Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1.8 2000 rok] jaki akumulator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 1.8 2000 rok] jaki akumulator
Autor Wiadomość
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Gru 08, 2007 20:02   [R45 1.8 2000 rok] jaki akumulator

Witam. Ostatnio pojechałem sprawdzić ładowanie w moim Roverku i wszystko ok tylko koleś od akumulatorów powiedział ze na taka pojemność silnika ( 1.8 ) ten akumulator jest za mały. Obecnie jest tam akumulator o parametrach 44 AH i 390 A . Sprawdzałem w katalogu i faktycznie powinien być dużo większy.

Teraz problem: akumulator który tam jest ma 20cm długości, a ten który chce kupić ma 24cm i nie ma możliwości włożenia go w te same miejsce ponieważ nad podstawka jest regulacja świateł. Wiec miejsce na większy akumulator jest tam przewidziane ale dlaczego w tym miejscu jest ta regulacja tego nie rozumiem. Prosze o jakieś pomysły :mrgreen:
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 08, 2007 20:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Gru 08, 2007 20:32   

Wyregulować światła, wstawić aku, zapomnieć :cool: ;) Pewnie masz regulację wysokości świecenia w kabinie, wiec nie ma potrzeby zaglądania tam ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Gru 08, 2007 20:39   

Brt napisał/a:
Wyregulować światła


nie trzeba, sa dobrze ustawione

Brt napisał/a:
wstawić aku

nie da sie bo regulacja swiatel przeszkadza (takie zielone pokretlo

Brt napisał/a:
Pewnie masz regulację wysokości świecenia w kabinie, wiec nie ma potrzeby zaglądania tam


zgadza sie


proponujesz wymontowac regulacje w silniku?
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Gru 08, 2007 20:52   

hmmmm zrozumiałem, że regulacja nie przeszkadza w umocowaniu aku, tyle, że będzie gorszy dostęp :] W takim razie niech ktoś z użytowników R45 się wypowie :bezradny: To rzeczywiście dziwne, bo aku w dieslach są jeszcze większe a też siemuszą zmieścić :hm: :roll:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Gru 11, 2007 21:21   

nikt nie ma pomysłu? w takim razie pozostaje mi wziasc duzy mlotek i zrobic miejsce na wiekszy akumulator

jeszcze jedno pytanie: co sie stanie jak odlacze akumulator na kilka godzin? wszystko bedzie ok, czy bedzie trzeba jakos zaprogramowac pilota lub cos takiego?
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Gru 11, 2007 21:23   

Trzeba będzie zsynchronizowac pilota naciskając guziki min. 4 razy ;)

Zrób fotkę tego "dinksa" od regulacji, może coś wydumamy :roll: ja niestety nie mam dostępu do R45 :|
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Gru 11, 2007 22:46   

chcialem zrobic fotke ale nie mam bateri w aparacie :evil: jutro kupie i poszukam kabla do aparatu:]
i jeszcze jedno z odlaczeniem aku: beda sie swiecic kierunkowskazy jak bede synchronizowal pilot? kilka razy musze nacisnac guzik zeby zaskoczyl z tad moje pytanie

no i czy jak tak dlugo bedzie odlaczony aku to czy musze po zapaleniu silnika czekac az silnik sie nagrzeje i zalaczy sie wentylator (gdzies na forum to wyczytalem dzis)

bo z zalaczeniem wentylatora moze byc problem poniewaz mamy zime :lol:
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10929
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Gru 11, 2007 23:12   

niee
nie musisz Ty nie masz systemu PGM-fi :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Wto Gru 11, 2007 23:35   

niewiem czy mam sie cieszyc czy plakac z tego powodu :mrgreen: w kazdym razie dobrze ze tego nie musze robic

aha i jak nie uda mi sie schynchronizowac pilota to czy immobilieser bedzie dzialac i czy uda mi sie otworzyc drzwi bo jka nie to musze poszukac kodu IMMO
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Gru 11, 2007 23:51   

po synchro immo też będzie działał normalnie :)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 00:38   

ok zle zadalem pytanie:]
chodzi mi o to ze NIE udalo mi sie schynchronizowac pilota, wiec czy bede umial otwierac drzwi pilotem ( glupie pytanie wiadomo ze nie)
dalej idac bede chcial otworzyc drzwi kluczykiem musze uzyc kodu IMMO czy normalnie przekrecam kluczyk w zamku odpalam auta i jade ( wydaje mi sie ze przy otwarciu drzwi wlaczy sie alarm)
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 00:45   

yyyyy tzn, że drzwi Ci się nie otwierają pilotem ?? A czy masz drugiego pilota?? ile razy naciskałeś guziki?? Pytasz hipotetycznie, czy już odpiołeś aku i jest "po ptokach" ??
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10929
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 09:57   

drzwi możesz otworzyć normalnie, ale nie odpali Ci samochód bez kodu, chyba, że w immo pasywnych sobie kod zczyta z kostki nawet przy niezsynchronizowanym pilocie...
tego nie wiem :???:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
PTE 




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Sro Gru 12, 2007 10:45   

A szukałęś akumulatora do swego modelu czy po prostu wziąłeś pierwszy lepszy z brzegu aby tylko pojemność i układ biegunów odpowiadał?
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 13:44   

Brt napisał/a:
A czy masz drugiego pilota??

mam drugiego pilota
Brt napisał/a:
Pytasz hipotetycznie, czy już odpiołeś aku i jest "po ptokach"

pytam bo nie za kazdym razem dziala mi pilot to znaczy zeby otworzyc lub zamknac auta musze kilka razy nacisnac guzik to za ktoryms razem zaskoczy z obydwoma pilotami jest tak samo, aku jeszcze nie odpinalem
PTE napisał/a:
A szukałęś akumulatora do swego modelu czy po prostu wziąłeś pierwszy lepszy z brzegu aby tylko pojemność i układ biegunów odpowiadał?

szukalem aku o parametrach ktore sa w katalogu dla tego samochodu z takim silnikiem i wybralem ten ktory mi koles polecil (jeszcze go nie kupilem)

co to jest uklad biegunow? bo na to nie patrzalem
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 13:55   

Patrząc na te zdjęcia mam dziwne wrażenie, że podstawa akumulatora jest źle zamontowana ;) . Wyciągnij ten aku, potem wykręć podstawę i zobacz czy nie da się jej przykręcić bardziej w kierunku kabiny. Na samej podstawie widać przecież jeszcze sporo zapasu na większy aku. Przydałoby się zdjęcie z widokiem na cały akumulator z góry..
Układ biegunów to w skrócie - na którym cycku akumulatora jest +, a na którym -.
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 14:01   

wez mnie nie strasz :shock: kupilem auto "bezwypadkowe" a tu kolejna oznaka ze bylo robione ? za pare godzin zrobie zdjecia teraz musze isc
prosze uzytkownikow R45 o sprawdzenie u siebie czy maja tak samo podstwe aku

thef napisał/a:
Układ biegunów to w skrócie - na którym cycku akumulatora jest +, a na którym -.

tak tez myslalem

thef napisał/a:
Wyciągnij ten aku, potem wykręć podstawę i zobacz czy nie da się jej przykręcić bardziej w kierunku kabiny


z drugiej strony jest sporo miejsca na aku, ale niewiem czy da sie przesunac podstawe, sprawdze

odkrecenie podstawy jest klopotliwe?
Ostatnio zmieniony przez Ciufa Sro Gru 12, 2007 14:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 14:03   

Ciufcia napisał/a:
wez mnie nie strasz :shock: kupilem auto "bezwypadkowe" a tu kolejna oznaka ze bylo robione ?
Nie straszę ;) , to może przecież tylko oznaczać, że ktoś wyjmował aku i jego podstawę.
 
 
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 15:08   Re: [R45 1.8 2000 rok] jaki akumulator

Ciufcia napisał/a:
Witam. Ostatnio pojechałem sprawdzić ładowanie w moim Roverku i wszystko ok tylko koleś od akumulatorów powiedział ze na taka pojemność silnika ( 1.8 ) ten akumulator jest za mały. Obecnie jest tam akumulator o parametrach 44 AH i 390 A . Sprawdzałem w katalogu i faktycznie powinien być dużo większy.

Teraz problem: akumulator który tam jest ma 20cm długości, a ten który chce kupić ma 24cm i nie ma możliwości włożenia go w te same miejsce ponieważ nad podstawka jest regulacja świateł. Wiec miejsce na większy akumulator jest tam przewidziane ale dlaczego w tym miejscu jest ta regulacja tego nie rozumiem. Prosze o jakieś pomysły :mrgreen:


Witam

Ja u siebie tez niedawno wymienialem akumulator i zalorzylem Centre Plus 50Ah i ledwo mi wszedl, niewiem dlaczego katalog mowi ze ma byc 62Ah. Jest tam bardzo malo miejsca, zobacz na zdjeciach jak wyglada to u mnie:
_________________
[R 45 1.8 00r]
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Sro Gru 12, 2007 15:21   

Kurcze, po tych zdjęciach z kolei widać, że jest tak samo :hmm: dziwna sprawa z tym aku.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [45] Jaki akumulator ?
edzio123 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pon Lip 17, 2023 08:21
Tiax
Brak nowych postów [MG ZS] Jaki akumulator
argaven Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Wto Sty 29, 2008 22:34
argaven
Brak nowych postów [R45 1.4 01r.]jaki akumulator?
Andrzej_1272 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Sty 25, 2010 19:45
staf
Brak nowych postów [MG ZS 180 2,5 V6] Jaki akumulator?
Invisible Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Sob Mar 10, 2012 12:06
Invisible
Brak nowych postów [R45 1.8 '02] Jaki akumulator?
Grbavica Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 14 Pon Sty 25, 2010 23:32
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink