Wysłany: Pią Lis 30, 2007 17:26 [R75] Ciepły silnik nie wkręca się na obroty
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam, mam duży problem i proszę o szybką pomoc jeżeli to możliwe,przeszukałam możliwie wszystkie posty i nic takiego nie znalazłam.Cała rzecz polega na tym że kiedy silnik jest zimny jest ok.natomiast kiedy już się rozgrzeje nie wkręca się na obroty,. Została wymieniona przepływka, oraz wyczyszczony zawór ERG, był wpinany pod komputer,kilka wizyt u mechanika i nic!!!!! Niestety ale przejście na tryb awaryjny czyli wypięcie przepływki już przetestowane i nic!!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 01:21, w całości zmieniany 5 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 30, 2007 17:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Popraw temat - podaj rocznik i całość - model i rocznik weź w nawias kwadratowy.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Gru 01, 2007 09:38
No to sprawdź szczelność węży od intercoolera do kolektora i od turbiny do intercoolera, ale jeśli jakaś nieszczelność to raczej w tym pierwszym przypadku.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Sob Gru 01, 2007 09:53
Cytat:
węże puchną czyli to też jest wporządku
Trudno powiedzieć sprawdź bardzo dokładnie bo mogą puchnąć a dziura może być gdzieś i nie dostaje odpowiedniej dawki powietrza. Możliwy jest też problem z wtryskami ale na tym się nie znam musi sie ktoś inny wypowiedzieć.
[ Dodano: Sro Gru 05, 2007 20:30 ]
A czy może ktoś wie jakie parametry ma mieć czujnik temperatury?, oraz w jaki sposób można sprawdzić czy ten czujnik jest oki?
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Gru 09, 2007 19:36
Sprawdż połączenie czujnika wysokiego ciśnienia paliwa , a następnie ośkę przy turbinie tę od zaworu podciśnieniowego ona powinna chodzić bez problemu ruszając ją palcem (często się zaciera) a póżniej można sprawdzać dalej , mogą być również wtryskiwacze ale to najlepiej zdiagnozować poprzez test komputerowy
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Gru 10, 2007 21:57
W związku z tym co to był za test komputerowy
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum