Forum Klubu ROVERki.pl :: Ile wydajecie na Roverka?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Ile wydajecie na Roverka?

"bolesne" podsumowanie
Autor Wiadomość
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Sty 03, 2008 14:13   

Wiele zalezy od tego, jak kto traktuje i dba o swoje auto oraz jak pisali przedpiszcy od kogo sie auto kupilo.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 03, 2008 14:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Rowan 




Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Czw Sty 03, 2008 17:04   

No w sumie to może dobrze, że nie jest to do końca moje auto tylko taty, ale u mnie nie było znowu aż takich wydatków. Od kwietnia:
Przepływomierz - 400zł
tarcza sprzęgła - 150zł
wysprzęglik - 450zł
opony letnie+zimowe - 2400zł
wizyta w serwisie z problemem zaworu W/C - 560zł
wymiana płynów filtrów i oleju - nawet nie pytałem taty :mrgreen:

A więc podsumowując w moim przypadku nie było tego wiele, a to świadczy o tym, że R75 jest mało awaryjnym autem.
P.S Razem wychodzi trochę ponad 4000 zł czyli po mojemu to i tak nie dużo jak na okres po kupnie używanego auta.
 
 
 
michalswiatek 




Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 146
Skąd: Szwecja



Wysłany: Czw Sty 03, 2008 17:14   

W takim razie ja tez doloze cos do tej licytacji kosztow. Jestem wlascicielem MGF od zaledwie 4 miesiecy, ale jesli chodzi o koszty to chyba przebijam wielu bardziej doswiadczonych kolegow. Wydatki nie liczac oczywiscie paliwa, przegladu i ubezpieczenia wielkimi krokami zblizaja sie do kwoty 10 tysiecy PLN.
Pocieszam sie tym ze omega przez rok zrobilem 50tys.kilometrow i nie padlo zupelnie nic, wiec bilans z obu samochodow wypada troche lepiej.
_________________
obecnie MGF 1.8VVC 1997 i omega 2.6 V6 2001, był 620Si 1996
 
 
 
zouza 




Dołączyła: 24 Sie 2007
Posty: 1716
Skąd: Zabrze



Wysłany: Czw Sty 03, 2008 17:17   

hmm to ja w sumie niewiele
Przy zakupie auta płyny, filtry i platynowe świece w sumie 250zł
zimówki + felgi stalowe, wszystko nówki 960zł
żarówki, szarpnęłam sie na bluevision w norauto wiec sporo 120zł

I tyle... awarii żadnych nie było
 
 
PTE 




Dołączył: 17 Cze 2006
Posty: 1429
Skąd: Gdańsk

Rover 25

Wysłany: Czw Sty 03, 2008 19:20   

Mi wychodzi prawie 3900zł przez 18 m-cy, czyli 216zł miesięcznie. Oczywiście ubezpieczenia i paliwa nie wliczałem :mrgreen:
_________________
Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
 
 
Viniu 




Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 470
Skąd: Żagań



Wysłany: Czw Sty 03, 2008 21:03   

Nie licząc kwoty zakupu auta plus wszelkie opłaty związane z rejestracją (10500zł) wydałem:
- Uszczelka pod głowicą (HGF) na samym początku - 500zł
- Podstawowa po zakupie auta wymiana płynów plus pasek rozrządu - chyba ok. 300zł
- Tweetery plus wytłumienie drzwi przednich - 100zł,
- Kosmetyki do cotygodniowego pieszczenia auta - ok. 100zł
- Pióra wycieraczek - 60zł

Jak łatwo policzyć wydatki bez kosmetyki to tylko 800zł. Myślę więc, że to niewiele jak na niemal rok użytkowania i 10tys. km. Oby tak dalej... :)
_________________
S(z)koda Roverka...
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Sty 03, 2008 22:57   

Od kwietnia 2007 przejechałem 22 000km a wydałem:
7279zł w tym - malowanie, paski, olej+filtry (2 wymiany), wymiana głowicy, akumulator, założenie gazu (2800zł), alufelgi, opony zimowe i letnie, radio + głośniki (750zł) i inne pierdoły,
od 5 sierpnia na gaz wydałem
2 576,55 zł, przejechane 13269,5km - średnie spalane z tego okresu 8,63L gazu przy tym na benzynę oprócz tego wydałem 410zł
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Sty 04, 2008 00:10   

No ale nie piszmy tu o naszych zachciankach ;D

Wymiana glosnikow, radyjek, instalacja wzmacniaczy, wygluszanie boczkow itp.
to raczej poprawa naszego samopoczucia w aucie. Nie przedklada sie to na prace silnika, ukladu zawieszenia, bezpieczenstwa, itp. :)

Nie wiem jak potraktowac felgi alu :P

Co tygodniowe mycie auta i koszta z tym zwiazane juz bardziej podchodza pod niezbedne wydatki. W koncu dbanie o auto przedklada sie na jego zywotnosc ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Spiro 



Dołączył: 29 Cze 2007
Posty: 204
Skąd: Warszawa

MG ZR

Wysłany: Pią Sty 04, 2008 02:54   

W moim mg zr z 2004 roku, kupionym na początku sierpnia w 2007 roku do grudnia wymieniłem :
rozrusznik - 150zł
alternator - 150zł
chłodnicę, termostat, płyn - 350zł
Opony zimowe + felgi stalowe - 700zł

a juz niebawem - wizyta w lakierni - min. 500zł

oraz zakup opon letnich min.1000zł
oby tylko nic poważnego się nie zepsuło bo narazie auto sprawuje się doskonale :)
pozdrawiam
_________________
Music Sounds Better With...Me ;-)
 
 
IInvit 



Dołączyła: 08 Gru 2006
Posty: 358
Skąd: Warszawa i okolice



Wysłany: Pią Sty 04, 2008 23:46   

... I KOŃCA NIE WIDAC :P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
herc 




Dołączył: 23 Lip 2007
Posty: 564
Skąd: Wysoka (Łańcut)



Wysłany: Sob Sty 05, 2008 09:16   

nie licząc paliwa to ja wydałem od Sierpnia ok 50 zł za uszczelkę pod pokrywę zaworów, 30 zł za spawanie wydechu, 60 za świece zapłonowe czyli jakieś 140 zł, a na wiosnę czeka mnie wymiana oleju, paska rozrządu, filtrów, klocków hamulcowych, kupno nowego wydechu, i wizyta u lakiernika, regeneracja alusów, kupno czujnika do ABS'u, czyli tak szacuje ze pójdzie jakieś 2500 - 3000 zł
 
 
 
Szymon 




Dołączył: 05 Lis 2006
Posty: 306
Skąd: Katowice

Rover 200

Wysłany: Sob Sty 05, 2008 11:41   

Ja dokładnie nie wiem ile wszystko kosztowało ale mogę wymienić to co pamiętam ;) A więc komplet uszczelek silnika, pompa wody, rozrząd z napinaczem,olej do skrzyni biegów, filtr paliwa, dwa komplety opon, felgi stalowe, dywaniki, głośniki, radiox2, wycieraczki, klocki hamulcowe no i dw\ie boczne prawe szyby, które znalazłem na siedzeniu. Drugą właśnie dziś po wyjściu z pracy. Nawet tępaki nic nie ukradli a panel z radia czekał na mnie w drzwiach kierowcy, okulary, ładowarka do navi w schowku, pilot do radia w schowku pod radiem. Nic, kompletnie nic nie wzięli. Niecałe dwa lata temu zapłaciłem za tą szybę 250 złociszy, teraz inflacja podskoczyła i już 290 zł. Do tego będę musiał kupić uchwyt do drzwi pasażera, bo przy wymianie gościu mi go pozagniatał :/ I dopiero jak zobaczyłem te zgnioty to się cholernie... zdenerwowałem ;) Teraz mam szybę 4 lata młodszą od auta i kolejny stres za sobą :/
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kaczmarres 




Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 34
Skąd: ok.Bełchatowa



Wysłany: Sob Sty 05, 2008 12:18   

Hmm..tak odpukac w niemalowane...ja posiadam R600 7-8 miesiecy i nie jest chyba tak tragicznie.Calosc z przerejestrowaniem opleceniem Oc i takimi servisami jak:
-klima - 200zl
-rozrzad - 500zl z wymiana
-olej, filtr oleju x2, 130zl x 2
-filtr paliwa 35zl
-filtr powietrza 24zl
-zbierznosc 55zl
-drazki kierownicze L i P 130zl z wymiana
-klocki przod 70zl
-3 x swieca zarowa = 90zl
-aluski z oponkami (uzywki) 420zl
-zimowki (uzywki ale piekniusie :mrgreen: )240zl
-no i niestety I zimowe "zadrapanie" i naprawa... bezcenne :roll: bo jeszcze nie odebralem...ale mysle ze 700zl max ze wszystkimi czesciami i troche lakieru...
Daje tak w sumie +/- 2700 + 500 OC i ok 200(nie pamietam) przerejestrowanie, a wiec RAZEM : 3400zl.Tak wiec "KUP SOBIE SAMOCHOD TO SKARBONKA CI NIE POTRZEBNA :lol: "
_________________
lUxUs&fRaJdA&eLeGaNcJa-ROVER 600sdi!!!
 
 
 
donmulanka 




Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 318
Skąd: Nowy Targ



Wysłany: Sob Sty 05, 2008 13:26   

Ja tez dosyc duzo musialem dolozyc do roverka w przeciagu kilku miesiecy odkąd go mam a mam go od 28 lipca 2007 do teraz dolozylem:

przebieg 98tys wymiana:

-rozrzadu 600zł
-pompy wody 100zł
-filtr paliwa 50zł
-alternator + pasek 350zł
-rozrusznik 360zł
-termostat 60zł(razy 3) K$%#a
-obudowa termostatu 40zł
-opornik nagrzewnicy 30zł
-strumiennica 50zł

Opony zimowe:
-przód nówki Viking 480zł
-tył dębica Frigo 200zł
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kolin 




Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Nie Sty 06, 2008 19:20   

Jag bym miał wszystko policzyć od momentu kupna samochodu ze wszystkim co przy nim zrobiłem to kwota ok 10-12 tys zł przez pół roku,czyli wartość samego samochodu niezarejestrowanego...bo kosztował mnie 11.300

Wliczam wszystko każdy pierdół

I obecnie jestem bardzo zadowolony bo mam samochód zrobiony tak jak chcę i mam spokój raz a porządnie :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ezy 




Dołączył: 31 Sty 2006
Posty: 134
Skąd: Góra Kalwaria



Wysłany: Nie Sty 06, 2008 19:41   

a mi w przeciągu tygodnia ubędzie prawie 1500 z konta:
- 480złociszy na Aku
- około 1000 zawieszenie tyłu

A wcześniej z tego co pamiętam był rozrząd i wszelkie filtry i olej za ok 1000zl oraz oponki chyba za coś około 850zł - letniaczki.
aaa i te klamki co to mi teściowa jedną urwała - 50zł
_________________
R620SDi (Super Diesel installed) BRG '96
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4528
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 06, 2008 21:06   

To ja też się dopiszę - R623 - 1 rok, 30 kkm:
Naprawy - 5000 zł (auto potwornie zaniedbane przez poprzednich mechaników (widać, że "coś" było robione, ale wszystko spiep...)
Obsługa - 4550 zł (w tym opony, komplet hamulców oraz prawie całe przednie zawieszenie, bo w Polsce to niestety czynność obsługowa, a nie naprawa)

W sumie wydatki wraz z zakupem i ubezpieczeniem to jakieś 25 kzł po roku i przejechane 30 kkm, czyli poniżej 1 zł/km + około 25 gr/km za gaz = 1,25 zł/km - wychodzi prawie tyle co taksówka (teraz w Warszawie to 1,60 zł/km ;) ).
Frajda z 623 - bezcenna :D :D :D

A tak poważnie to czeka mnie jeszcze około 1500 zł - amorki z wymianą + poprawienie jałowych i mam nadzieję, że następne 60 kkm upłyną tylko na wymianach płynów, rozrządzie i od biedy sprzęgle.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
TomC 




Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 715
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Wto Sty 08, 2008 00:10   

Teraz ja :cool:
Autko od sierpnia 2007:
- wymiana rozrządu razem z paskami wielorowkowymi - 460zł
- 2x H7 - 47zł
- regulacja świateł w SKP - 10zł
- drążek kierowniczy, który okazał się za krótki i trzeba było ciąć i spawać - 69,31zł
- robota z drążkiem i zbieżność - 5 piw z czego 2 sam wypiłem :razz:
- 4 zimówki - koło 580zł
- wymiana i wyważenie - 60zł
- wymiana płynu hamulcowego ATE SL - 0zł (dzięki Przemek :wink: )
- zaworek zwrotny spryskiwacza - 7zł
- 4 felgi alu z oponami, panel regulacji nawiewu i popielniczka w drewnie z R45, 2 uszczelki drzwi, śruby do kół, lampka schowka + kilka drobiazgów - 1000zł z wysyłką
- jakiś preparat przeciw parowaniu szyb - 12zł
- zapach nowego samochodu - koło 20zł

Więcej kosztów nie pamiętam bo mój Roverek jest najwspanialszy na świecie i nie przysparza mi kłopotów :grin: :wink: :razz:
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Sachar 



Dołączył: 15 Lis 2006
Posty: 309
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sty 08, 2008 01:08   

TomC napisał/a:
- drążek kierowniczy, który okazał się za krótki i trzeba było ciąć i spawać - 69,31zł:grin: :wink: :razz:


Czy ja dobrze zrozumiałem - jeździsz ze spawanym drążkiem kierowniczym?? :shock:
 
 
paff 



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Sty 08, 2008 01:24   

spawany, troszke to karkołomne, wolałbym dac do dorobienia w odpowiednim warsztacie.

a tak w ogole to jak to za krótki? auto tak mocno bite czy co??
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ile wydajecie na paliwo miesięcznie
kpolski Offtopic 48 Nie Maj 06, 2012 23:39
xaoo
Brak nowych postów EPC do roverka
Gość Offtopic 16 Wto Gru 08, 2009 23:00
azer
Brak nowych postów Już nie ma Roverka :(
jerzu Offtopic 78 Pon Sty 28, 2008 10:42
Przemek_Docent
Brak nowych postów Pożegnałem Roverka
buuuu
String Offtopic 10 Czw Wrz 10, 2009 14:23
reed
Brak nowych postów MZK zgwałciło mi Roverka !!!
general_p Offtopic 28 Wto Cze 30, 2009 13:43
general_p



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink