Dołączył: 10 Wrz 2007 Posty: 40 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Sob Sty 12, 2008 18:21 [R45] Egr buczy.
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam witam !
Czy powinnien wydobywac sie jakikolwiek dziwek z okolic EGR ?
Po uruchomieniu autka słychać buczenie ( srednio glosne ) a i wystepuje nawet w czasie jazdy co jakis czas.. dodam ze samochod raz kreci obr max 4k a raz 5k.
Pozdrawiam i przyczepności życze
_________________ ^_^
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 22:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 12, 2008 18:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sob Sty 12, 2008 21:05
odepnij cienki wężyk, zaślep go jakąś śrubką na wcisk, przywiąż opaską gdzieś żeby się nie pętał i sprawdź czy będzie lepiej. Jak będzie, to możesz tak zostawić (nieekologiczne) lub wymienić na sprawny. Warto egr wyciągnąć i wyczyścić - nawet jak miałby być odłączony (nieekologiczne).
Dołączył: 10 Wrz 2007 Posty: 40 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 13:04
Chciałbym jeszcze zapytać się czy mechanik niczego nie sknocił wymieniając swiecec żarowe gdyż by je wymienić odpiął wtyczke ( taka szeroka, chyba do pompy ) i po wymianie swiec nie podpiął jej. Samochod oczywiscie nie zapalił, w tym momencie przypomniał sobie o tej wtyczce - wiec ja zamontował i teraz swieci się kontrolka żółta - check engine. Świadczy to o zapisaniu błedu czy coś innego ?
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Sty 13, 2008 15:06
jeśli wywalił wtyczkę , to trzeba podjechać na komputer serwisowy rovera, ponieważ zwykłe testery nie będą widzieć tego błędu ( a błąd to: brak komunikacji z pompą), dużo takich aut przychodzi po wymianie świec , a wcale nie trzeba wywalać wtyczki.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Dołączył: 10 Wrz 2007 Posty: 40 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Sob Sty 19, 2008 19:29
Witam !
Starałem się wypiąć wężyk ale.. jest ich tam dwa i wypiąć się niechcą. Zaprzestałem prób wyciągnięcia ktorego kolwiek ze wzgledu na możliwość zniszczenia ich ( twardo siedza ).
Wiec odpiołem wtyczke 2 pinowa i ... w ciągu 20 minut jazdy kilkakrotnie w chwili zmieniały sie właściwości silnika. Raz max 4k rpm raz 5k. Mechanik nie potrafił wytropić usterki i się poddał Ktoś ma jakieś pomysły ? solucje ? cookolwiek o co można zachaczyc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum