Forum Klubu ROVERki.pl :: [214 si 1.4 16v 97r]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214 si 1.4 16v 97r]

kłopoty przy odpaleniu
Autor Wiadomość
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 15:23   [214 si 1.4 16v 97r]

Witam
Mam do kolegów bardziej doświadczonych w tej marce pytanie ??
Wczoraj rana przy próbie odpaleniu mojego roverka wynikły pewne problemy, odpalił ale po pewnej chwili, nie zdążył złapać nawet temperatury, zaczął się trząść, krztusić i zgasł.
Po kolejnych próbach odpalenie nie przyniosło skutku pozytywnego.
Podejrzewałem zapłon, świece posprawdzałem iskra jest zastanowiło mnie to że były suche więc sprawdzam, z tego wszystkiego wyjąłem całą listwę z wtryskami i co widzę???
Podłączam na zewnątrz kręcę rozrusznikiem i coś podało paliwa na dwóch wtryskach i dalej susza :???:
Więc odkręciłem przewód zasilający od filtra do listwy z wtryskami i po przekręceniu kluczyka nic nie podaje paliwa więc mam do Was pytanko ?? czy przy przykręceniu kluczyka w pozycję zapłonu pompka paliwa powinna już podawać paliwo, czy dopiero jak przekręcę kluczyk na rozruch ?? :/

Bo podejrzewam że, padła pompka paliwa. I tu pytanie gdzie ona jest bo szukałem w przedziale silnika i jej nie widzę. Koledzy zaradźcie coś.

Dziś się pod blokiem z tym grzebałem i doszedłem do takich spostrzeżeń że, padła pompka paliwa.
Niema jak robota w niedziele :lol:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 09, 2007 15:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 15:32   

pompka powinna zaczac pracowac po przekreceniu kluczyka w pozycje zaplonu... a poszukaj w zbiorniku paliwa :cool: :mrgreen: :razz:
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1132 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10933
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 15:35   

po przekręcenu kluczyka pompka powinna chwilkę podać
jest ona zamontowana w baku, i niestety żeby się do niej dobrać trzeba go wyjąć :(
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Gru 09, 2007 17:19   

po przekreceniu zaplonu pompa wlacza sie na krotko ok 2-3 sekundy, przy kreceniu rozrusznikiem powinna chodzic juz caly czas
po wylaczeniu zaplonu i zaraz wlaczeniu z powrotem, pompa sie juz nie wlaczy, trzeba poczekac az odpusci przekaznik glowny, cos kolo 20 -30 sekund, wtedy bedzie ja ponownie slychac przez ok 2-3 sekndy
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 17:41   

AndrewS napisał/a:
po przekreceniu zaplonu pompa wlacza sie na krotko ok 2-3 sekundy, przy kreceniu rozrusznikiem powinna chodzic juz caly czas
po wylaczeniu zaplonu i zaraz wlaczeniu z powrotem, pompa sie juz nie wlaczy, trzeba poczekac az odpusci przekaznik glowny, cos kolo 20 -30 sekund, wtedy bedzie ja ponownie slychac przez ok 2-3 sekndy


Ok sprawdzę jeszcze jutro jak to jest ale podejrzewam, że się nie władcza.
A gdzie jest ten przekaźnik, może to on robi taki cyrk :lol:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Gru 09, 2007 18:40   

hmm w poldoroverze przekazniki sa pod komputerem w takim czarnym pudelku,
w roverze ?,? kurde chyba sa tam gdzie bezpieczniki w komorze silnika, szczerze mowic to nie pamietam :oops:
ten przekaznik raczej masz dobry bo on zalacza zasilanie nie tylko do przekaznika pompy paliwa, ale tez do innych czujnikow, silnika krokowego itp.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 19:16   

W R200 przekażnik pompy jest w czarnej puszce (zestaw czterech przekażników) przy komputerze silnika , ale proponował bym sprawdzić bezpieczniki i zasilanie na pompie paliwa
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 19:26   

przemo285 napisał/a:
W R200 przekażnik pompy jest w czarnej puszce (zestaw czterech przekażników) przy komputerze silnika , ale proponował bym sprawdzić bezpieczniki i zasilanie na pompie paliwa

Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki te w czarnej skrzynce przy kompie i wewnątrz pod kierownicą wszystkie są ok ??

Najgorsze jest to że, nie mogę go awaryjnie odpalić na LPG bo mi na to instalacja nie pozwala :???:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
przemo285 




Pomógł: 81 razy
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 901
Skąd: Poznań



Wysłany: Nie Gru 09, 2007 19:46   

Ale przekażnik pompy nie znajduje się w skrzynce bezpieczników tylko obok (taka mniejsza puszka z dwoma kostkami
_________________
Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 10, 2007 13:04   

azor77 napisał/a:
Najgorsze jest to że, nie mogę go awaryjnie odpalić na LPG bo mi na to instalacja nie pozwala :???:

Jaka ta instalacja (model/producent)?
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Gru 10, 2007 16:34   

piter34 napisał/a:
azor77 napisał/a:
Najgorsze jest to że, nie mogę go awaryjnie odpalić na LPG bo mi na to instalacja nie pozwala :???:

Jaka ta instalacja (model/producent)?


Sekwencja na kompie pisze I.S.U. mod - 06
E8 67R01 44 54.

Dziś jeszcze raz odkręciłem filtr po przekręceniu kluczyka troszkę sikło paliwo ale tak słabo że, ja w spodniach mam lepiej :lol:
A po kręceniu rozrusznikiem nic susza.
Więc myślę że, trzeba ściągać bak :/

Pompka wymieniona i autko pali bez problemu :rotfl:

Możecie mi powiedzieć co to za model instalacji LPG zamontował poprzedni właściciel mojego Roverka bo szukałem w necie i nie mogę nic dopasować do tych kodów ?? ? :bezradny:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink