Wysłany: Sob Gru 08, 2007 20:02 [R45 1.8 2000 rok] jaki akumulator
Witam. Ostatnio pojechałem sprawdzić ładowanie w moim Roverku i wszystko ok tylko koleś od akumulatorów powiedział ze na taka pojemność silnika ( 1.8 ) ten akumulator jest za mały. Obecnie jest tam akumulator o parametrach 44 AH i 390 A . Sprawdzałem w katalogu i faktycznie powinien być dużo większy.
Teraz problem: akumulator który tam jest ma 20cm długości, a ten który chce kupić ma 24cm i nie ma możliwości włożenia go w te same miejsce ponieważ nad podstawka jest regulacja świateł. Wiec miejsce na większy akumulator jest tam przewidziane ale dlaczego w tym miejscu jest ta regulacja tego nie rozumiem. Prosze o jakieś pomysły
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 08, 2007 20:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hmmmm zrozumiałem, że regulacja nie przeszkadza w umocowaniu aku, tyle, że będzie gorszy dostęp W takim razie niech ktoś z użytowników R45 się wypowie To rzeczywiście dziwne, bo aku w dieslach są jeszcze większe a też siemuszą zmieścić
nikt nie ma pomysłu? w takim razie pozostaje mi wziasc duzy mlotek i zrobic miejsce na wiekszy akumulator
jeszcze jedno pytanie: co sie stanie jak odlacze akumulator na kilka godzin? wszystko bedzie ok, czy bedzie trzeba jakos zaprogramowac pilota lub cos takiego?
chcialem zrobic fotke ale nie mam bateri w aparacie jutro kupie i poszukam kabla do aparatu:]
i jeszcze jedno z odlaczeniem aku: beda sie swiecic kierunkowskazy jak bede synchronizowal pilot? kilka razy musze nacisnac guzik zeby zaskoczyl z tad moje pytanie
no i czy jak tak dlugo bedzie odlaczony aku to czy musze po zapaleniu silnika czekac az silnik sie nagrzeje i zalaczy sie wentylator (gdzies na forum to wyczytalem dzis)
bo z zalaczeniem wentylatora moze byc problem poniewaz mamy zime
niewiem czy mam sie cieszyc czy plakac z tego powodu w kazdym razie dobrze ze tego nie musze robic
aha i jak nie uda mi sie schynchronizowac pilota to czy immobilieser bedzie dzialac i czy uda mi sie otworzyc drzwi bo jka nie to musze poszukac kodu IMMO
ok zle zadalem pytanie:]
chodzi mi o to ze NIE udalo mi sie schynchronizowac pilota, wiec czy bede umial otwierac drzwi pilotem ( glupie pytanie wiadomo ze nie)
dalej idac bede chcial otworzyc drzwi kluczykiem musze uzyc kodu IMMO czy normalnie przekrecam kluczyk w zamku odpalam auta i jade ( wydaje mi sie ze przy otwarciu drzwi wlaczy sie alarm)
yyyyy tzn, że drzwi Ci się nie otwierają pilotem A czy masz drugiego pilota?? ile razy naciskałeś guziki?? Pytasz hipotetycznie, czy już odpiołeś aku i jest "po ptokach"
drzwi możesz otworzyć normalnie, ale nie odpali Ci samochód bez kodu, chyba, że w immo pasywnych sobie kod zczyta z kostki nawet przy niezsynchronizowanym pilocie...
tego nie wiem
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pytasz hipotetycznie, czy już odpiołeś aku i jest "po ptokach"
pytam bo nie za kazdym razem dziala mi pilot to znaczy zeby otworzyc lub zamknac auta musze kilka razy nacisnac guzik to za ktoryms razem zaskoczy z obydwoma pilotami jest tak samo, aku jeszcze nie odpinalem
PTE napisał/a:
A szukałęś akumulatora do swego modelu czy po prostu wziąłeś pierwszy lepszy z brzegu aby tylko pojemność i układ biegunów odpowiadał?
szukalem aku o parametrach ktore sa w katalogu dla tego samochodu z takim silnikiem i wybralem ten ktory mi koles polecil (jeszcze go nie kupilem)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 13:55
Patrząc na te zdjęcia mam dziwne wrażenie, że podstawa akumulatora jest źle zamontowana . Wyciągnij ten aku, potem wykręć podstawę i zobacz czy nie da się jej przykręcić bardziej w kierunku kabiny. Na samej podstawie widać przecież jeszcze sporo zapasu na większy aku. Przydałoby się zdjęcie z widokiem na cały akumulator z góry..
Układ biegunów to w skrócie - na którym cycku akumulatora jest +, a na którym -.
wez mnie nie strasz kupilem auto "bezwypadkowe" a tu kolejna oznaka ze bylo robione ? za pare godzin zrobie zdjecia teraz musze isc
prosze uzytkownikow R45 o sprawdzenie u siebie czy maja tak samo podstwe aku
thef napisał/a:
Układ biegunów to w skrócie - na którym cycku akumulatora jest +, a na którym -.
tak tez myslalem
thef napisał/a:
Wyciągnij ten aku, potem wykręć podstawę i zobacz czy nie da się jej przykręcić bardziej w kierunku kabiny
z drugiej strony jest sporo miejsca na aku, ale niewiem czy da sie przesunac podstawe, sprawdze
odkrecenie podstawy jest klopotliwe?
Ostatnio zmieniony przez Ciufa Sro Gru 12, 2007 14:05, w całości zmieniany 1 raz
Witam. Ostatnio pojechałem sprawdzić ładowanie w moim Roverku i wszystko ok tylko koleś od akumulatorów powiedział ze na taka pojemność silnika ( 1.8 ) ten akumulator jest za mały. Obecnie jest tam akumulator o parametrach 44 AH i 390 A . Sprawdzałem w katalogu i faktycznie powinien być dużo większy.
Teraz problem: akumulator który tam jest ma 20cm długości, a ten który chce kupić ma 24cm i nie ma możliwości włożenia go w te same miejsce ponieważ nad podstawka jest regulacja świateł. Wiec miejsce na większy akumulator jest tam przewidziane ale dlaczego w tym miejscu jest ta regulacja tego nie rozumiem. Prosze o jakieś pomysły
Witam
Ja u siebie tez niedawno wymienialem akumulator i zalorzylem Centre Plus 50Ah i ledwo mi wszedl, niewiem dlaczego katalog mowi ze ma byc 62Ah. Jest tam bardzo malo miejsca, zobacz na zdjeciach jak wyglada to u mnie:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum