wiarygodne, o po moim poprzednim mechaniku to już nie bardzo im wierzę. Swiece, kable wymienione kopułka i palec też.
Panowie poradzcie bo nawet do Krakowa do p. Midowicza choć chciałem przyjechać to jazda z Bydgoszczy bylaby Golgotą.
Z góry dzięki
_________________ 2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 00:46, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 08:23 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 97 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 09:27
Adrian355 napisał/a:
A pod kompa go podpinałeś?? Może rzeczywiście jakich czujnik wariuje Jeśli chodzi o błędy to służę pomocą
W Bydgoszczy nie mam gdzie podpiąć jeden nie ma odpowiedniej koncówki a drugi nie nie moze się połączyc z roverkim, ma jakiś problem więc narazie kicha. Ale szukam dalej.
_________________ 2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 29 Skąd: szczecin
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 10:02
Problem Podłączenia do Kompa, może być łatwo rozwiązywalny.
Poszukaj na Allezłomie interfejsu diagnostycznego np EUROSCAN 2000
Do domowej diagnostyki jak znalazł
Pozdrawiam Krystian
W Bydgoszczy nie mam gdzie podpiąć jeden nie ma odpowiedniej koncówki a drugi nie nie moze się połączyc z roverkim, ma jakiś problem więc narazie kicha. Ale szukam dalej.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 97 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Czw Paź 18, 2007 15:35
piter34 napisał/a:
czy masz na myśli te dwa warsztaty?:
Qrcze czemu Ty o nich wiesz a ja nie wiem.
Niestety byłem w innych warsztatach, ale tam napewno bedę zaraz próbował.
Dzięki Piter
krychu napisał/a:
Problem Podłączenia do Kompa, może być łatwo rozwiązywalny.
Poszukaj na Allezłomie interfejsu diagnostycznego np EUROSCAN 2000
Do domowej diagnostyki jak znalazł
Pozdrawiam Krystian
Oczywiście myślałem o tym i chyba kupię
Dzięki Krychu
_________________ 2.0 16V 200 KM Turbo
Pozdrawiam Marek
No właśnie sorry że pytam ale dlaczego właśnie bosch?
Bo Bosch ma takie testery o nazwie KTS. One sobie bez problemu poradzą z odczytem parametrów silnika oraz błędów w systemie wtrysku MEMS, a powinna je mieć każda stacji BOSCH Service (oraz inne).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum