W 2.0 jest inny aparat zaplonowy, nie wiem jak to sie ma do jego mocowania i wspolpracy z walkiem rozrzadu
jest taki sam jak w 2.0, tyle że w 96 roku była zmiana na inny typ.
Ja np. mam inny niż Ty miałeś w 1.8, ale taki sam jak np. ma marcel_n w 620Si '96 (z drugiej połowy 96)
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
EPC pokazuje, że sa takie same. Silniki 1800/2000 pojemności oprócz Turbo.
Wiem, że 2.3 są inne.
Masz racje, silniki F20 i F18 ruznia sie tylko osprzetem i pojemnoscia, natomiast H23A3 jest DOHC, a seria T , to juz nie honda
piter34 napisał/a:
jest taki sam jak w 2.0, tyle że w 96 roku była zmiana na inny typ.
Ja np. mam inny niż Ty miałeś w 1.8, ale taki sam jak np. ma marcel_n w 620Si '96 (z drugiej połowy 96)
Ciekawil mnie najbardziej walek rozrzadu, a raczej jego koncowa czesc, ktora laczy sie z zaplonem. Glowica jako element moze byc identyczna, natomiast walek nie wchodzi w jej oznaczenie. Przydaloby sie jeszcze go sprawdzic, bo cos musi w tym byc, ze zmienili aparat zaplonowy
Pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Przydaloby sie jeszcze go sprawdzic, bo cos musi w tym byc, ze zmienili aparat zaplonowy
W połowie 96 zmieniono znacznie więcej części niż tylko aparat zapłonowy. R600 stał się bardziej europejski (m.in. dostał ABS Boschowski, a nie Hondowski jak wcześniej).
_________________ Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum
Dokladnie mam Boschowski ABS:) A co do tej głowicy to tak z ciekawosci pytalem:) CZyli wychodzi na to ze motory 2.0 i 1.8 po 96roku sa prawie identychne:)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum