Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Gaz, czyli dylematy BRC czy Stag300?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] Gaz, czyli dylematy BRC czy Stag300?
Autor Wiadomość
Gniewko 




Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Nie Sty 20, 2008 20:27   [R416] Gaz, czyli dylematy BRC czy Stag300?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1996

Witam.

Czytałem wcześniejsze posty na temat instalacji gazowych. Niestety nie odnalazłem tam info/porady czy wybrać BRC czy Staga. Nie jestem mechanikiem, więc marzę o gazie przy którym się nie narobię. :) Z tego co uzyskałem info to mniej zawodne są BRC (mają też korzystniejszą gwarancję), ale z chęcią chciałbym poczytać opinię kogoś kto sobie brc w R416si zamontował.
Co ciekawe w Olsztynie cena obu instalacji jest niemal identyczna i waha się pomiędzy 2500 a 2700 PLN.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 02, 2011 22:59, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 20, 2008 20:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 19 Kwi 2002
Posty: 4529
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 21, 2008 08:24   

Przeczytaj zasady tego kącika i zmień temat na zgodny z nimi (użyj przycisku "Edytuj" przy pierwszym poście w tym temacie) - to pozwoli łatwiej znaleźć Twój temat osobom znającym się na Twoim modelu - niektórzy zaglądają tylko do tematów dotyczących modelu, na którym się znają.

Jeśli różnice w cenie są tak małe to na Twoim miejscu bazowałbym bardziej na opinii warsztatu niż producencie instalacji, bo przy takim wyborze (BRC kontra STAG) 10 razy istotniejsze jest to jak Ci założą instalację, niż którą.

Osobiście jeżdże 80 km do poleconych gazowników i nie żałuję ani kilometra, bo mam od nich 4 instalację (miałem I gen., II gen. i teraz II gen. i IV gen.) i z tymi czterema instalacjami nie miałem w sumie tyle problemów, co np. kolega Loper z jedną, tyle że założoną w Warszawie.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Wto Sty 22, 2008 10:18   

Gniewko, znajdź BARDZO DOBRY warsztat i zakładaj Staga300 + wtryski MagicJet/PlaniJet + dobry reduktor (np. Zavoli albo KME)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Gniewko 




Dołączył: 15 Gru 2007
Posty: 13
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Wto Sty 22, 2008 22:56   

Dzięki za rady i sugestie. Wypytałem o opinie i wyszło mi, że najkorzystniej w Olsztynie jednak brc założyć bo o "montowaczach" staga różne nieciekawe opinie słyszałem.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 23, 2008 11:21   

Gniewko, BRC jest łatwiej założyć. Praktycznie tylko jeden rodzaj wtrysków, prosta kalibracja. To taka instalacja dla opornych monterów. Przy Stagu trzeba bardziej myśleć (mam na myśli dobór elementów i programowanie). ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
morris 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 29 Mar 2007
Posty: 219
Skąd: Kraków/Lublin



Wysłany: Sro Sty 23, 2008 15:33   

piter34 napisał/a:
Gniewko, BRC jest łatwiej założyć

Być może i to, ale czy nie jest też tak, że BRC (lub jego dealer, nie pamiętam)autoryzuje warsztaty, co daje teoretycznie większą pewność, że instalatorzy wiedzą co robią?
_________________
Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 07 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Sro Sty 23, 2008 16:05   

morris napisał/a:
Być może i to, ale czy nie jest też tak, że BRC (lub jego dealer, nie pamiętam)autoryzuje warsztaty, co daje teoretycznie większą pewność, że instalatorzy wiedzą co robią?

Tak, dokładnie. AC BHZ (producent Staga) w ogóle nie przykłada wagi do tematu jakości montażu swoich instalacji. Sprzedaje każdemu i gdzie popadnie, a potem kliencie się skarżą, bo im w garażu chałturę odwalono...
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Oleje, filtry czyli: na co wymienić?
truten23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Maj 14, 2008 18:45
truten23
Brak nowych postów [r414i] Stag300+tomasetto+regi...??
michalmielec Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Pon Maj 09, 2011 21:16
hudy23_1985
Brak nowych postów [R414] Dylematy z zakładaniem gazu
michalr83 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Sob Sty 03, 2009 17:51
truten23
Brak nowych postów [45] Usterek kilka - czyli przygody z moją 45'tką
rada_ck Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pon Lip 22, 2019 22:48
Maciej92
Brak nowych postów [R416] Przepustnica do R416
Arek77 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Sty 09, 2008 09:11
Arek77



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink