Forum Klubu ROVERki.pl :: SOLVED [R214 8V] nie moge odpalić samochodu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
SOLVED [R214 8V] nie moge odpalić samochodu
Autor Wiadomość
DIL 



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



  Wysłany: Czw Paź 25, 2007 13:37   SOLVED [R214 8V] nie moge odpalić samochodu

Mam problem z moim Roverkiem, nie mam pojęcia co się dzieje w żaden sposób nie moge go odpalić ostatnia próba to było ciąganie go na lince nie przyniosło to rezultatu, silnik wogóle nie kręci staje dęba(jak kręcę go z kluczyka to pyka tylko bendiks a silnik wogóle nie kręci). Sprawdzałem wszystkie paski czy przypadkiem coś się nie zblokowało,rozkręciłem alternator i rozrusznik -szczotki są wporządku,rozrusznik elegancko się kręci,zdjołem obudowę od rozrządu i też wszystko wygląda ok-nic nie przeskoczyło ,pasek też jest ok .Próbowałem przepchnąć samochód na czwórce silnik przeskakuje raz i już dalej nie chce się zakręcić. Nie mam pojęcia co się stało i co mam dalej robić , znajomy mówił mi że to może jest problem z zalaną cewką ,ale sam już nie wiem.
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez giewu Czw Lis 08, 2007 08:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Paź 25, 2007 13:37   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 13:44   

Jak to w ogole nie kreci. Rozrusznik nie ma sily krecic kolem, czy jak?
W ogole skad jestes, bo widze ze Wawa moze sie uda pomoc ;D ?

[ Dodano: 25 Październik 07, 14:47 ]
Sprawdzales iskre na przewodach? Sprawdzales w jakim stanie sa kopulka, palec i przewody? I czujnik wstrzasowy moze? Ktos zrobil Ci kawal (tomi, kruchy ;) ) i uderzyl w czujnik... wcisnij go i sprawdz ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
DIL 



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:00   

Ja też Mokotów , okolice skrzyżowania dolnej z belwederską
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:06   

DIL napisał/a:
(jak kręcę go z kluczyka to pyka tylko bendiks a silnik wogóle nie kręci).

No to tutaj jest przyczyna, prawda?
Automat rozrusznika...?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:09   

DIL napisał/a:
i już dalej nie chce się zakręcić

Jak to? Silnik wcale się nie rusza, czy tylko kręci a nie chce zaskoczyć?
Jakie były okoliczności? Działał kiedyś? Zgasł Ci w czasie jazdy czy rano nie odpalił?
Napisz coś więcej i DOKŁADNIEJ.
 
 
DIL 



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:18   

Jeżeli chodzi o okoliczności to normalnie dojechałem samochodem pod dom i następnego dnia rano nie mogłem go odpalić... Silnik wygląda jakby się zblokował , jeżeli chodzi o rozrusznik to chyba wszystko jest z nim wpożądku. Samochód nie odpala przy próbie holowania go ,ani z dwójki, trójki i czwórki nawet nie zacharczał.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:21   

DIL, a ja jestem na Idzikowskiego/Powsinska ;D Wiec jak cos to moge podjechac, ale o 15:40 wyruszam po Violle ;D

[ Dodano: 25 Październik 07, 15:23 ]
PS. A moze przekreciles go, albo tak jak u Michealp zabraklo Ci kompresji
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:24   

O ile na holu silnik Ci się nie kręci, to czarno to widzę:
a) Przeskoczył (mocno) rozrząd i diabli wzięli zawory :(
b) z przyczyn bliżej mi nie znanych - zatarty silnik :(
c) nie wiem, co jeszcze by mogło to spowodować :roll:

[ Dodano: 25-10-2007, 15:26 ]
d) pęknięty/krzywy korbowód
e) wał korbowy uszkodzony (wytopione, zpieczone panewki)

Wiem, że czarnowidztwo tu uprawiam, ale inaczej tego nie potrafię wyjaśnić :(
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:27   

Sprawdzales stan oleju ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
DIL 



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 14:28   

Marek to może umówimy się na jutro( jestem wolny od 17-tej) albo na sobotę ??

[ Dodano: Czw Paź 25, 2007 15:33 ]
Sprawdzałem stan oleju:) Właśnie tego się obawiam ,że do wymiany może być cały silnik... Przy samochodzie dłubał troszkę mój znajomy który zna się napewno lepiej odemnie i podobnie mi to diagnozował, walniety rozrząd albo coś z zaworami... Ktoś ostatnio mi wspominał że miał podobny problem i u niego była zalana cewka czy to może być przyczyną??? i jeszcze jedno jak samochód stoi w miejscu i próbuje go przepchnąć na czwórce to slinik przeskakuje tylko raz i dalej już nie chce się ruszyć>>
 
 
wsl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 130
Skąd: Częstochowa

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 15:35   

Bo auta się nie odpala na pych. To już nie są maluchy czy polonezy! Potem przeskakuje rozrząd i tyle mieliśmy autka :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 15:54   

DIL nie wiem czy po tym co opisujesz nie bedzie konieczna wizyta u magika typu Mariusz.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
DIL 



Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 16:23   

A kim jest magik Mariusz??? Możesz dać mi na niego jakiś namiar?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 17:03   

Moge. To jest szef serwisu ECC BABICE. Numer podesle Ci na prv.
Z tego co wiem, to jutro go tam nie bedzie, wiec pewnie najblizszy kontakt to sobota, ale mozesz probowac dzwonic. Sprawy silnikowe polecam powierzac jemu, gdyz juz wielu sie przekonalo, ze czasami nie warto szukac oszczednosci (100 zl) u przyslowiowego "miecia z garazu" :) I chociaz Mariusz tez dysponuje garazem, to od "miecia" pojecia ma duzo wiecej ;)

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
R-200 



Pomógł: 48 razy
Dołączył: 07 Gru 2005
Posty: 744
Skąd: Ostrów



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 19:23   

Może masz wodę w kanale ssącym i w którymś z cylindrów?
_________________
Pozdrowienia Piotr.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3645
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 19:25   

czyli wogole nie mozesz przekrecic walem ??
najlepiej to założyć sobie klucz na srube na wale (na dole) i krecic
silnik musi dac sie w ten sposób obracac

jak go holowales, zapinasz 2 bieg lub 3 puszczasz sprzeglo i co sie wtedy dzieje ??
jesli silnik sie nie obraca, to kolo wtedy piszczy, to cos jest zablokowane
zreszta po takim zabiegu to nie zdziwiłbym sie, gdyby sie nagle cos odblokowalo bo to jednak spora sila jest, nie to co pchanie
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 19:25   

Wykręć świece zapłonowe i wtedy spróbuj pokręcić silnikiem
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10939
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Paź 25, 2007 20:51   

Cytat:
zreszta po takim zabiegu to nie zdziwiłbym sie, gdyby sie nagle cos odblokowalo bo to jednak spora sila jest, nie to co pchanie

no chyba,że zawór się urwał/ułamał i wpadł do cylindra :(
tudzież panewka porządnie obróciła :(
zresztą jedno drugiego nie wyklucza :cry:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 22:02   

DIL nie szarzowales Roverkiem za ostro ;) ?
Moze zrob na poczatek, jak radzi kol. Przemo285 i powiedz co i jak?

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
wsl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 24 Sie 2007
Posty: 130
Skąd: Częstochowa

Rover 400

Wysłany: Czw Paź 25, 2007 22:35   

Ja to czarno widzę, za mało oznak życia jakichkolwiek... smutne, ale prawdziwe :( Nie zmienia to jednak faktu, że trzeba walczyć, o duszę Roverka ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 25]Nie moge odpalic R25
pawel90 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Lip 25, 2012 19:29
pawel90
Brak nowych postów [R 220 SD 98'] POMOCY !!! NIE MOGE ODPALIC
PILNE !
Remigiusz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 59 Czw Sty 28, 2010 07:57
Konix
Brak nowych postów [r216 Si 98] nie mogę odpalić - immobilizer
krzysiekszm Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Wto Sie 12, 2008 14:08
krzysiekszm
Brak nowych postów [R200] Nie moge odpalic auta
keraj83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Sty 23, 2009 23:30
keraj83
Brak nowych postów [ Rover 200 ] Nie mogę odpalić silnika
m166 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Lip 30, 2014 10:03
m166



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink