Rózne R mają rózne oleje i w róznych miejscach dostępne Do skrzyni R65 dostaniesz 75W-80 w wielu miejscach np. ti\u gdzie podał Tomi114. Jesli tez potrzebujesz MTF94 do skrzyni PG1 to pytaj w sieci LandSerwis lub w serwisach hondy. Mozna też dostać chyba w Morgan Cars, ale nie sadzę, zeby sprzedaż wysyłkową prowadzili.
Sprecyzuję... Chodzi o skrzynię w R75 CDTi. Z tego co wiem powinien być właśnie MTF.
EDIT:
Dzwoniłem do Hondy i oni mają jakiś MTF2 a nie MTF94. Czy to jest to samo?
Na stronie texaco masz info o ROVER MTF94
http://www.texaco.i-g.pl/produkty.php?id=97
a MTF-2 to olej dedykowany do Civica produkt sprawdzony i specjalnie przygotowany przez hondę, a w związku z tym podejrzewam, ze to inny.
Pomógł: 29 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Czw Gru 13, 2007 15:00
Ponieważ dostanie MTF 94 w mojej okolicy jest niemożliwe a MTF Hondy nie koniecznie jest tym czym ma być zacząłem szukać po necie i znalazłem to:
http://www.kroon-oil.pl/i...574e839078d70d2
Cena jest do przyjęcia więc wysłałem zamówienie. Jak go wleję to podzielę się wrażeniami. Może to będzie rozsądna alternatywa dla trudno dostępnego MTFa!
Pomógł: 29 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pią Gru 14, 2007 16:19
Olej już dostałem (błyskawiczna wysyłka!). Na opakowaniu ma oznaczenie Rover MTF-94. Z tyłu info, że jest to specjalny olej do skrzyń PG-1, Gertag 283 i R65. Na dole napis:
Transmission Oil SP 1061 exceeds the requirements of:
Rover MTF-93
Wszystko wygląda OK. Zobaczymy co będzie po zalaniu skrzyni
Olej już dostałem (błyskawiczna wysyłka!). Na opakowaniu ma oznaczenie Rover MTF-94. Z tyłu info, że jest to specjalny olej do skrzyń PG-1, Gertag 283 i R65. Na dole napis:
Transmission Oil SP 1061 exceeds the requirements of:
Rover MTF-93
Hmm... Zapowiada się dobrze.
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
I jak tam olej(Transmission Oil SP 1061 1L KR31224) są jakieś problemy czy wszystko ok????Czekam bo też chce wymienić a nie umie nigdzie znaleść Texaco mtf 94
wydaje mi sie, ze to tak od razu nie da sie powiedziec. autko musi pojezdzic , wtedy wyjdzie- czy nie zaczelo szumiec cos, dzwonic w skrzyni . a najlepiej zeby po prostu smigalo bez problemowo tez czekam na info
pozdr
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 29 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Wto Gru 25, 2007 08:49
Niestety jeszcze nie wlany... Nie mam kiedy podjechać na warsztat. Może uda się między Świętami a Nowym Rokiem! Na pewno dam znać.
[ Dodano: Wto Sty 08, 2008 16:06 ]
No więc dzisiaj odebrałem samochód już z nowym olejem w skrzyni. Wiadomość bardziej bolesna jest taka, że także z nowym kołem dwumasowym
Przejechałem około 80km i wrażenie jak najbardziej pozytywne. Biegi zmienia się jakby lżej i nie zauważyłem "zgrzytu synchronizatorów", który na starym oleju czasem występował. Myślę, że olej jest jak najbardziej OK.
Pomógł: 29 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 423 Skąd: Zachodniopomorskie
Wysłany: Pią Sty 11, 2008 15:59
Regeneracja z gwarancją 12 miesięcy 800zł. Sprzęgło + docisk SACHS 755zł, robocizna 500zł (byłoby 350 ale musieli złożyć auto by zdjąć z podnośnika czekając na koło). Radość z "niepiszczenia" - bezcenne
Jak by ktoś chciał to mam docisk i tarczę z demontażu w bardzo dobrym stanie! Jak już było rozgrzebane to kazałem założyć nowe ale to było zbędne...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum