Wysłany: Sro Gru 12, 2007 16:07 [R214i rok 97 LPG 4gen] Pierwsze usterki po zakupie
Witam, to moj pierwszy post na forum więc chciałem się ze wszystkimi przedewszystkim przywitać. Dwa tygodnie temu odebrałem dokument prawa jazdy i tego samego dnia kupiłem rovera 214i z 97 sprowadzonego z holandii, niestety troche niedomaga. Czasami przy ruszaniu ze skrzyzowania traci moc, wciskam gaz i silnik nie "ciągnie", często rusza spowrotem kiedy wcisne niższy bieg ale czasami ma poprostu objawy duszenia się. Domyślam się że nie jest to kopółka paluch i kable ponieważ silnik pracuje równo na wyższych biegach. Dodatkowo mój ojciec który sprowadzał ten samochód twierdził iż słyszał stuki przy prędkości około 140km/h. ja tego jak do tej pory nie stwierdziłem.
Miałem równierz awarię węża płynu chłodniczego, wąż ten wymieniam na nowy ponieważ podejrzewam że ten jest zniszczony.
Mam równierz pytanie, czy ktoś może mnie podlączyć do komputera?
Koledzy moją niefachowość, ale cały czas sie ucze..
Pozdrawiam Mirek
ROVERO: Zapoznaj się z regulaminem i zasadami forum! Zmień temat na zgodny z zasadami kącika usterki i porady techniczne.
dzieki poprawiłem temat
Ostatnio zmieniony przez rovero Sro Gru 12, 2007 17:39, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 12, 2007 16:07 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czasami przy ruszaniu ze skrzyzowania traci moc, wciskam gaz i silnik nie "ciągnie", często rusza spowrotem kiedy wcisne niższy bieg ale czasami ma poprostu objawy duszenia się. Domyślam się że nie jest to kopółka paluch i kable ponieważ silnik pracuje równo na wyższych biegach.
A te problemy to na benzynie, czy na LPG?
Kiedy były zmieniane elementy układu zapłonowego?
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
po tym kiedy pierwszy raz miałem z nim kłopoty jeżdżony cały czas na benzynie, nie wiadomo kiedy byly wymieniane, ale rozmawiałem z kilkoma osobami i twierdziły że jeżeli po rozgrzaniu na biegu jałowym pracuje równo, albo na wysokich obrotach te wachania nie wystepuja to raczej nie są to kłopoty z zapłonem.
Generalnie w takiej sytuacji, w autach kupowanych przeze mnie wymieniam wszystko co się da (świece, kopułka, palec, przewody WN).
Wszystkie te zabiegi uwzględniam planując zakup samochodu.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum