z tym niedoładowywaniem to nie ma co przesadzać, musiałby bć naprawdę dużo za duży
dla świętego spokoju możesz założyć baterię klasy 50 Ah (np 53) w zimie na krótkich odcinkach 44 może trochę marudzić
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Zgadza sie sTERYD - moja wina - 45Ah zalecany jest do 216Si (wersja RF) do 416Si (wersja RT) zalecany to 50Ah - moze jest wiecej elektryki???
Wg RAVE (ROVER 400 Workshop Manual) do wszystkich silników serii K montowanych w R400 okrągłym jest zalecany akumulator o pojemności 45 Ah (zresztą do serii T też, co mnie osobiście dziwi).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Pomógł: 63 razy Dołączył: 10 Sie 2007 Posty: 1452 Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: Wto Paź 23, 2007 13:02
Zradza się, jednak w porównaniu z akumulatorem ołowiowym 45Ah, 43Ah nie czyni wielkiej różnicy.
A jeśli kożystamy z np. Calcium, to taki akumulator ma sprawność mniej-więcej o 25-30% większą od ołowiowego o tej samej pojemności.
_________________ >lepiej głupio zapytać, niż mądrze coś spie....lić<
Jaki mam kupić akumulator? Mam 44a/h. Czy taki mi wystarczy? Samochód nie posiada instalacji gazowej.
możesz śmiało kupować akumulatory od 44Ah do 55Ah ... w zupełności każdy z nich Ci wystarczy i spełni swoją rolę w aucie ... podczas zakupu sugeruj się wartością tzw. prądu rozruchowego (im wyższa tym lepsza)
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum