Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Nierówna praca silnika po HGF???
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Nierówna praca silnika po HGF???
Autor Wiadomość
oneu2 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lis 11, 2007 23:05   [R416] Nierówna praca silnika po HGF???
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Po wymianie uszczelki pod głowiąc mam dziwne problemy z pracą silnika tzn. pracuje dosyć nierówno i trochę nie przyjemnie "szura", dodam, że na LPG jest to samo. Powyższe objawy wstępują głównie na luzie. Przed wymianą uszczelki nie było z obrotami najmniejszych problemów. A ha dodam, że obrotomierz, przy tym nie wariuje.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł proszę o pomoc.
Pozdrawiam!!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Gru 31, 2010 15:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 11, 2007 23:05   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADAM1 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 22 Sty 2006
Posty: 487
Skąd: Poeldijk



Wysłany: Nie Lis 11, 2007 23:10   

Kolektor ssacy moze byc nieszczelny i silnik moze lapac lewe powietrze, lub przewody od podcisnienia, szczegulnie od serwa hamulcowego moga byc zle spasowane/nasuniete
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
oneu2 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Nie Lis 11, 2007 23:23   

Jak to można sprawdzić? Nie będe ukrywała, że jestem kompletnym laikiem.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lis 12, 2007 00:01   

hmmmm po prostu poszukać czy wszystkie wężyki są dobrze załozone i czy nie ma podejrzanego syczenia ;) Ja bym pojechał do mechanika, który robił HGF, z reklamacją ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
oneu2 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lis 12, 2007 00:09   

Jak dla mnie cenna uwaga, posprawdzam rurki i poszukam syczenia.
Co do tego mechanika, to porażka, on oczywiście nie poczuwa się do winy i zwala na wszystko inne. A to, że pompa złe ciśnienie daje, a to że filtr paliwa brudny. W końcu jak powiedział, że to wina immo to zwątpiłem i przestałem do niego jeździć bo pieniędzy i tak by nie oddał.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lis 12, 2007 00:13   

no text o immo to jeden komentarz: :hahaha: jak nie znajdzies sam, to skontaktuj siez mariuszem418 z Babic i jedź na diagnozę, lub pojedź kiedyś na spota na bemowo, może cioś znajdą ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
oneu2 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lis 12, 2007 00:24   

Dzięki, spróbuje sam, bo ten "specjalista od immo" mnie finansowo zrujnował, wymieniając dodatkowo, pompe i filtr... (no ale cóż, za głupote trzeba płacić). A jak się nie uda, to wybiorę się do ECC.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Lis 26, 2007 17:31   

Cytat:
Dzięki, spróbuje sam, bo ten "specjalista od immo" mnie finansowo zrujnował, wymieniając dodatkowo, pompe i filtr... (no ale cóż, za głupote trzeba płacić). A jak się nie uda, to wybiorę się do ECC.

Udało się rozwiązać problem?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
oneu2 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 18:35   

Witam, no niestety nie, sprawdzilem wszystkie rurki, pozmienialem nawet niektore obejmy. A problem jak byl tak byl. Zauwazylem jedna prawidlowosc, ze jak na postoju, skrece kola na maksa obroty sie podnosza i zaraz spadaja. Mysle, ze to nie przypadek gdyz sprawdzalem to kilkakrotnie.
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 18:51   

To że przy skręconych kołach na maksa obroty wzrastają a póżniej spadają to jest raczej normalne , komputer pod wpływem obciążenia i spadku obrotów podnosi obroty (poprzez silniczek krokowy) co do wolnych obrotów to domyślam się że przy wymianie uszczelki pod głowicą nie były docierane zawory i gniazda zaworowe - napisz dla potwierdzenia co było robione z głowicą :?:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
oneu2 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 19:06   

Powiem tak podobno glowica byla planowana. Ale nie wiem czy to to samo...
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 19:42   

Obawiam się że tylko była planowana a po HGF często się zdarza że zostaje nagar na gniazdach zaworów lub są wypłukane gniazda zaworowe stąd ta nie stabilna praca silnika na wolnych obrotach (na wysokich nie odczuwalne) Nie wiem co było konkretnie u ciebie robione (mechanicy różne cuda robią) :?:
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10897
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 20:12   

może Ci wyjmowali zawory do planowania i pozamieniali :???:
takie rzeczy się niestety zdarzają, warto sprawdzic ciśnienie :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
oneu2 



Dołączył: 24 Paź 2007
Posty: 11
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Lis 26, 2007 21:08   

No wlasnie, mechanicy różne cuda wyczyniają. Generalnie straciłem, wiarę w tą profesję. 99% to albo wymieniacze albo co gorsza wymieniacze-naciągacze...
Jak sie sprawdza cisnienie i jakie jest prawidłowe??
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pon Lis 26, 2007 23:44   

w miejsce swiecy, wkreca lub dociska sie czujnik, i kreci rozrusznikiem, zlecane tez jest otwarcie przepustnicy, trzeba tez wykrecic wszystkie swiece
ma byc wiecej niz 10 barow, atmosfer
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416+BRC] Nierówna praca silnika
wpietruszewski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Gru 06, 2010 19:18
wpietruszewski
Brak nowych postów [R416] Chwilowa nierówna praca silnika
tomi78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Lut 27, 2009 07:32
tomi78
Brak nowych postów [R416] Nierówna praca silnika na ssaniu
tomi78 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Sie 08, 2008 13:05
tomi78
Brak nowych postów [R416] nierówna praca silnika, szarpanie
luqar Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Sie 06, 2012 08:01
rafalrz1989
Brak nowych postów [R416] Strata mocy nierówna praca silnika
ziomek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Sro Lip 16, 2008 09:53
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink