Wysłany: Wto Sty 15, 2008 20:37 [R420] Alarm, Czujnik Ruchu
Typ: Di Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1996
Witam, mam pytanko - nie działa czujnik ruchu po uzbrojeniu sie alarmu przy otwartym oknie macham ręką przed nim i nic,alarm działa!!! Alarm i czujnik są oryginalne ROVER-a
Drugie pytanie - gdzie znajduje sie (odbiornik fal ) od pilota,nie zawsze dobrze łapie,baterie są OK
Wielkie dzięki za pomoc
_________________ Kocham Kaśke
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 22:51, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 15, 2008 20:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Sty 17, 2008 11:16
piter34 napisał/a:
rybakowy napisał/a:
nie działa czujnik ruchu po uzbrojeniu sie alarmu
rybakowy napisał/a:
alarm działa!!!
Wyczuwam tu sprzeczność
Eeee, Piter, jak zwykle jesteś czepialski Ja mam to samo, alarm jako taki działa - otwarcie auta uzbrojonego bez pomocy kluczyka załącza syrenę, ale sama czujka ruchu nie reaguje. I najpewniej o to chodzi rybakowemu.
Jeśli chodzi o czujnik pilota to kolo światełka znajduje sie taka czarna kopułka i to jest to.
Umnie też słabo zbiera pilot.
Wiecej info tutaj:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=20996
_________________ "...Ja Żyje Jak Chce I Nic Nie Muszę Bo Mam Czystą Dusze...."
jakby nie patrzec to na podczerwien jest najlepszy
a dlaczego?
poniewaz radiowe wysylaja fale w kazda strone, wystarcz wyspecializowany odbiornik ktory zbierza nasza fale, powtorzy i fura otwarta...
wiec w przypadku radiowego, im krotszy zasieg tym lepszy
w przypadku podczerwieni, jest wysylany sygnal kierunkowy tj. wiazka swiatla, (dla ludzkiego oka niewidzialna, ale wezmy aparat cyfrowy i spojrzmy na wyswietlacz, przystawmy pilota/kluczyk przed obiektyw i nacisnijmy, nadajnik sie zaswieci )
wiec trudniej taki sygnal odebrac i pozniej powtorzyc
stosuje sie kodowanie takich sygnalow, ale jak sie zakodowalo to wszystko da sie rozkodowac;)
teoretycznie oczywiście masz rację, ale .... czy sam próbowałeś kiedykolwiek lub znasz kogoś, lub słyszałeś, by było to zastosowane w praktyce ? ... uwierz mi, że to nie jest takie hop-siup jak się wydaje
_________________ zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 20:14
Rybakowy, ja nie wiem gdzie on tam w tej 400ce jest, coś mi sie kojarzy że w tunelu, w okolicach ręcznego, pewnie sTERYD będzie wiedział, ale jakbyś się trochę wziął sam do roboty, ściągnął rave i znalazł to, to by Ci korona z głowy nie spadła .
hmm rozumiem i posiadam RAVE ale chciał bym powiedziec ze rave wcale nie jest taki super bo... jak szukałem podłączen halogenów to z RAVE wyszło ze wszystkie modele mają przygotowaną instalacje (sedan) a tu ZONK bo w zderzakach moze i jest wiec wystarczy kupic przełacznik ale jeszcze trzeba przekaznik a o tym juz zapomnieli a na fotkach w RAVE jest tylko fizycznie w aucie nima, odbiornik fal tez nie jest sprecyzowany gdzie jest
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pią Sty 18, 2008 20:30
Ja myślę, że po prostu nie szukasz dokładnie. Trzeba trochę wysiłku, ale tam na prawdę wszystko można znaleźć.
Czy w rave jest napisane, że wszystkie sedany mają przygotowaną instalację? I raczej nie ma tam instrukcji montażu halogenów od zera, a jedynie ich schemat i sposób demontażu/montażu w przypadku napraw . Za dużo byś chciał
To sedany mają przygotowaną instalacje dowiedziałem sie tego forum ,poniekąd to racja bo kable z wtyczkami były tylko brak pieprzonej wtyczki do przekaznika,jest fotka na RAVE gdzie to ma byc ale ja tego tam nie mam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum