Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] Gaśnie w czasie jazdy-Pomóżcie proszę:(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] Gaśnie w czasie jazdy-Pomóżcie proszę:(

a także padlo ogrzewanie a woda prawie prawie sie gotuje
Autor Wiadomość
cate 



Dołączyła: 03 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: poznan



  Wysłany: Nie Lut 03, 2008 23:22   [R414] Gaśnie w czasie jazdy-Pomóżcie proszę:(
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1996

Witam. Od pewnego szasu auto zaczelo gasnac w trakcie jazdy,zaraz odpalal.Mechanik stwierdzil ze to pompa paliwowa,ktora wymienil.Usterka zostala.dD zis wsiadam do auta a ty po kilku sekundach,od odpalenia silnika temperatura wzeosla do polowy zegara.Dolalam wody ale temperatura calu czas jes bardzo wysoka.Dzis tez przestalo dzialac ogrzewanie.Chodzi tylko wentylator.Niska temperatura nie mogla spowodowac takich szkod poniewaz nie spada ponizej -2,-3 stopnie(Anglia). To nie jest pompa ,wiec co? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 00:22, w całości zmieniany 6 razy  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 03, 2008 23:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
konrad99 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 68
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 23:24   

ale ci sie dostanie od admina :mrgreen:
 
 
cate 



Dołączyła: 03 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: poznan



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 23:27   

konrad99 napisał/a:
ale ci sie dostanie od admina :mrgreen:

No wiem,ale nie moglam wyslac posta, kilka razy kliknelam w opcje wyslij i nie moglam wyslac. teraz poszly 2:(
 
 
ash 




Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Gru 2007
Posty: 587
Skąd: Civitas Kielcensis



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 23:28   

A po co zalozyles 2 takie same tematy?? :?: Przeczytaj najpierw zasady a nie wchodz w gumowcach do czyjegos salonu!
 
 
cate 



Dołączyła: 03 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: poznan



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 23:33   

ash napisał/a:
A po co zalozyles 2 takie same tematy?? :?: Przeczytaj najpierw zasady a nie wchodz w gumowcach do czyjegos salonu!

Prosze laskawie mi nie ublizac. Wiem jakie panuja sasady I widze jakie maniery. To ma byc pomoc?

[ Dodano: Nie Lut 03, 2008 22:35 ]
konrad99 napisał/a:
ale ci sie dostanie od admina :mrgreen:

Czy moge jakos usunac jednego z tych postow?
 
 
jzu 




Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 25
Skąd: katowice



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 23:40   

Ja miałem podobny problem... poszukaj mojego wątku może coś ci to pomoże - bo opisałem tą usterkę... u mnie pompa paliwa działała tylko padł komputer, który nią steruje.
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 23:46   

konrad99 napisał/a:
ale ci sie dostanie od admina :mrgreen:

ash napisał/a:
A po co zalozyles 2 takie same tematy?? :?: Przeczytaj najpierw zasady a nie wchodz w gumowcach do czyjegos salonu!
Proszę o danie sobie na luz ;) Swoją drogą to Wasze posty nic nie wnoszą do tematu ;) . Cate, przeczytaj proszę zasady kącika (w przyklejonych tego działu), będziesz wiedziała jak zatytułować poprawnie kolejny wątek w tym dziale. Zdublowany temat usunę, a ten dla przykładu zatytułuję tak jak trzeba ;) A dla wprawy możesz w nawiasie kwadratowym (w temacie) dopisać rocznik autka (użyj funkcji edytuj).
 
 
cate 



Dołączyła: 03 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: poznan



Wysłany: Nie Lut 03, 2008 23:57   

jzu napisał/a:
Ja miałem podobny problem... poszukaj mojego wątku może coś ci to pomoże - bo opisałem tą usterkę... u mnie pompa paliwa działała tylko padł komputer, który nią steruje.

Ten sam mechanik przez telefon stwierdzil ze to MOZE byc termostat.
Po tym jak ,,trafnie zdiagnozowal'' przyczyne ,,duszenia ''sie auta,nie wierze juz temu mechanikowi. Inny mechanik tez powiedzial ze to moze byc termostad, ale moze byc cos innego. Nie bardzo ufam mechanikom,tym bardziej ze sie na tym wogole nie znam. Nawymyslaja,wymienia pol auta a zaplace jak za,,nowego''.Chce tego uniknac wiec zwracam sie tutaj.
Czy komputer moze byc przyczyna dalszych problemow,mowie o ogrzewaniu i o wodzie ktora prawie sie gotuje?
 
 
KuBaB 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 113
Skąd: Gorzów Wlkp.



Wysłany: Pon Lut 04, 2008 16:18   

Jak dla mnie uszkodzony termostat, ale niech inni mądrzejsi się wypowiedzą. Czy faktycznie po kilku sekundach od odpalenia wskazówka temperatury jest w połowie? :shock: Wody w zimie się nie dolewa tylko płyn o odpowiedniej temperaturze. Poza tym skoro dolewałaś, to czy było go za mało? Sprawdź po dłuższym chodzeniu silnika czy wąż między chłodnicą a silnikiem (taki dosyć gruby) jest gorący i czy chłodnica jest ciepła? Jeśli nie, to na 99% termostat (stąd też brak grzania, bo nie puszcza na duży obieg i nagrzewnicę).

Pozdrawiam
KuBaB
_________________
Pozdrawiam
KuBaB
 
 
 
cate 



Dołączyła: 03 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: poznan



Wysłany: Wto Lut 05, 2008 21:14   

KuBaB napisał/a:
Jak dla mnie uszkodzony termostat, ale niech inni mądrzejsi się wypowiedzą. Czy faktycznie po kilku sekundach od odpalenia wskazówka temperatury jest w połowie? :shock: Wody w zimie się nie dolewa tylko płyn o odpowiedniej temperaturze. Poza tym skoro dolewałaś, to czy było go za mało? Sprawdź po dłuższym chodzeniu silnika czy wąż między chłodnicą a silnikiem (taki dosyć gruby) jest gorący i czy chłodnica jest ciepła? Jeśli nie, to na 99% termostat (stąd też brak grzania, bo nie puszcza na duży obieg i nagrzewnicę).

Pozdrawiam
KuBaB

Jeszcze takie pytanko.Wktorym miejscu dokladnie jest termostat?
Nie lalam plynu,bo tu nawet takiego preparatu sie nie stosuje:) temperatura na zewnatrz nie spada ponizej -2,-3 st. wiec nie ma takiej potrzeby. Moze troche przesadzilam piszac ze temperatura wzrasta po kilku sekundach,ale po kilku minutach napewno. Nie dluzej niz 5min.
Wogole z ta woda dzieje sie cos dziwnego. Musi gdzies uciekac poniewaz dolewalam juz kilka razy i kolejne pytanie;czy mogla walnac uszczelka pod glowica?
Ale termostat nie moze byc przyczyna gasniecia auta w trakcie jazdy.

[ Dodano: Wto Lut 05, 2008 20:19 ]
jzu napisał/a:
Ja miałem podobny problem... poszukaj mojego wątku może coś ci to pomoże - bo opisałem tą usterkę... u mnie pompa paliwa działała tylko padł komputer, który nią steruje.


To nie moze byc zbieg okolicznosci tych usterek. Przyznam ze mnie zmrozilo po przeczytaniu tego posta:) ile moze kosztowac naprawa, bo mam nadzieje ze mozna to naprawic a nie bedzie trzeba wymienic bo w tym ukladzie taniej bedzie wymienic auto:(
Podpowiedzcie prosze chociaz gdzie znajde ten termostat.Znaczy w ktorym dokladnie miejscu pod maska.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 06, 2008 16:36   

hmm moze jednak gdzies w cienkim wezyku przylapalo troche, moze bylo np. -5

termostat jest z tylu silnika pod kolektorem ssacym od strony paska rozrzadu
skoro ubywa plynu to moze to byc HGF, ale tez zwykly wyciek na jakims przewodzie od chlodzenia
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
cate 



Dołączyła: 03 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: poznan



Wysłany: Sro Lut 06, 2008 22:20   

AndrewS napisał/a:
hmm moze jednak gdzies w cienkim wezyku przylapalo troche, moze bylo np. -5

termostat jest z tylu silnika pod kolektorem ssacym od strony paska rozrzadu
skoro ubywa plynu to moze to byc HGF, ale tez zwykly wyciek na jakims przewodzie od chlodzenia

Dzis dojzalam ze woda wylewa sie z wydechu. :orety: Racja to jednak HGF :załamka: No tak ale co to ma do gasniecia auta? I dlaczego ogrzewanie nie dziala? Czy to wszystko jest powiazane? :hm:
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Lut 06, 2008 22:41   

Zaraz zaraz spokojnie, przy obecnych temp. para wodna skrapla sie w ukladzie wydechowym i to pewnie ta para po skropleniu cieknie z wydechu, czesto tej wody to wylatuje sporo.
Ponadto podejzewam ze u Ciebie jest co najmniej dwa problemy.
Ogrzewanie moze nie dzialac np. jesli jest zbyt niski poziom plynu w ukladzie chlodzenia lub jest on zapowietrzony
a gasnac moze np. przez czujnik polozenia walu korbowego
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
cate 



Dołączyła: 03 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: poznan



Wysłany: Czw Lut 07, 2008 12:00   

AndrewS napisał/a:
Zaraz zaraz spokojnie, przy obecnych temp. para wodna skrapla sie w ukladzie wydechowym i to pewnie ta para po skropleniu cieknie z wydechu, czesto tej wody to wylatuje sporo.
Ponadto podejzewam ze u Ciebie jest co najmniej dwa problemy.
Ogrzewanie moze nie dzialac np. jesli jest zbyt niski poziom plynu w ukladzie chlodzenia lub jest on zapowietrzony
a gasnac moze np. przez czujnik polozenia walu korbowego

Ale w Anglii temperatury nie sa niskie.Woda dolewana jest codziennie,a nawet kilka razy dziennie. Ktos mi powiedzial ze to napewno uszczelka pod glowica ,ze tam ucieke woda i dusi sie bo lapie,,falszywe powietrze''.Cy to mozliwe/I nie grzeje nawet jak jest pelen zbiorniczek. Na dodatek zaczol wariowac czujnik od drzwi.Alarm wlancza sie jak ma kaprys zapalic sie kontrolka od niedomknietych rdzwi(wszystkie rdzwi sa na 100proc zamkniete).Co moze byc przyczyna?
 
 
wojciod 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 39
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lut 07, 2008 13:39   

cate napisał/a:
AndrewS napisał/a:

Ale w Anglii temperatury nie sa niskie.Woda dolewana jest codziennie,a nawet kilka razy dziennie. Ktos mi powiedzial ze to napewno uszczelka pod glowica ,ze tam ucieke woda i dusi sie bo lapie,,falszywe powietrze''.Cy to mozliwe/I nie grzeje nawet jak jest pelen zbiorniczek. Na dodatek zaczol wariowac czujnik od drzwi.Alarm wlancza sie jak ma kaprys zapalic sie kontrolka od niedomknietych rdzwi(wszystkie rdzwi sa na 100proc zamkniete).Co moze byc przyczyna?


Uszczelka może ale nie musi być uszkodzona.
Jak jest HGF to woda może dostawać się do cylindra i powodować przygasanie (ja tak miałem). Warto sprawdzić czy w oleju jest woda-jeśli jest, to na pewno HGF.

pzdr W.
 
 
 
cate 



Dołączyła: 03 Lut 2008
Posty: 8
Skąd: poznan



Wysłany: Czw Lut 07, 2008 15:59   

wlasnie woda dostala sie do oleju,zrobila sie zawiesina na korku i kopci. prosze o dokladne przetlumaczenie skrutu HGF.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 07, 2008 16:58   

Head Gasket Failure

http://www.roverki.pl/article.php?sid=375
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=19961
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
giewu 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 1907
Skąd: Łódź



Wysłany: Czw Lut 07, 2008 17:59   

cate napisał/a:
...prosze o dokladne przetlumaczenie skrutu HGF.

głowicy uszczelki błąd/uszkodzenie :rotfl:
_________________
zanim się wygłupisz polecam: nasza strona główna, techniczny FAQ, forumowa szukajka, punkty pomógł ...
 
 
 
wojciod 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Lut 2007
Posty: 39
Skąd: Warszawa



Wysłany: Czw Lut 07, 2008 18:38   

cate napisał/a:
wlasnie woda dostala sie do oleju,zrobila sie zawiesina na korku i kopci. prosze o dokladne przetlumaczenie skrutu HGF.


HGF=
cHolernie
Głupi
Feler ;-)
Czyli pewna roverkowa przypadłość poniżej rocznika 99... = spore koszty.
Poprostu awaria uszczelki głowicy.

pzdr W.
 
 
 
piter34 




Pomógł: 775 razy
Dołączył: 06 Sie 2003
Posty: 7421
Skąd: Kraków

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 08, 2008 12:53   

wojciod napisał/a:
Czyli pewna roverkowa przypadłość poniżej rocznika 99...

Oj, ja bym raczej napisał poniżej 2005, a konkretnie do momentu opracowania najnowszego typu uszczelki. ;-)
_________________
Nie udzielam pomocy na priv oraz na gg! Masz problem? Pisz na forum :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 416 Si, 96r, LPG]-Silnik gaśnie w czasie jazdy.
Gość Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Lip 31, 2010 20:42
leszczu
Brak nowych postów [R400 2.0 Di 98r] Gaśnie w czasie jazdy i nie odpala od razu
aadi Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Cze 06, 2010 21:32
kasjopea
Brak nowych postów [R420Di] Gaśnie przy zapalaniu i w czasie jazdy
vynth Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Pon Lis 18, 2013 13:56
wierbik
Brak nowych postów [R400] coś mi piszczy w czasie jazdy
kamilmalikpl Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Maj 04, 2011 08:21
Kaze
Brak nowych postów [rover 420 1998 di ] zgasł w czasie jazdy
W czasie jazdy stracił momentalnie moc i zachował tak jakby zabrakło paliwa.
mikel1806 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Sro Paź 28, 2009 18:24
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink