Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pon Cze 08, 2009 21:50
Nie wydaje mi sie. SDI to inny silnik.
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Nie Cze 14, 2009 23:11
być może ale nie wydaje mi się bo moc silników jest różna około 20 KM
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 19:25
Witam. Odkopuje stary temat ponieważ brak jednoznaczności w odpowiedziach, a nigdzie indziej na forum nie mogłem znaleźć info. Chce zapakować wtryski do iDT od sdi ale zastanawiam sie czy może od sd też podpasują? Wtryski sd i sdi na są identyczne?
Witam. Odkopuje stary temat ponieważ brak jednoznaczności w odpowiedziach, a nigdzie indziej na forum nie mogłem znaleźć info. Chce zapakować wtryski do iDT od sdi ale zastanawiam sie czy może od sd też podpasują? Wtryski sd i sdi na są identyczne?
Tez jestem na etapie zakladnia wtryskow od SDi i poki co mam metlik w glowie. Chodzi o to ze nie chce w cimno zakladac wtryskiwaczy bez uprzedniego ich sprawdzenia. Podzwonilem troche po roznych serwisach bosch-a i dostalem dosc zaskakujace wiesci:
Po pierwsze oznaczenie na wtryskiwaczach:
KBAL70P45 i KBAL70P46 - to jest typ obudowy i nie mowi nic o tym co jest w srodku,
z tego co sie dowiedzialem do SD i SDi sa dwa rodzaje wtryskiwaczy oznaczone: 819 i 521.
Od tych numerow, przy regeneracji wtryskiwacza zalezy jaki zestaw regeneracyjny trzeba kupic (dodam ze sa nawet w roznych cenach).
Po drugie to kwestia sprawdzenia używanego wtryskiwacza. Poniewaz sa to wtryskiwacze dwusprężynowe oznacza to ze maja dwa stopnie wtrysku. 200bar to pierwszy (oczywiscie nizszy) stopien wtrysku i to ze on jest poprawny nie oznacza ze wtrysk jest ok. Sprawdzenie pierwszego i drugiego stopnia wtrysku nie jest mozliwe na wszystkich maszynach a poza tym nie jest tanie bo kosztuje ok 150zl od sztuki i trwa dosc dlugo. Dzwonilem po roznych serwisach ktore sprawdzaja wtryskiwacze po 20-30zl za sztuke i nigdzie wprost mi nie powiedzieli ze to sprawdzenie dotyczy tylko pierwszego stopnia .
Dlatego na dzis dzien zaczynam sie zastanawiac czy nie kupic nowych wtryskiwaczy - koszt 800zl ale przynajmiej mam pewnosc ze sa w pelni sprawne. Co wy o tym myślicie??
Dlatego na dzis dzien zaczynam sie zastanawiac czy nie kupic nowych wtryskiwaczy - koszt 800zl ale przynajmiej mam pewnosc ze sa w pelni sprawne. Co wy o tym myślicie??
Dlatego na dzis dzien zaczynam sie zastanawiac czy nie kupic nowych wtryskiwaczy - koszt 800zl ale przynajmiej mam pewnosc ze sa w pelni sprawne. Co wy o tym myślicie??
Gdzie znalazłeś nowe wtryski za 800 złotych?
W Czestochowie jest firma ktora sprzedaje części wylacznie do Land Rovera i maja takie wtryski po 800zl. Zreszta wystawiaja je tez na allegro:
http://allegro.pl/freelan...2323526163.html
bardzo kusi mnie ta oferta tylko jakos tanio mi sie wydaje, jakis czas temu mieli je po 1200zl a ostatnio patrze a tu taka obniżka.
Pomógł: 4 razy Dołączył: 04 Maj 2011 Posty: 241 Skąd: Łódź
Wysłany: Pią Maj 11, 2012 20:45
RUDiCK, dzięki za szczegółowe informacje. Racja, że troche niekomfortowe uczucie kupować używane bo nie wiemy w jakiej są kondycji ale pomyśl, że teraz też masz używane i jak wtryski nie będą miały dużo większego przebiegu niż masz u siebie to chyba nie będą jakoś mocniej zużyte. Używane można znaleźć nawet za 200-300zł a te od iDT sprzedać drożej i po takiej operacji nie dość, że mocy będzie więcej mocy to i zostanie gotówka w kieszeni.
Panowie te wtryski są te same jakie wy macie u siebie zamontowane w R45.Sam sprzedaję takie same z tymi samymi numerami katalogowymi
Wg RAVE końcówka wtrysku 0432193571-wtrysk sterujący oraz
0432193601
Tutaj macie temat o tym:
http://forum.roverki.pl/viewtopic.php?t=25586
Na wtryskach musi być wybite 200bar.Mam założone wtryski z SDI lecz nie spisywałem numerów.
RUDiCK, dzięki za szczegółowe informacje. Racja, że troche niekomfortowe uczucie kupować używane bo nie wiemy w jakiej są kondycji ale pomyśl, że teraz też masz używane i jak wtryski nie będą miały dużo większego przebiegu niż masz u siebie to chyba nie będą jakoś mocniej zużyte. Używane można znaleźć nawet za 200-300zł a te od iDT sprzedać drożej i po takiej operacji nie dość, że mocy będzie więcej mocy to i zostanie gotówka w kieszeni.
Na dzien dzisiejszy mam dokladnie 7szt uzywanych wtryskiwaczy SDi w tym jeden sterujacy. Kupilem najpierw caly komplet i oddalem do sprawdzenia (oczywiscie sprawdzenia pierwszego stopnia wtrysku- czego wtedy nie wiedzialem). Wyszlo ze sterujacy i dwa z trzech sa ok. Dokupilem wiec 3szt bo w pakiecie byly w rewelacyjnej cenie i tez chce je sprawdzic. Problem w tym ze teraz (przez moja nieszczesną dociekliwosc) wiem ze gdybym chcial je w pelni sprawdzic to musze min 600zl zaplacic , a przy moim szczesciu jak je zaloze bez pelnego sprawdzenia to sie boje ze samochod w najmniej oczekiwanym momencie odmowi mi posluszenstwa (bez samochodu to jestem jak bez reki - jest mi niezbedny).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum