Forum Klubu ROVERki.pl :: zamiana silnika 1,4 8v na 16v
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
zamiana silnika 1,4 8v na 16v
Autor Wiadomość
raper1987 



Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 21
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 17:50   zamiana silnika 1,4 8v na 16v

Witam, chcę zamienić silnik Rovera 214, 8 zaworowy na 16 zaworowy. Jeśli ktoś to robił to proszę o radę czy silnik 16 zaworowy pasuje bez żadnych przeróbek ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 23, 2007 17:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 17:57   

Pasuje bez żadnych przeróbek wywalasz stary wkładasz nowy i cieszysz się mocniejszym motorem :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 18:08   

ale komputer musi byc od 16v... w srednicy wydechu nie maroznicy/??
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Nie Gru 23, 2007 18:20   

michone napisał/a:
ale komputer musi byc od 16v... w srednicy wydechu nie maroznicy/??


z tego co wiem jest inna dwururka no i kolektory ssący,wydechowy no i komp tak jak piszesz

Ze średnica to kurde szczerze powiem ze nie wiem,ale jak patrzałem po allegro po wydechach to niby ta sama
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
raper1987 



Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 21
Skąd: Przemyśl



Wysłany: Sro Gru 26, 2007 15:29   

A co z wiązkami przewodów skrzynia biegów itp sprawami duo jest przeróbek czy wszystko pasuje tylko popodpinać??:>
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Gru 26, 2007 16:54   

Zasadniczo możesz kupić

-Głowicę od 16v
-Kolektory wydech,ssak
-Kompa
-Układ wydechowy sama dwururka chyba starczy trzeba by porównać na fotach jak się to ma względem 16v

I masz 16v bo zasadniczo 8 i 16v mają te same doły silnika tylko góra jest inna




raper1987 napisał/a:
A co z wiązkami przewodów skrzynia biegów itp sprawami duo jest przeróbek czy wszystko pasuje tylko popodpinać??:>


Wiązka będzie pasować tylko Komp,skrzynia będzie pasować,resztę przełożyć podpiąć i zapalać
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Sro Gru 26, 2007 17:49   

sorry ale brednie opowiadasz z tym kompem , nie musisz kompa kupować , tylko pamiętaj aby założyć koło zamachowe to samo bo nie odpalisz , system mems ma fajną konstrukcje która nie wymaga wymiany komputer ponieważ czujniki podają wartości które zaś system ustawia tak aby pracował , jestem po kilku zabiegach chirurgicznych i w żadnej nie trzeba zmieniać .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sro Gru 26, 2007 20:35   

PHJOWI napisał/a:
sorry ale brednie opowiadasz z tym kompem , nie musisz kompa kupować , tylko pamiętaj aby założyć koło zamachowe to samo bo nie odpalisz , system mems ma fajną konstrukcje która nie wymaga wymiany komputer ponieważ czujniki podają wartości które zaś system ustawia tak aby pracował , jestem po kilku zabiegach chirurgicznych i w żadnej nie trzeba zmieniać .


dopiero zgłębiam wiedzę na temat tego silnika...przynajmniej teraz wiem ze kompa nie trzeba zmieniać,bogatszy w wiedzę.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Czw Gru 27, 2007 22:29   

kolin napisał/a:

I masz 16v bo zasadniczo 8 i 16v mają te same doły silnika tylko góra jest inna




czyli tylko kolektor komp i glowica i bede miec 16 v ?? zbyt piekne ;P ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Czw Gru 27, 2007 22:43   

komp niee e :nono: Przeczytaj post PHJOWI ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Gru 27, 2007 22:52   

bula21 napisał/a:
czyli tylko kolektor komp i glowica i bede miec 16 v ?? zbyt piekne ;P ?


Bez kompa

Potrzebujesz

-Głowicy
-Kolektory Wydech,ssak

I dwururki są inne trzeba by porównać oba układy w którym momencie się różnią :wink:

Prawda że fajnie :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Gru 28, 2007 21:31   

Ja bym sie tak nie rozpedzal. Jakos marnie widze sterowanie wtryskiem i zaplonem 8v vs 16v przez ten sam komp
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pon Gru 31, 2007 12:21   

Senn napisał/a:
Jakos marnie widze sterowanie wtryskiem i zaplonem 8v vs 16v przez ten sam komp

Skoro stwierdzono empirycznie, że się da, to... :lol:
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sty 02, 2008 14:57   

co sie nie da polak potrafi koledze wszyscy na forum mówili ze tłoki z LED'a nie wytrzymają powyżej 250km a tu wytrzymały tylko ze reszta padła :rotfl:
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Sty 10, 2008 22:44   

I co z tego wszystkie wyszło... :?: bo widzę,że temat umarł nagle...
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Zamiana silnika [Rover 420]
Leo90 Tuning mechaniczny 2 Nie Sty 09, 2011 20:08
Leo90
Brak nowych postów zamiana silnika 1.4 na 1.8 serii K
Gość Tuning mechaniczny 27 Czw Paź 18, 2007 14:27
kolin
Brak nowych postów Zamiana 1.8i na 1.8VVC
Zamiana 1.8i na 1.8VVC czy to jest mozliwe??
piotrek1987 Tuning mechaniczny 33 Czw Lip 12, 2007 20:09
freestyler
Brak nowych postów [R416] Zamiana bębnów na tarcze?????????
Chudy197 Tuning mechaniczny 9 Pon Sty 28, 2008 13:56
peter200
Brak nowych postów r25 TYLKO !! czy ktoś zamiana kata na tłumik, strumienice ?
R25 ma 2 sonde za katem - nie wiem czy zwariuje czy nie
borysj5 Tuning mechaniczny 38 Pon Lut 01, 2010 18:28
Markzo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink