problem pojawil sie juz dosc dawno, ale jakby teraz sie nasilil.
Otoz pedal gazu przy naciskaniu stawia dosc duzy opor, tak jakby go cos blokowalo.
Sama manetka w komorze silnika pracuje lekko i sprezyna ladnie ja odbija.
Linka tez chodzi dobrze, opor czuc przy naciskaniu pedalu gazu.
Juz raz w tym samochodzie zdejmowalem patent ze sprezyna od sloika
Ktos zainstalowal, zeby mozna bylo zaoszczedzic na paliwie i nie dalo sie cisnac.
Gdyby ktos mogl mi podpowiedziec, od czego zaczac i gdzie szukac problemu.
Patrzac na pedal gazu pod kierownica nie wiele widac (nawet jak sie poswieci .
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
kiedy byłem na etapie zakupu roverka, spotkałem się z 220 z 1998 roku (2,0 T.diesel). też ciężko wcisnąc bylo "pedal gazu", ale powracał lekko. szczerze powiedziawszy nie znałem się na tym i bałem się, że to może coś poważnego. świeciła jeszcze kontrolka SRS ale to raczej nie powiązane z pedałem przyśpieszania (chyba że jakaś elektroniczna zależnośc)
a może masz linkę powlekaną i ktoś wpadł na genialny pomysł i Ci ją nasmarował.
odczep ją od pedału, jeśli będzie ciężko chodził sam, to będzie jego wina, a jeśli bez linki będzie chodził lekko to trzeba sie nią zająć, (jeśli jest powleczona to ciężko, ale może da się wypłukać benzyną ekstrakcyjną ) albo wymienić
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ale w tym pancerzu linka może być po prostu linką metalową, a może być metalowa i jeszcze zalana plastikiem.
jak taką linkę nasmarujesz, to po miesiącu możesz ja sobię w..... wyrzucić
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
ostatnio jechalem 150km i tez mi cos ciezko bylo ale nie mialem czasu sie zatrzymac i sprawdzic
na miejscu okazalo sie ze gumowy dywanik sie zawina i blokowal
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Sty 14, 2008 20:07
MaReK napisał/a:
JohnnyB napisał/a:
a moze popraw dywanik ))
Jeszcze jeden taki post i bedziesz zmuszony wyprac mi tapicerke
Hehe . Przypominam sobie, że ktoś już próbował walczyć z którymś z pedałów i go żonka uświadomiła, że dywanik sie podwinął . No ale pewnie MaReK pierwsze co sprawdził to to .
No to tak. Dzisiaj byl ten dzien kiedy sie za temat wzialem... od tak z nudow czekajac na przetoczenie tarcz ham.
Okazuje sie, ze czynnikow skladajacych sie na dzialanie pedalu bylo kilka:
1. mocowanie pedalu - srubka niedokrecona przez co pedal chodzil we wszystkich kierunkach
2. brud na osce pedalu - po oczyszczeniu i nasmarowaniu (smar miedziowy dobry na wszystko) nie przycinal sie
3. linka. owszem jest powlekana czyms w rodzaju plastiku (oprocz pancerza) ale zaryzykowalem i rowniez dalem odrobine smaru miedziowego
efekt - chodzi jak u mnie w ZT
Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie sugestie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum